eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsiBoguszyce, Cieśle , Spalice gm. Oleśnica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Oleśnica: Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi: Boguszyce, Cieśle , Spalice gm. Oleśnica.
Numer ogłoszenia: 287078 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica , ul. 11- go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140215, faks 071 3140204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi: Boguszyce, Cieśle , Spalice gm. Oleśnica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi: Boguszyce (pow.~ 1334 ha), Cieśle(pow.~ 1392 ha) , Spalice(pow.~ 525 ha) gm. Oleśnica. . Obszar do opracowania projektów planu jest opisany w uchwałach Rady Gminy Oleśnica z dnia 28 kwietnia 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi: 1) Boguszyce - Nr XXXV/159/09 r., 2) Cieśle - Nr XXXV/160/09 r., 3) Spalice - Nr XXXV/161/09 r ., zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 2) przygotowanie wzorów pism oraz ogłoszeń dla potrzeb sporządzenia planu, 3) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych, 4) opracowanie koncepcji planu, 5) prezentację koncepcji planu na mapie w skali 1:1000, 6) opracowanie projektu planu do zaopiniowania oraz prezentacja planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 7) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag ; 8) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 9) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, 10) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), 11) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 12) sporządzenie wniosków o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz gruntów leśnych na cele nieleśne i nierolnicze, 13) opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 14) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 15) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i wprowadzanie ewentualnych zmian z tym związanymi, 16) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania zainteresowanych, 17) wprowadzenie zmian do projektu planu z rozpatrzeniem uwag, o których mowa w poz. 16, 18) prezentacja projektu planu Radzie Gminy Oleśnica oraz Wójtowi Gminy wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 19) ponowne uzgadnianie projektu planu, 20) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień, 21) przygotowanie projektu planu do uchwalenia, 22) przygotowanie i skompletowanie dla Wojewody Dolnośląskiego dokumentacji formalno - prawnej oraz planistycznej wraz z projektem uchwał Rady Gminy Oleśnica w celu sprawdzenia zgodności z prawem i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego. 3. Wykonawca sporządzi kopie planu w wersji elektronicznej płyta CD w formacie Portale Dokument Format (PDF) - 1 egzemplarz, DGN - 1 egzlemplarz Photographic Experts Group (JPG) - 1 egzemplarz, oraz w postaci drukowanej w wymaganej - niezbędnej ilości : 1) Projekt planu do wewnętrznego opiniowania , 2) Prognoza oddziaływania na środowisko , 3) Projekt planu do opiniowania i uzgodnienia . 4) Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia, 5) Projekt planu do uchwalenia , 6) Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu, 7) Pomniejszenie projektu planu do publikacji ,, 8) Dokumentacja formalno - prawna (oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację), 4. W ww planie powinny znajdować się zapisy dotyczące przestrzeni publicznej w centrum wsi tj. obszaru przestrzeni publicznej, o którym mowa w art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr. 80 poz. 717 z późn. zm.). Ustawa definiuje obszar przestrzeni publicznej jako obszar o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców, poprawy jakości ich życia i sprzyjający nawiązywaniu kontaktów społecznych ze względu na jego położenie oraz cechy funkcjonalno-przestrzenne. 5. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, ażeby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółowa odnosząca się do jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte w art. 15 ust.2, ewentualnie ust. 3 ustawy oraz wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej(szczegóły techniczne i programowanie ustalone zostaną na etapie roboczym) umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu. 6. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej z oraz w 1( jednym) egzemplarzu czarno-białym do publikacji w Dzienniku Urzędowym. Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalnoprawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego opracowanie ze strony urzędu. 7. Opracowania planów powinny zawierać: a) tekst uchwały, b) rysunki planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania w skali 1:1000 w technice czarno-białej oraz w technice barwnej w formie papierowej i w formie zapisu elektronicznego na płycie CD, c) zestawienie działek, których przeznaczenie zostało zmienione w opracowywanym planie, d) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu (analizę ekonomiczną skutków uchwalenia planu), e) prognozę skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, f) ustalenia i rysunek planu (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej na płycie CD, przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, g) opracowanie ekofizjograficzne, h) dokumenty formalno-prawne. 8. Opracowanie planu dla każdej miejscowości należy wykonać w 5 egzemplarzach, w teczkach formatu A-4, przy czym materiały części tekstowej projektu należy przekazać Zmawiającemu zapisane także na dwóch płytach CD Word for Windows. Wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań podano szczegółowo w umowie. W ramach prac nad stanem istniejącym należy wykonać jako minimum inwentaryzacje terenowe tekstowe i graficzne takie jak: zainwestowania i użytkowania terenów, stan własności jako minimum w grupach własności, infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych, niezbędne mapy związane z opracowaniem ekofizjograficznym, w tym występowanie gruntów pochodzenia organicznego, klas gleb, waloryzację kulturową i przyrodniczą. Opracowania studialne itp. należy przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach. 9. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia oraz zapewni we własnym zakresie: a) mapy do celów planowania przestrzennego zgodne z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wykonywania planów zagospodarowania przestrzennego (na dzień zatwierdzenia), b) inne mapy topograficzne niezbędne do opracowania ekofizjografii i prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, c) inne niezbędne materiały do przygotowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, d) procedurę uzgadniania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań we właściwych organach, e) uczestnictwo projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań oraz procedurze uchwalenia ich przez Radę Gminy Oleśnica. 10. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe: a) kopie map zasadniaczych o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy w formacie DGN, b) kopie wniosków do planu miejscowego, c) do wglądu wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o warunkach zabudowy, d) do wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Olesnica . 11. Koszty związane z czynnościami wynikającymi z art. 17 pkt 1,10,ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym poniesie Zamawiający. 12. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia określi Wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. 13. W opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy stosować wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 14. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesłaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania materiałów ponosi Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę I doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykaz osoby/osób, które pełnić będą funkcję głównych projektantów planu zagospodarowania przestrzennego będącą/cych członkiem Izby Urbanistów i posiadająca doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierowania co najmniej opracowaniem jednego planu zagospodarowania przestrzennego, który wszedł w życie. Do wykazu załączyć należy kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Termin ważności musi być aktualny na dzień składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed data publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (co najmniej jednej), polegających na opracowaniu planu zagospodarowania przestrzennego, którego zakres opracowania obejmował obszar o powierzchni co najmniej 70% przedmiotu zamówienia , z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.).Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 4) Harmonogram prac projektowych. Harmonogram należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 5) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olesnica.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 56-400 Oleśnica ul.11 Listopada 24 pok. Nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy 56-400 Oleśnica ul.11 Listopada 24 pok. Nr 1-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.