eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Świadczenie usługi asystenta rodziny, w ramach projektu pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro, które Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Ostrów Wielkopolski: Świadczenie usługi asystenta rodziny, w ramach projektu pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro, które Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 287298 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225664 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5921122 w. 244, faks 062 5921216.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asystenta rodziny, w ramach projektu pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro, które Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia Świadczenie usług asystenta rodziny dla łącznej ilości 15 rodzin - beneficjentów projektu systemowego pt. Udział w projekcie szansa na lepsze jutro przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim. Jeden asystent rodziny winien prowadzić systematyczną indywidualną pracę z 5 rodzinami. WYMAGANIA OGÓLNE Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trzech asystentów rodzin, z którymi każdy winien prowadzić systematyczną pracę z 5 rodzinami. Charakterystyka rodzin, z którymi będzie pracował asystent rodziny: Rodziny dysfunkcyjne, mające problemy w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i w prowadzeniu gospodarstwa domowego, długotrwale korzystające z systemu pomocy społecznej, rodziny niepełne i wielodzietne, w których istnieje duże zagrożenie objęciem opieki zastępczej dzieci, rodziny z problemem bezrobocia, ubóstwa. Asystent będzie ustalał tygodniowy plan pacy z rodziną. 2. Termin realizacji zadania 1) Zadanie realizowane będzie w terminie od czerwca 2013 do 20 grudnia 2013 r. 2) Zadanie będzie realizowane na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w miejscu zamieszkania osób/rodzin lub w innym miejscu uzgodnionym z daną osobą/rodziną lub Zamawiającym. 3) Wymiar godzin na wykonanie usługi dla każdego asystenta rodziny musi wynosić średnio 160 godzin miesięcznie począwszy od dnia podpisania umowy do grudnia 2013 r. Łączna ilość godzin do zrealizowania przez Wykonawcę wynosi 2880 godzin 3. Zakres zamówienia W ramach realizacji umowy Wykonawca-każdy z 3 Asystentów rodziny będzie zobowiązany do: 1) Współpracy i utrzymania osobistego kontaktu z 15 osobami/rodzinami wskazanymi przez Zamawiającego, 2) Częstotliwości spotkań w tygodniu tj. od poniedziałku do niedzieli będzie ustalona indywidualnie z Zamawiającym oraz z rodziną. W uzasadnionym przypadku braku możliwości zrealizowania ww. warunku (np. wyjazd danej rodziny, choroba) dopuszcza się rozłożenie tych spotkań na pozostałe rodziny, z którymi współpracuje dany asystent rodziny. Wymaga to jednak zgody Zamawiającego. 3) Powiadomienia na piśmie, telefonicznie lub mailowo Zamawiającego o rezygnacji lub braku współpracy z asystentem rodziny wskazanej do współpracy osoby/rodziny (najpóźniej następnego dnia roboczego od zaistnienia tego faktu), 4) Diagnozowania sytuacji osoby/rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości (w tym strukturę rodziny, zasoby osób w rodzinie i otoczeniu itp.) oraz jej uzupełnianie w zależności od potrzeb i indywidualnej sytuacji rodziny. Dostarczenia Diagnozy rodziny do Biura projektu po pierwszym miesiącu realizacji zadania (nie później jednak niż do 5 dnia miesiąca). W przypadku konieczności uzupełnienia Diagnozy rodziny należy dostarczyć dokumenty najpóźniej przy kolejnym rozliczeniu za dany miesiąc sprawozdawczy. 5) Opracowania i realizacji Planu współpracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym określającego w szczególności propozycje działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, czas realizacji oraz przewidywane efekty oraz jego modyfikowanie uzupełnianie w zależności od potrzeb i sytuacji rodziny. Dostarczenia Planu współpracy z rodziną do Biura projektu po pierwszym miesiącu realizacji zadania (nie później jednak niż do 5 dnia miesiąca. W przypadku konieczności modyfikacji i uzupełnienia Planu współpracy z rodziną należy dostarczyć dokumenty najpóźniej przy kolejnym rozliczeniu za dany miesiąc sprawozdawczy. 6) Prowadzenia Karty pracy z rodziną będącej potwierdzeniem wykonania zadania, informacji o działaniach faktycznie podejmowanych przez asystenta oraz dostarczenia ich do Biura projektu w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym miesiącu sprawozdawczym osobie wskazanej przez Zamawiającego, 7) Sporządzania Notatki służbowej z każdego spotkania/kontaktu z poszczególną osobą/rodziną oraz innymi podmiotami, z którymi współpracuje asystent na rzecz rodziny oraz dostarczenia jej do Biura projektu w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym miesiącu sprawozdawczym osobie wskazanej przez Zamawiającego, 8) Dostarczenia oryginałów podpisanych Oświadczeń osoby/rodziny o zgodzie na współpracę do Biura projektu w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym pierwszym miesiącu sprawozdawczym, 9) Sporządzenia sprawozdania końcowego i ewaluacji końcowej z realizacji zadania i dostarczenie ich (w wersji papierowej) do Biura projektu w terminie do 5 dni roboczych po zakończeniu okresu trwania całego zadania. 