eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w związku z realizacją projektu pn. Zdobyta wiedza - lepsza przyszłość nr WND-POKL.09.01.02-24-158/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Skoczów: Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w związku z realizacją projektu pn. Zdobyta wiedza - lepsza przyszłość nr WND-POKL.09.01.02-24-158/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 287566 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Oświatowych w Skoczowie , ul. Mały Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 858 43 10, faks 33 858 48 86.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w związku z realizacją projektu pn. Zdobyta wiedza - lepsza przyszłość nr WND-POKL.09.01.02-24-158/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w szkołach podstawowych i gimnazjach Gminy Skoczów, w z związku z realizacją Projektu pn. Zdobyta wiedza lepsza - przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązków koordynatorów szkolnych będzie należało: - ustalenie harmonogramu realizacji zajęć w ramach Projektu, - wstępna rekrutacja uczestników do Projektu, - nadzór pod kątem organizacyjno-technicznym nad prawidłowym przebiegiem zajęć w Projekcie, - udostępnianie zakupionego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zajęć organizowanych w Projekcie, - współpraca z osobami odpowiedzialnym za koordynację Projektu w zakresie organizowania i monitorowania wszystkich form wsparcia realizowanych w ramach Projektu, - udzielanie informacji osobom odpowiedzialnym za koordynację projektu, co do zadań realizowanych w ramach Projektu na terenie szkoły, - zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację Projektu na terenie szkoły, - informowanie osób odpowiedzialnych za koordynację projektu o przeszkodach przy realizacji zadań związanych z projektem na terenie szkoły, - współudział w promocji Projektu, - gromadzenie dokumentacji Projektu i sukcesywne przekazywanie jej do Biura Projektu, - stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów otrzymanych z Biura Projektu, - umieszczanie logotypów logo EFS, PO KL i symbolu UE na dokumentach i materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych związanych realizacją powierzonych zadań zgodnie z zasadami określonymi w treści Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem i wykorzystaniem sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji Projektu, - czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem sal i pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby realizacji Projektu, - podtrzymywanie uczestnictwa uczniów zrekrutowanych do udziału w Projekcie - współorganizowanie wycieczek i konkursów realizowanych w ramach Projektu. Projekt będzie realizowany w 9 placówkach szkolnych Gminy Skoczów, w tym w 4 zespołach szkół składających się z szkoły podstawowej i gimnazjum, 3 szkołach podstawowych i 2 szkołach gimnazjalnych. Funkcje koordynatorów szkolnych będą pełnione w: Część I Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół nr 1 w Skoczowie - Szkoła Podstawowa nr 8 im. Krystyny Bochenek, - Gimnazjum nr 1 im. Krystyny Bochenek, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 11 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 1212 godzin dla 40 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 120 godzin. Część II Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół nr 3 w Skoczowie - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Gustawa Morcinka, - Gimnazjum nr 4, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 10 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 1062 godzin dla 36 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin. Część III Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół nr 4 w Ochabach - Szkoła Podstawowa nr 5 im. Karola Miarki, - Gimnazjum nr 5, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 8 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 912 godzin dla 28 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 120 godzin. Część IV Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół nr 5 w Pogórzu - Szkoła Podstawowa nr 7 im. Marka, - Gimnazjum nr 7 im. Marka, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 8 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 1122 godzin dla 36 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 120 godzin. Część V Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Skoczowie Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 7 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 792 godzin dla 25 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin. Część VI Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej nr 4 im. Orła Białego w Kiczycach, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 6 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 366 godzin dla 11 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 30 godzin. Część VII Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej nr 6 im. Zofii Kossak w Pierśćcu, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 6 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 396 godzin dla 12 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin. Część VIII Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum nr 2 w Skoczowie, Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 8 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 516 godzin dla 18 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 120 godzin. Część IX Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum nr 3 im. Zofii Kossak w Pierśćcu. Do zadań koordynatora ww. szkole będzie należało zorganizowanie i obsługa zgodnie z zapisem w pkt. 3.1: 8 rodzajów dodatkowych zajęć - ogółem 516 godzin dla 19 grup oraz zorganizowanie i obsługa poradnictwa psychologicznego w wymiarze 60 godzin. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną, więcej lub wszystkie części będące przedmiotem zamówienia. Koordynator szkolny w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć jest zobowiązany do pełnienia dyżuru w wymiarze minimum 1 godz. dziennie (dotyczy części: V, VI, VII, VII, IX) lub 2 godz. dziennie (dotyczy części: I, II, III, IV) od poniedziałku do piątku na terenie placówki szkolnej. Zamawiający dopuszcza możliwość pracy również w soboty lub inne dni wolne od zajęć dydaktycznych, jeżeli wówczas będą organizowane zajęcia w ramach Projektu. Godziny pełnienia dyżuru będą stałe, powiązane czasowo z realizacją zajęć organizowanych w ramach projektu, zostaną ustalane indywidualnie na każdą część zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają: - warunki dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje pracę dydaktyczną lub administracyjną w placówkach oświatowych, lub 1 usługę w zakresie realizacji projektu edukacyjnego tj. organizacji i obsługi dodatkowych zajęć dla dzieci w wieku szkolnym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoba, która będzie pełnić funkcję koordynatora szkolnego spełnia wymagania: - wykształcenie minimum średnie o profilu ekonomiczno-administracyjnym, lub wykształcenie wyższe: profil pedagogiczny; - minimum 2 letni staż pracy dydaktycznej lub administracyjnej w placówkach oświatowych Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Oświatowych w Skoczowie Mały Rynek 1 43-430 Skoczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Jednostek Oświatowych w Skoczowie Mały Rynek 1 43-430 Skoczów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.