eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › budowa sali gimnastycznej Gimnazjum Publicznego w Lewkowie Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-01

POZYCJA 28748

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrów Wielkopolski: budowa sali gimnastycznej Gimnazjum Publicznego w Lewkowie Etap I

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ostrów Wielkopolski, do kontaktów: Ryszard Pietrzak, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12 lok., 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, e-mail: kancelaria@osw.pl, www.ostrowwielkopolski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej Gimnazjum Publicznego w Lewkowie Etap I. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wybudowanie budynku sali gimnastycznej - stan surowy otwarty bez dachu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lewków, gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.10 - Jednofunkcyjne ośrodki sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.10 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót - wykopy fundamentowe wraz z wywozem ziemi, robót rozbiórkowych istniejacej szatni szkolnej, fundamentów żelbetowych, ścian podziemia z bloczków betonowych, izolacji ścian podziemnia styropianem, słupów żelbetowych i ścian konstrukcyjnych ceramicznych trzywarstwowych wykonanych metodą tradycyjną. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.22 ust.1 i 2, spełniający wymagania art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający dodatkowo warunki określone w SIWZ: 1.Przedłożą informację banku/wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający zdolność kredytową lub posiadanie zgromadzonych środków własnych w wysokości minimalnej 30% kwoty brutto umieszczonej w złożonej ofercie dla wykonania zadania. 2.Przedłożą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:-Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -udokumentują realizację co najmniej 3 zamówień j.w.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2006 godzina 08:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 25.09.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 09:00, Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, pokój nr 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.