Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Skoczów: Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w związku z realizacją projektu pn. Zdobyta wiedza - lepsza przyszłość nr WND-POKL.09.01.02-24-158/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 287566 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Oświatowych w Skoczowie , ul. Mały Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 858 43 10, faks 33 858 48 86.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.skoczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w związku z realizacją projektu pn. Zdobyta wiedza - lepsza przyszłość nr WND-POKL.09.01.02-24-158/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w szkołach podstawowych i gimnazjach Gminy Skoczów, w z związku z realizacją Projektu pn. Zdobyta wiedza lepsza - przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązków koordynatorów szkolnych będzie należało: - ustalenie harmonogramu realizacji zajęć w ramach Projektu, - wstępna rekrutacja uczestników do Projektu, - nadzór pod kątem organizacyjno-technicznym nad prawidłowym przebiegiem zajęć w Projekcie, - udostępnianie zakupionego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zajęć organizowanych w Projekcie, - współpraca z osobami odpowiedzialnym za koordynację Projektu w zakresie organizowania i monitorowania wszystkich form wsparcia realizowanych w ramach Projektu, - udzielanie informacji osobom odpowiedzialnym za koordynację projektu, co do zadań realizowanych w ramach Projektu na terenie szkoły, - zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację Projektu na terenie szkoły, - informowanie osób odpowiedzialnych za koordynację projektu o przeszkodach przy realizacji zadań związanych z projektem na terenie szkoły, - współudział w promocji Projektu, - gromadzenie dokumentacji Projektu i sukcesywne przekazywanie jej do Biura Projektu, - stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów otrzymanych z Biura Projektu, - umieszczanie logotypów logo EFS, PO KL i symbolu UE na dokumentach i materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych związanych realizacją powierzonych zadań zgodnie z zasadami określonymi w treści Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem i wykorzystaniem sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji Projektu, - czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem sal i pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby realizacji Projektu, - podtrzymywanie uczestnictwa uczniów zrekrutowanych do udziału w Projekcie - współorganizowanie wycieczek i konkursów realizowanych w ramach Projektu. Projekt będzie realizowany w 9 placówkach szkolnych Gminy Skoczów, w tym w 4 zespołach szkół składających się z szkoły podstawowej i gimnazjum, 3 szkołach podstawowych i 2 szkołach gimnazjalnych. Funkcje koordynatorów szkolnych będą pełnione w: Część I Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół nr 1 w Skoczowie - Szkoła Podstawowa nr 8 im. Krystyny Bochenek, - Gimnazjum nr 1 im. Krystyny Bochenek, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 11 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 1212 godzin dla 40 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 120 godzin. Część II Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół nr 3 w Skoczowie - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Gustawa Morcinka, - Gimnazjum nr 4, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 10 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 1062 godzin dla 36 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin. Część III Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół nr 4 w Ochabach - Szkoła Podstawowa nr 5 im. Karola Miarki, - Gimnazjum nr 5, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 8 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 912 godzin dla 28 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 120 godzin. Część IV Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół nr 5 w Pogórzu - Szkoła Podstawowa nr 7 im. Marka, - Gimnazjum nr 7 im. Marka, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 8 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 1122 godzin dla 36 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 120 godzin. Część V Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Skoczowie Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 7 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 792 godzin dla 25 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin. Część VI Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej nr 4 im. Orła Białego w Kiczycach, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 6 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 366 godzin dla 11 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 30 godzin. Część VII Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej nr 6 im. Zofii Kossak w Pierśćcu, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 6 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 396 godzin dla 12 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin. Część VIII Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum nr 2 w Skoczowie, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 8 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 516 godzin dla 18 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 120 godzin. Część IX Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum nr 3 im. Zofii Kossak w Pierśćcu. Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 8 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 516 godzin dla 19 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną, więcej lub wszystkie części będące przedmiotem zamówienia. Koordynator szkolny w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć jest zobowiązany do pełnienia dyżuru w wymiarze minimum 1 godz. dziennie (dotyczy części: V, VI, VII, VII, IX) lub 2 godz. dziennie (dotyczy części: I, II, III, IV) od poniedziałku do piątku na terenie placówki szkolnej. Zamawiający dopuszcza możliwość pracy również w soboty lub inne dni wolne od zajęć dydaktycznych, jeżeli wówczas będą organizowane zajęcia w ramach Projektu. Godziny pełnienia dyżuru będą stałe, powiązane czasowo z realizacją zajęć organizowanych w ramach projektu, zostaną ustalane indywidualnie na każdą część zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają: - warunki dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje pracę dydaktyczną lub administracyjną w placówkach oświatowych, lub 1 usługę w zakresie realizacji projektu edukacyjnego tj. organizacji i obsługi dodatkowych zajęć dla dzieci w wieku szkolnym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoba, która będzie pełnić funkcję koordynatora szkolnego spełnia wymagania: - wykształcenie minimum średnie o profilu ekonomiczno-administracyjnym, lub wykształcenie wyższe: profil pedagogiczny; - minimum 2 letni staż pracy dydaktycznej lub administracyjnej w placówkach oświatowych Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Oświatowych w Skoczowie
Mały Rynek 1
43-430 Skoczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Jednostek Oświatowych w Skoczowie Mały Rynek 1 43-430 Skoczów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Skoczów
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. Góreckiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Górecką do granicy z Pogórzem
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.