eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemodlin › Przebudowa i remont zaplecza szkolnej sali gimnastycznej, w Niemodlinie, ul. Opolska 34, na działce nr 972/5 - Etap II (sanitariaty)



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Niemodlin: Przebudowa i remont zaplecza szkolnej sali gimnastycznej, w Niemodlinie, ul. Opolska 34, na działce nr 972/5 - Etap II (sanitariaty)
Numer ogłoszenia: 28682 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Bolesława Chrobrego w Niemodlinie , ul. Opolska 34, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606222, faks 077 4606222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.niemodlin.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont zaplecza szkolnej sali gimnastycznej, w Niemodlinie, ul. Opolska 34, na działce nr 972/5 - Etap II (sanitariaty).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz głównych robót: - Demontaż istniejących instalacji elektrycznych z osprzętem oraz instalacji wodnej, kanalizacyjnej z urządzeniami i instalacji c.o. z grzejnikami, - Rozebranie ścianek działowych i wykucia otworów na drzwi w ścianach konstrukcyjnych z cegieł oraz montaż nadproży nad otworami - Rozebranie posadzek i podłoży z betonu - Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami§ Wywóz ziemi i gruzu na składowisko odpadów - Wykonanie ścian i ścianek działowych z bloczków betonu komórkowego - Wykonanie podkładów betonowych, izolacji p-wilgociowej i cieplnej podłogi - Wykonanie posadzki cementowej zbrojonej siatką stalową - Uzupełnienie tynków wewn., wykonanie nowych tynków oraz gładzi gipsowych z malowaniem ścian i sufitów - Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznego z ościerznicami stalowymi - Wykonanie posadzek z wykładziny PCVz cokolikami 10 cm - Okładziny posadzek płytkami ceramicznymi gresowymi z cokolikami 10 cm - Wykonanie instalacji oświetleniowej we wszystkich przebudowywanych pomieszczeniach z montażem opraw oświetleniowych, pomiarem rezystancji izolacji i skuteczności samoczynnego wyłączenia, montażem uziomu - Wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur PVC, - Wykonanie instalacji wodnej z: rurociągami z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB), urządzeniami w sanitariatach, umywalniach i natryskach, bojlerem elektr. do podgrzewania wody, próbami i płukaniem instalacji, - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania we wszystkich przebudowywanych pomieszczeniach: rurociągi z rur wielowarstwowych Pex-Xc/Al./PE, grzejniki łazienkowe i stalowe płytowe z wbudowanymi zaworami i głowicami termostatycznymi, z dokonaniem próby i regulacją instalacji centralnego ogrzewania - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z przewodami z blachy stalowej o przekroju kołowym, przepustnicami, wywietrzakami i wentylatorami dachowymi oraz nawietrzakami podokiennymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w pieniądzu, w poręczeniach bankowych i spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych oraz poręczeniach o których mowa w art.45ust.6 pkt 5 ustawy PZP .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp i w p-cie VII SIWZ t.j : 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: 2.1. - Dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikami robót w specjalności instalacje elektryczne i instalacje sanitarne, oraz minimum czterema pracownikami budowlanymi 2.2. - Udokumentują zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót o rodzaju i wartości odpowiednimi do robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz przedłożą referencje od zamawiającego, potwierdzające ich należyte wykonanie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 3.1.Posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 50.000 zł lub posiadają środki własne w wysokości min. 50.000 zł. 3.2. Nie mają zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne . 4. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji na przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 5. Posiadają polisę ubezpieczeniową ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia- 250.000,-zł, 6. Złożą kosztorys ofertowy Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków oraz Wykonawców wymienionych w art. 24ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku stanowiącym Załącznik nr2 do SIWZ, 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia zawierający: imię, nazwisko, zawód, rodzaj i numer posiadanych uprawnień - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie, wg zał. nr 1 do SIWZ z podaniem ich nazwy, lokalizacji, daty wykonania (data odbioru robót), wartości robót, nazwy i adresu inwestora . 6. Kserokopia uprawnień kierownika budowy oraz kierowników robót przewidzianych do wykonania zamówienia, oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Polisa OC ( odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250.000,- zł, 8. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 10. Kosztorys ofertowy, 11. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.niemodlin.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Bolesława Chrobrego w Niemodlinie, ul. Opolska 34, 49-100 Niemodlin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkół im. Bolesława Chrobrego w Niemodlinie, ul. Opolska 34, 49-100 Niemodlin, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.