eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa obejmującą opracowanie graficzne okładki oraz skład, łamanie, korektę, naświetlanie, druk oraz dostawę 2 wydań Biuletynu Obserwatorium Integracji Społecznej Województwa Świętokrzyskiego (2 wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Kielce: Usługa obejmującą opracowanie graficzne okładki oraz skład, łamanie, korektę, naświetlanie, druk oraz dostawę 2 wydań Biuletynu Obserwatorium Integracji Społecznej Województwa Świętokrzyskiego (2 wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań)
Numer ogłoszenia: 286136 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230528 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa obejmującą opracowanie graficzne okładki oraz skład, łamanie, korektę, naświetlanie, druk oraz dostawę 2 wydań Biuletynu Obserwatorium Integracji Społecznej Województwa Świętokrzyskiego (2 wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca opracowanie graficzne okładki oraz skład, łamanie, korektę, naświetlanie, druk oraz dostawę wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego 2 wydań Biuletynu Obserwatorium Integracji Społecznej Województwa Świętokrzyskiego (2 wydania w ilości 1000 egzemplarzy kaSde z wydań). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ . 3. Biuletyn nie posiada i nie będzie miał nadanego numeru ISSN/ISBN oraz nie jest czasopismem specjalistycznym. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do konsultowania z Zamawiającym kaSdego etapu przygotowania biuletynu. Druk może nastąpić jedynie po akceptacji przez Zamawiającego ostatecznej wersji każdego z wydań biuletynu. 6. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad lub usterek dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych w szczególności na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, stwierdzenia niezgodności dostarczonego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia z jego ofertą, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad i usterek w ciągu trzech dni roboczych (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od dnia zgłoszenia tego faktu przez zamawiającego za pomocą telefonu, faksu lub poczty elektronicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Koordynacja na rzecz aktywnej integracji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grafpol Agnieszka Blicharz-Krupińska, ul. Czarnieckiego 1, 53-650 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8586,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11660,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.