eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki-Zdrój › Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpożarowe kompleksu muzealnego, w tym realizacja zadańPrzebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Dokończenie zadania, Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - PARTER, Wykonanie instalacji stałego urządzenia gaśniczego typu FOG - instalacja zewnętrzna i wewnętrzna wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-27

Duszniki-Zdrój: Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpożarowe kompleksu muzealnego, w tym realizacja zadań: Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Dokończenie zadania, Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - PARTER, Wykonanie instalacji stałego urządzenia gaśniczego typu FOG - instalacja zewnętrzna i wewnętrzna wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
Numer ogłoszenia: 286264 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125083 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 86 27 400, faks 74 86 27 410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: muzeum - samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpożarowe kompleksu muzealnego, w tym realizacja zadań: Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Dokończenie zadania, Przebudowa i zmiana sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - PARTER, Wykonanie instalacji stałego urządzenia gaśniczego typu FOG - instalacja zewnętrzna i wewnętrzna wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zabezpieczenie przeciwpożarowe kompleksu muzealnego, realizowana poprzez wykonanie robót budowlanych, polegających na zmianie sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju oraz wykonaniu zewnętrznej i wewnętrznej instalacji stałego urządzenia gaśniczego mgłowego typu FOG. 2.W ramach przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać, niezrealizowany w ramach dotychczas realizowanej inwestycji, zakres robót dotyczący wykonania podłóg drewnianych wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem na I i II piętrze oraz I i II kondygnacji poddasza w budynku suszarni wraz z wykonaniem podjazdów dla osób niepełnosprawnych (2 kpl.) oraz podłóg z wykładzin z tworzyw sztucznych, a także zrealizować pełen zakres robót objętych dokumentacją projektową zamienną dla Przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju. Realizacja instalacji systemu gaśniczego obejmować będzie w szczególności wykonanie zbiornika zapasu wody gaśniczej, pompownię wody wraz z urządzeniami pomocniczymi, instalację mgły wodnej na zewnątrz obiektów Muzeum Papiernictwa z podziałem na sekcje ochrony ppoż., instalację mgły wodnej wewnątrz obiektów, pneumatyczną detekcję pożarową, wizualizację lokalizacji dysz mgłowych na ścianach zewnętrznych oraz detektorów liniowych i punktowych, a także głowic mgłowych na sufitach. Wykonawca wykona także wszelkie roboty towarzyszące i tymczasowe konieczne do wykonania Przedmiotu Zamówienia w tym wszelkie inne czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji i dokonania przez Zamawiającego zawiadomienia właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu robót budowlanych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, składającej się z dwóch części: -Część IIIa dla zadania dotyczącego Przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - Dokończenie zadania oraz Przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji pomieszczeń budynku suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - PARTER , na którą składają się Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr IIIa/1), dokumentacja projektowa według wykazu dokumentacji, stanowiącego załącznik nr IIIa/2 oraz przedmiar robót (zał. nr IIIa/3). -Część IIIb dla zadania dotyczącego Wykonania instalacji stałego urządzenia gaśniczego typu FOG - instalacja zewnętrzna i wewnętrzna wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi , na którą składają się Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. IIIb/1), dokumentacja projektowa według wykazu dokumentacji, stanowiącego załącznik nr IIIb/2 oraz przedmiar robót (zał. nr IIIb/3). 4.Realizacja robót objętych niniejszym Przedmiotem Zamówienia musi być zgodna z wymogami wynikającymi z uzyskanych zgód i pozwoleń na realizację prac będących Przedmiotem Zamówienia, to jest w szczególności: a)Dla zadań objętych częścią IIIa OPZ: -Decyzją Nr 44/VI/B/2011 z dnia 19.08.2011 r. - Pozwolenia Starosty Kłodzkiego na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu eksploatacji - użytkowania pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju na działce nr 186 AM-5, obręb Centrum. -Decyzją Nr 29/VI/B/2013 z dnia 21.08.2013 r. Starosty Kłodzkiego o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 44/VI/B/2011 z dnia 19.08.2011 r. dla przebudowy i zmiany sposobu eksploatacji - użytkowania pomieszczeń budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju na działce nr 186 AM-5, obręb Centrum. b)Dla zadania objętego częścią IIIb OPZ: -Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 35/VI/B/2013 z dnia 11.09.2013 r. wydaną przez Starostę Kłodzkiego na wykonanie instalacji zewnętrznej stałych urządzeń gaśniczych mgłowych typu FOG - budynek główny i budynek suszarni położonych przy ul. Kłodzkiej 42 w Dusznikach Zdroju, działka nr 186, AM-5, obręb Centrum. -Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 36/VI/B/2013 z dnia 11.09.2013 r. wydaną przez Starostę Kłodzkiego na wykonanie instalacji wewnętrznej stałych urządzeń gaśniczych mgłowych typu FOG - budynek główny i budynek suszarni położonych przy ul. Kłodzkiej 42 w Dusznikach Zdroju, działka nr 186, AM-5, obręb Centrum. 