eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowa › Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czyżówku oraz zagospodarowanie do niej przyległego terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Iłowa: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czyżówku oraz zagospodarowanie do niej przyległego terenu
Numer ogłoszenia: 286538 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iłowa , ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, woj. lubuskie, tel. 0-68 368 14 00, faks 0-68 368 14 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ilowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czyżówku oraz zagospodarowanie do niej przyległego terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Roboty rozbiórkowe i demontażowe : wykucia z muru ościeżnic, drzwi, zerwanie starych posadzek, rozbiórka podsufitek, ścianek działowych , roboty demontażowe starych przyborów sanitarnych; B) Roboty remontowo- budowlane wewnętrzne : uzupełnienia tynków , osadzenie parapetów podokiennych, wymiana drzwi sali świetlicy , ściany działowe pomieszczenia sanitarnego, stolarka drzwiowa wewnętrzna , uzupełnienie podłóż i ocieplenia stropu zaplecza , okładziny ścian glazurowane w pomieszczeniach sanitarnych , posadzki gresowe , obudowy z płyt gk,szpachlowanie ścian i sufitów , roboty malarskie itp. Powierzchnia użytkowa remontowanej świetlicy wynosi 80,85 m2; C) Instalacja wod - kan. w pomieszczeniu sanitarnym : wykonanie kanalizacji podposadzkowej pvc 110 mm, wykonanie instalacji wodnej z tworzywa ppp 20 i 15 mm, wyposażenie instalacji w zawory odcinające kulowe , rewizje itp. montaż umywalek szt.2 i zlewozmywaka ze stali nierdzewnej na szafce , baterie kulowe 15 mm,pisuar , montaż podgrzewaczy wody (pojemnościowe) 10l itp.; D) Przyłącze sanitarne :roboty ziemne ,wykonanie nowego przyłącza z rur PVC 160mm do istniejącego żelbetowego zbiornika bezodpływowego L=12 mb; E) Instalacja elektryczna wnętrzowa : roboty demontażowe starych opraw ; przebicie otworów , wykucia bruzd ,montaż i zaprawienie przewodów, montaż puszek, gniazd wtyczkowych , wyłączników ; montaż tablicy wnętrzowej , montaż grzejników elrktrycznych ściennych, montaż opraw oświetleniowych szt. 12 , wykonanie pomiarów; F) Ogrodzenie terenu : rozebranie istniejącego ogrodzenia , wykonanie cokołu ogrodzenia z bloczków i okapników betonowych , montaż słupków stalowych , montaż ogrodzenia sztachetowego o wysokości 120 cm na ryglach drewnianych 78 m2, osadzenie furtek i wrót o szerokości 3m , osadzenie obrzeży betonowych 18 mb i wykonanie nawierzchni chodnika na podsypce cementowo - piaskowej z kostki betonowej gr 6 cm 16,20 m2; G) Remont elewacji budynku : wymiana okna drewnianego na pvc w ścianie szczytowej budynku , wykonanie robót przygotowawczych i izolacji termicznej budynku ze styropian średniej gr.8 cm, wykonanie okładziny cokołu budynku płytkami klinkierowymi 21,50 m2, okładziny schodów 9,8 m2, tynk akrylowy elewacji gr. 1,5 mm , prace blacharskie uzupełniające ; wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej 6 cm. Powierzchnia robót elewacji : 156,30 m2; H) wyposażenie ruchome świetlicy w meble i akcesoria ( filiżanki, talerze , sztućce itp. ). Dokładny zakres i opis technologii wykonania robót znajduje się w załączonym przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. B. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. C. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. D. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. E. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. F. Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości. G. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 robota odpowiadająca przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych ) co potwierdzą odpowiednim dokumentem stwierdzającym jich należyte wykonanie), c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia i oświadczeniami o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia (min. 1 osoba), kadra kierownicza musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. d) Oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f) Zaakceptowany projekt umowy (lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy) oraz uproszczony kosztorys ofertowy. g) Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej brutto wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Iłowej; ul. Żeromskiego 27; 68-120 Iłowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Iłowej; ul. Żeromskiego 27; 68-120 Iłowa; pokój nr 14 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.