Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-10
Gdynia: Przebudowa budynków koszarowych nr 40, 41, 43, 44 w Ustce wraz z wykonaniem instalacji teletechnicznych i alarmowych w w/w budynku oraz podłączeniem instalacji alarmowych do budynku nr 19 i 123 i konserwacja instalacji alarmowych przez okres gwarancji.
Numer ogłoszenia: 286968 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynków koszarowych nr 40, 41, 43, 44 w Ustce wraz z wykonaniem instalacji teletechnicznych i alarmowych w w/w budynku oraz podłączeniem instalacji alarmowych do budynku nr 19 i 123 i konserwacja instalacji alarmowych przez okres gwarancji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynków koszarowych nr 40, 41, 43, 44 w Ustce wraz z wykonaniem instalacji teletechnicznych i alarmowych w w/w budynku oraz podłączeniem instalacji alarmowych do budynku nr 19 i 123 i konserwacja instalacji alarmowych przez okres gwarancji. Należy dokonać wizji obiektu przed złożeniem oferty. Wizję można uzgodnić z Szefem Wydziału Infrastruktury Panem Stanisławem Szulcem tel. 785 202 913. Rozszerzenie opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1. 2.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentacje projektową, tj. projekt budowlano wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.23.24.60-4, 45.31.51.00-9, 31.21.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.40.00-1, 45.23.32.26-9, 45.23.31.42-6, 45.33.11.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4. Wadium na I część zamówienia wynosi 82.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące zł 00/100) Wadium na II część zamówienia wynosi 82.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące zł 00/100) Wadium na III część zamówienia wynosi 82.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące zł 00/100) Wadium na IV część zamówienia wynosi 82.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące zł 00/100) Wadium na V część zamówienia wynosi 26.000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł 00/100) 1) Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymienione w pkt. VIII SIWZ, b) Wykonawca robót teletechnicznych (cz. V) musi posiadać koncesję na posiadanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. c) Wykonawca (cz. V) musi posiadać akredytowany system do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż wartość szacunkowa zamówienia dla każdej z tychże robót(w każdej z branż).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych na budowie, które będą realizować przedmiot zamówienia(w każdej z branż) oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wykonawca dysponuje Instalatorami posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne, kierownik robót elektrycznych serii D, instalator serii E, instalatorzy winni posiadać świadectwo o przeszkoleniu do montażu zaproponowanych w ofercie urządzeń; c) Osoby realizujące zamówienie w zakresie wiążącym się z dostępem do informacji niejawnych powinni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone klauzulą poufne oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z OIN; d) Instalatorzy systemów alarmowych powinni posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 (V cześć zamówienia); e) Instalator systemu SAP powinien posiadać autoryzację lub zaświadczenie o szkoleniu na instalowany system sygnalizacji pożaru - przynajmniej jedna osoba; f) Wykonawca dysponuje pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych (V część zamówienia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1.000.000,00 zł, b) Wykonawca posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni
ul. Jana z Kolna 8b
81-912 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8b 81-912 Gdynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. I część zamówienia - Przebudowa budynku koszarowego nr 41..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. I część zamówienia - Przebudowa budynku koszarowego nr 41. Wartośc szacunkowa zamówienia: Branża budowlana 2.058.057,63 zł netto, Branża sanitarna 531.833,88 zł netto, Branża elektryczna 161.416,89 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. II część zamówienia - Przebudowa budynku koszarowego nr 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. II część zamówienia - Przebudowa budynku koszarowego nr 43 Wartośc szacunkowa zamówienia: Branża budowlana 2.079.325,49 zł netto, Branża sanitarna 536.616,76 zł netto, Branża elektryczna 164.557,82 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.III część zamówienia - Przebudowa budynku koszarowego nr 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.III część zamówienia - Przebudowa budynku koszarowego nr 44 Wartośc szacunkowa zamówienia: Branża budowlana 1.817.536,81 zł netto, Branża sanitarna 855.259,69 zł netto, Branża elektryczna 163.707,74 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. IV część zamówienia - Przebudowa budynku koszarowego nr 40..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. IV część zamówienia - Przebudowa budynku koszarowego nr 40. Wartośc szacunkowa zamówienia: Branża budowlana 2.175.205,82 zł netto, Branża sanitarna 516.527,67 zł netto, Branża elektryczna 161.416,89 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. V część zamówienia - Wykonaniem instalacji teletechnicznych i alarmowych w w/w budynku oraz podłączeniem instalacji alarmowych do budynku nr 19 i 123 i konserwacja instalacji alarmowych przez okres gwarancji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. V część zamówienia - Wykonaniem instalacji teletechnicznych i alarmowych w w/w budynku oraz podłączeniem instalacji alarmowych do budynku nr 19 i 123 i konserwacja instalacji alarmowych przez okres gwarancji. Wartośc szacunkowa zamówienia Branży teletechnicznej: 870.735,81.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Roboty remontowe drogi dojazdowej do kompleksu 5322 Demptowo
- Dostawa samochodu osobowego finansowanego w formie leasingu
- Dostawa lamp i urządzeń oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
- Wykonanie elewacji budynku H Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87" - ETAP III - elewacja H/E1, H/E2, H/E3, H/E5, H/E6
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator bezzałogowego statku powietrznego (Dron) o masie do 25 kg (VLOS + BVLOS-zgodne z NSTS-06) z podstawami przedsiębiorczości"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- "Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku sanitarno- szatniowego przy boisku piłkarskim w Borucinie"
więcej: Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.