5.Przy sporządzaniu oferty Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na roboty budowlane i prace remontowe towarzyszące montażowi instalacji zewnętrznej i wewnętrznej stałych urządzeń gaśniczych mgłowych typu FOG , takie jak malowanie, kucie tynków itd. Ze względu na zabytkowy charakter obiektu konieczny jest montaż systemu w sposób jak najmniej widoczny. Wykonawca winien zachować szczególną ostrożność w trakcie wykonywania robót związanych z montażem dysz na dachu gontowym drewnianym, łupanym bez deskowania. W razie zniszczenia części gontów w trakcie montażu systemu gaśniczego Zamawiający wymaga ich wymiany oraz dokonania scalenia kolorystycznego gontów. Dachy suszarni i budynku głównego zostały zaimpregnowane i scalone kolorystycznie w 2011 roku. 6.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć istniejące w obiekcie Muzeum instalacje, w szczególności Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, System CCTV a w przypadku ich uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest do ich przywrócenia do stanu pierwotnego. 7.Z racji charakteru obiektu przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany dołożyć najwyższej staranności oraz podjąć wszelkie niezbędne działania w celu zabezpieczenia substancji nieruchomej przed uszkodzeniem. Szczególne względy bezpieczeństwa należy zachować w trakcie prac prowadzonych w pomieszczeniach z zabytkowymi malowidłami. Z uwagi na organizację i specyfikę pracy Muzeum Papiernictwa Wykonawca zobowiązany będzie dostosować harmonogram prac do wymagań Zamawiającego. 8.Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t.); obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; ustawą z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t) i ustawą z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013, poz. 907 z późn. zm.); rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987); ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r., Nr 162, poz. 1568 ze zm.); Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia (Dz.U.2008.229.1528) oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się i przyjął do wiadomości warunki umowy ustalone dla realizacji przedmiotowego zamówienia oraz zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową. 9.Siedziba (budynek) Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju jest obiektem zabytkowym, objętym ochroną prawną na mocy decyzji Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków nr A/4053/336 z dnia 6.11.1956 r. o wpisie do rejestru zabytków byłego województwa wałbrzyskiego jako unikalny obiekt o znaczeniu historycznym i artystycznym w skali europejskiej. 10.Opis zabytku wpisanego do rejestru zabytków: jedyny na terenie byłego województwa wałbrzyskiego zachowany młyn - papiernia, z początku XVII w. o konstrukcji drewnianej - przykład ginącego budownictwa przemysłowego; Opis granic ochrony zabytku - działka Nr 186 - w granicach obrysu murów obwodowych budynku, od 2011 roku wpisanego na listę Pomników Historii. 11.Wykonawca może dokonać wizji lokalnej. Ewentualny termin dokonania wizji lokalnej należy zgłosić/uzgodnić z Zamawiającym. W trakcie przeprowadzania wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień ani odpowiadał na pytania. 12.Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów, a jeśli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do przedstawionych w Dokumentacji Projektowej, w tym równoważnych zamienników materiałów i urządzeń pod warunkiem, że ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne spełniają co najmniej wymagania wymienione w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30, ust. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ W przypadku przyjęcia przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych urządzeń lub materiałów sporządzony w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej IDW, który będzie w swej treści zawierał podanie nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz opis kluczowych parametrów W celu wykazania równoważności proponowanego urządzenia/materiału Wykonawca ma obowiązek załączyć do wykazu stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej IDW, dokumenty potwierdzające równoważność, między innymi odpowiednie obliczenia, szczegółowe rysunki techniczne, atesty PZH na kompletne urządzenie, aprobaty, deklaracje zgodności z Polską Normą (w przypadku braku Polskiej Normy na urządzenie dokumentem odniesienia w deklaracji zgodności musi być Aprobata Techniczna lub Rekomendacja Techniczna (dotyczy kompletnego urządzenia), karty katalogowe proponowanych urządzeń równoważnych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót. 13.Do realizacji robót należy stosować materiały i wyroby zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną rekomendowaną do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane dokumenty określające ich jakość. Na zastosowane materiały, wyroby budowlane i urządzenia techniczne muszą być dostarczone, zgodnie z obowiązującymi przepisami, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polskimi Normami, lub aprobatami technicznymi, certyfikaty jakości, atesty, wymagane prawem opinie i oświadczenia. 14.Nie dopuszcza się wprowadzania w trakcie prac jakichkolwiek zmian w stosunku do Dokumentacji Projektowej, bez zgody jej Autora. Wykonawca w każdym przypadku jest zobowiązany do stosowania się do decyzji Autora projektu. 15.Z uwagi na reżim ścisłej ochrony konserwatorskiej Zamawiający zastrzega sobie prawo do opiniowania i wyboru w uzgodnieniu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków wszystkich elementów wykończeniowych mających wpływ na walory historyczne i wizualne pomieszczeń budynku, w którym prowadzone będą prace (w szczególności: parametry estetyczne zewnętrzne urządzeń, elementów wykończeniowych, kolorystyka farb, itp.). Przed zamówieniem powyższych elementów Wykonawca ma obowiązek uzyskać ich pisemne zatwierdzenie u Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.41.00.00 - Tynkowanie 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Konserwatorskie CASTELLUM Sp. z o.o., ul. Śiwdnicka 31, 50-066 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2555505,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4029799,10

  • Oferta z najniższą ceną: 4029799,10 / Oferta z najwyższą ceną: 4029799,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.