10) Podejmowania działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, 11) Wykonywania wszystkich czynności wynikających z indywidualnego planu współpracy uzgodnionego z daną osobą-rodziną we współpracy z pracownikiem socjalnym, 12) Wspierania rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie: a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi miedzy członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywnego rozwiązywania konfliktów itp.), budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np.(pomoc dzieciom w nauce itp.), b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny w tym definiowania ról i zadań wynikających z pełnionej roli (sprzątanie, zmywanie, gotowanie, prasowanie, drobne remonty itp.), c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.), d) gospodarowania budżetem domowym (planowanie i monitorowanie wydatków, racjonalne gospodarowanie mediami, dbałość o bieżące opłaty itp.), e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej, f) propagowania wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego poprzez edukację w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego. 13) Wspierania aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m. in. poprzez: a) ułatwienie osobie-rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami, b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości: sił, osób, grup, instytucji lub ułatwienie tego np. poprzez towarzyszenie, c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień, d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury (kino, teatr, filharmonia, kawiarnia), 14) Udzielenia informacji osobie-rodzinie w zakresie: a) możliwości znalezienia pomocy świadczonej przez instytucje samorządowe, państwowe oraz organizacje pozarządowe, b) rozwiązywanie problemów życiowych (w tym m. in. problemów socjalnych i psychologicznych) rodziny, c) udzielanie pomocy w załatwianiu spraw urzędowych. 15) Motywowania do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych. 16) Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. 17) Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. 18) Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z 2009 r. Nr 206, poz. 1589 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 146 i Nr 125, poz. 842), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. 19) Prowadzenia ścisłej współpracy z pracownikami socjalnymi w zakresie: a) zapoznania się z sytuacją klienta (osoby/rodziny) na wstępie realizacji zadania, b) zapoznania się z bieżącą dokumentacją prowadzoną przez pracownika socjalnego np. diagnoza, dotychczasowy plan pomocy, kontrakt socjalny, c) informowania pracownika socjalnego o podejmowanych działaniach i pojawiających się problemach (np. inicjowanie powołania grupy roboczej w sytuacjach pojawiających się trudności w kontakcie z rodziną, inicjowanie powołania zespołu problemowego/zadaniowego; korzystanie z pomocy specjalistów itp.). 20) Przekazywania każdej osobie/rodzinie miesięcznych harmonogramów szkoleń w ramach ich uczestnictwa w projekcie. Miesięczne harmonogramy szkoleń będą przekazywane asystentom przez osobę upoważnioną z Biura projektu. 21) Informowania, motywowania osób/rodzin do udziału w różnego rodzaju wyjściach, wyjazdach i imprezach uspołeczniających oraz zapisywanie chętnych osób/ rodzin na ww. wyjścia, wyjazdy oraz niezwłoczne przekazywania listy chętnych osób/rodzin do Biura projektu. 22) Ustalenia z pracownikiem socjalnym terminu spotkania dotyczącego opracowania bieżącego celu i planu pracy z daną rodziną (po pierwszym miesiącu pracy). 23) Uczestniczenia w spotkaniu informacyjnym przed rozpoczęciem realizacji zadania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, w celu przekazania listy rodzin wytypowanych do współpracy ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, listy pracowników socjalnych ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, przekazania obowiązującej dokumentacji. 24) Uczestniczenia w spotkaniach edukacyjno - merytorycznych w celu omówienia dotychczasowych kierunków pracy z rodziną (problemy-sukcesy) oraz zastosowania odpowiednich narzędzi i technik w pracy z rodziną w zależności od zgłoszonych potrzeb przez Wykonawcę, w terminach i miejscu wskazanych przez Zamawiającego. 25) Utrzymywania stałego kontaktu asystentów z osobą wskazaną przez Zamawiającego (osobiście lub za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu komórkowego). 26) Ścisłej współpracy z innymi osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego. Kontakt (telefoniczny lub osobisty) asystentów z wyznaczonym pracownikiem biura projektu jest możliwy w godzinach pracy Biura projektu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro które Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47731,20

  • Oferta z najniższą ceną: 47731,20 / Oferta z najwyższą ceną: 47731,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.