Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-10
Opole: DLG/080/10 Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych, stolarskich
Numer ogłoszenia: 28729 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu , ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4433121, faks 077 4433021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG/080/10 Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych, stolarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych, stolarskich. Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 zadań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.52.11.00-9, 39.11.00.00-6, 44.19.00.00-8, 33.19.32.00-1, 19.21.25.00-0, 44.41.00.00-7, 44.16.00.00-9, 42.13.10.00-6, 44.19.10.00-5, 42.12.10.00-6, 42.51.43.10-8, 24.91.00.00-6, 34.31.25.00-2, 31.68.00.00-6, 42.51.43.10-8, 09.21.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Stabilność cen - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, Dział Logistyki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, Dział Logistyki, pok. 3, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały ogólnobudowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały budowlane sypkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały budowlane sypkie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: farby, lakiery i akcesoria malarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby, lakiery i akcesoria malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zamki i wkładki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamki i wkładki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: elementy do foteli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy do foteli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: narzędzia, kołki, śruby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia, kołki, śruby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: elementy do naprawy kół.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy do naprawy kół.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: materiały tapicerskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały tapicerskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.25.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: materiały instalacji sanitarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały instalacji sanitarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-7, 44.16.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: materiały instalacyjne z miedzi (Cu).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały instalacyjne z miedzi (Cu).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: materiały do konserwacji węzłów sanitarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do konserwacji węzłów sanitarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: materiały stolarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały stolarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: materiały do konserwacji sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do konserwacji sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8, 24.91.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: części zamienne do autoklawu ASVE firmy SMS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do autoklawu ASVE firmy SMS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: materiały elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: filtry do central wentylacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do central wentylacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: materiały do gazów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do gazów medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w zakresie budowy chodnika w m. Wędrynia" - z podziałem na zadania
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DW NR 378 W M. GNOJNA ETAP II - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Dostawa materiałów i akcesoriów oraz drobnych urządzeń technicznych na potrzeby realizacji zajęć edukacyjnych w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon.
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
więcej: Preparaty smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.