eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem zestawu chromatografu gazowego i cieczowego sprzężonego ze spektrometrem masowym dla Akademii Medycznej w Białymstoku, Wydział Farmaceutyczny z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28711

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem zestawu chromatografu gazowego i cieczowego sprzężonego ze spektrometrem masowym dla Akademii Medycznej w Białymstoku, Wydział Farmaceutyczny z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Medyczna w Białymstoku, do kontaktów: Walentyna Horoszewska, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627, e-mail: zampubl@amb.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amb.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem zestawu chromatografu gazowego i cieczowego sprzężonego ze spektrometrem masowym dla Akademii Medycznej w Białymstoku, Wydział Farmaceutyczny z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Katedra Chemii, Analizy i Technologii Leków - Zakład Chemii Nieorganicznej i Analitycznej Akademii Medycznej w Białymstoku - Collegium Primum (II piętro), ul. Mickiewicza 2a, 15-189 Białystok. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem zestawu chromatografu gazowego i cieczowego sprzężonego ze spektrometrem masowym dla Akademii Medycznej w Białymstoku, Wydział Farmaceutyczny z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: (a)wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1do SIWZ; (b)wypełnioną tabelę dotyczącą opisu przedmiotu zamówienia w zakresie spełnienia/nie spełnienia warunków koniecznych przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ, (c)wypełnioną tabelę z parametrami ocenianymi oferowanego przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 4 do SIWZ, (d)wypełnioną tabelę oferowanych warunków gwarancji oraz serwisu - Załącznik nr 5 do SIWZ, (e)oświadczenie, że zaoferują aparaturę dopuszczoną do obrotu na terytorium RP, posiadającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz że dokumenty te przedstawią na każde żądanie Zamawiającego - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, (f)prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.21 - Chromatografy gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 zł). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za dostawę nastąpi po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT, w terminie 5 dni od daty montażu i uruchomienia zestawu, potwierdzonego protokołem odbioru; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163 z późn. zmian.); e)wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; f)udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia; g)posiadają odpowiedni serwis gwarancyjny reagujący w czasie nie dłuższym niż 4 godz. (poprzez \czas reakcji\ należy rozumieć czas, w którym serwisant, po otrzymaniu zgłoszenia faxem lub e-mailem, skontaktuje się telefonicznie z Użytkownikiem w celu ustalenia dalszego postępowania); h)zapewnią rozpoczęcie naprawy w czasie nie dłuższym niż 72 godz. (3 dni robocze) (poprzez \czas rozpoczęcia naprawy\ należy rozumieć czas, w którym serwisant, po skontaktowaniu się z użytkownikiem, stawi się w jego siedzibie przy czym warunek ten nie jest konieczny w sytuacji, gdy w wyniku działań na odległość podjętych przez serwis sprawność instrumentu została całkowicie przywrócona przed upływem ustalonego terminu); i)zaoferują aparaturę dopuszczoną do obrotu na terytorium RP, posiadającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi; j)w przypadku przyznania zamówienia dostarczą i wniosą aparaturę do miejsca przeznaczenia (siedziby bezpośredniego użytkownika) własnym transportem i na własny koszt; k)zapewnią podstawowe szkolenie obsługi całego zestawu dla 3-4 osób podczas instalacji zestawu; l)zapewnią szkolenie specjalistyczne u producenta dla co najmniej 2 osób przy założeniu, że koszt dojazdu i zakwaterowania tych osób pokrywa Zamawiający; m)przystępując do udziału w postępowaniu wniosą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kopie: (a)wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ; (b)wypełnioną tabelę dotyczącą opisu przedmiotu zamówienia w zakresie spełnienia/nie spełnienia warunków koniecznych przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ, (c)wypełnioną tabelę z parametrami ocenianymi oferowanego przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 4 do SIWZ, (d)wypełnioną tabelę oferowanych warunków gwarancji oraz serwisu - Załącznik nr 5 do SIWZ, (e)oświadczenie, że zaoferują aparaturę dopuszczoną do obrotu na terytorium RP, posiadającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz że dokumenty te przedstawią na każde żądanie Zamawiającego - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, (f)prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia, (g)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.; (wg załącznika nr 2 do SIWZ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; (h)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku od towarów i usług; (i)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, (j)koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (k)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa taki dokument odrębnie; (l)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa taki dokument odrębnie (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i spółki cywilnej); (m)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej łącznie; (n)wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ( wg załącznika nr 6 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; (o)w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; (p)oświadczenia małżonka (wypełniony załącznik Nr 10 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej: Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ofertowa (C) 60 2. Ocena techniczna (OT) 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amb.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 11:15, Siedziba Zamawiającego tj. Akademia Medyczna, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, (Pałac Branickich - parter, sala konferencyjna - pok. Nr 27.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.