eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukta › Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Kozia Góra.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Łukta: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Kozia Góra.
Numer ogłoszenia: 286402 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukta , ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6475070, faks 089 6475070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukta.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Kozia Góra..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Kozia Góra, Gmina Łukta, w zakresie realizacji Części III, Części V i Części VI. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Specyfikacji technicznych w Załączniku nr 1/1, 1/2 i 1/3 do SIWZ: Część III - Zastawa kuchenna Część V - Gry i zestawy edukacyjne Część VI - Wystrój okien 2. Na przedmiot zamówienia dla Części III składa się następujący asortyment:1.Temosy- 3 sztuki 2. Filiżanki - 12 sztuk 3. Łyżeczki do kawy- 12 sztuk 4. Cukiernice - 2 sztuki 5. Patery na ciasto i owoce- 2 sztuki 6. Szklanki do sków - 12 sztuk 7. Dzbanki do soków - 3 sztuki 8. Garnki - 6 sztuk 9. Talerze płaskie - 12 sztuki 10. Talerze głębokie - 12 sztuki 11. Talerzyki deserowe - 12 sztuki 12. Noże - 12 sztuki 13. Łyżki - 12 sztuki 14. Widelce - 12 sztuki 15. Noże kuchenne - 6 sztuk Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/1 do SIWZ - Zastawa kuchenna. 3.Na przedmiot zamówienia dla Części V składa się następujący asortyment:1. Słowniki ortograficzne - 2 sztuki 2. Słownik frazeologiczny - 1 sztuka 3. Słownik języka polskiego - 1 sztuka 4. Słownik wyrazów obcych - 1 sztuka 5. Słowniki synonimów - 2 sztuki 6. Gry planszowe dla dzieci - 8 sztuk 7. Puzzle dla dzieci - 4 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/2 do SIWZ - Gry i zestawy edukacyjne. 4.Na przedmiot zamówienia dla Części VI składa się następujący asortyment: 1. Karnisze 120 cm wraz z mocowaniami - 15 sztuk 2. Karnisze 160 cm wraz z mocowaniami - 2 sztuki 3. Firany 120 cm x 160 cm - 15 sztuk 4. Firany 160 cm x 160 cm - 2 sztuki 5. Zasłony 120 cm x 160 cm - 15 sztuk 6. Zasłony 160 cm x 160 cm - 2 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/3 do SIWZ - Wystrój okien. 5.Części zamówienia: Wykonawca składa oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na części, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/ części zamówienia.6.Wykonawca może zlecić podwykonawcom wykonanie części zadania. Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy, który jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim samym zakresie jak za swoje działania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8, 37.52.42.00-9, 37.52.30.00-0, 22.11.41.00-3, 39.51.51.00-6, 44.11.58.11-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert wg metody spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony zgodnie z zapisami SIWZ i podpisany odpowiedni Formularz ofertowy wraz z odpowiednim Formularzem cenowym. 2. Pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu Wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające, że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli zostało udzielone. Pełnomocnicy działający w imieniu Wykonawcy muszą wykazać swoje umocowanie do działania. Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy zatem jego zakres i okres obowiązywania powinien być wyraźnie i precyzyjnie określony. 3. Pełnomocnictwo dla osoby/podmiotu występującej/występującego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) potwierdzające, że osoba/podmiot posiada uprawnienia do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - jeżeli zostało udzielone.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana stawki podatku VAT. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w stosunku do treści oferty wybranej jako najkorzystniejszej. Zmiana jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia sił wyższych. W przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 1 wartość wynagrodzenia ryczałtowego zostanie odpowiednio zmieniona. W przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 2 zostanie wyznaczony nowy termin realizacji przedmiotu dostawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lukta.sprint.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Nr umowy o dofinansowanie: 00154-6922-UM1400199/10 z dnia 19 października 2010 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zastawa kuchenna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia dla Części III składa się następujący asortyment: 1.Temosy- 3 sztuki 2. Filiżanki - 12 sztuk 3. Łyżeczki do kawy- 12 sztuk 4. Cukiernice - 2 sztuki 5. Patery na ciasto i owoce- 2 sztuki 6. Szklanki do sków - 12 sztuk 7. Dzbanki do soków - 3 sztuki 8. Garnki - 6 sztuk 9. Talerze płaskie - 12 sztuki 10. Talerze głębokie - 12 sztuki 11. Talerzyki deserowe - 12 sztuki 12. Noże - 12 sztuki 13. Łyżki - 12 sztuki 14. Widelce - 12 sztuki 15. Noże kuchenne - 6 sztuk Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/1 do SIWZ - Zastawa kuchenna...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gry i zestawy edukacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia dla Części V składa się następujący asortyment: 1. Słowniki ortograficzne - 2 sztuki 2. Słownik frazeologiczny - 1 sztuka 3. Słownik języka polskiego - 1 sztuka 4. Słownik wyrazów obcych - 1 sztuka 5. Słowniki synonimów - 2 sztuki 6. Gry planszowe dla dzieci - 8 sztuk 7. Puzzle dla dzieci - 4 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/5 do SIWZ - Gry i zestawy edukacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.42.00-9, 37.52.30.00-0, 22.11.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wystrój okien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia dla Części VI składa się następujący asortyment: 1. Karnisze 120 cm wraz z mocowaniami - 15 sztuk 2. Karnisze 160 cm wraz z mocowaniami - 2 sztuki 3. Firany 120 cm x 160 cm - 15 sztuk 4. Firany 160 cm x 160 cm - 2 sztuki 5. Zasłony 120 cm x 160 cm - 15 sztuk 6. Zasłony 160 cm x 160 cm - 2 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/6 do SIWZ - Wystrój okien...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00-6, 44.11.58.11-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.