eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach przy ul. Dęblińskiej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Puławy: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach przy ul. Dęblińskiej 2
Numer ogłoszenia: 286082 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach , ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863063, faks 081 8868140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach przy ul. Dęblińskiej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynku przy ul. Dęblińskiej 2 w Puławach . Zakres robót obejmuje : 1)demontaż istniejących okien drewnianych w pomieszczeniach biurowych o wymiarach 102 x 212 cm w ilości 116 szt. oraz w piwnicy o wymiarach 85 x 110 cm w ilości 26 szt. 2)wywóz i utylizacja okien z demontażu 3)dostarczenie i montaż okien zgodnie z wykazem stolarki okiennej (załącznik nr 8) 4)wykonanie malowania ościeży (wewnętrznych i zewnętrznych) farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni (reperacja tynku, przecierka).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 2 000 PLN ( słownie : dwa tysiące zł. ) . 2.Wadium należy wpłacić lub wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 10.09.2009 r. do godz. 10:45. 3.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. W sytuacji gdyby doszło do przedłużenia okresu związania ofertą wadium również winno być przedłużone o odpowiedni okres. Może to mieć miejsce na skutek prośby Zamawiającego skierowanej do Wykonawców przed upływem terminu związania z ofertami. 4.Wadium może być wniesione w jednej z form : -Pieniężnej wpłaconej na rachunek na konto Zamawiającego w banku PEKAO SA O/Puławy Nr : 02 1020 3219 0000 9802 0011 5048 : -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, -Gwarancjach bankowych -Gwarancjach ubezpieczeniowych -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r nr 25 ,poz.253,Nr 66,poz.596 i Nr 216,poz.1824) ) 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 ust. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona zostanie czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w pkt. VIII ust. 1 oraz pkt. IX ust.1-21 SIWZ lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni poniższe wymagania wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej, b) posiada w pełni sprawne jednostki sprzętowe i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia, c)wykonał w ostatnich 5 latach co najmniej 3 roboty remontowe podobne do przedmiotu zamówienia 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)dostępność środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy potwierdzona przez bank wynosi co najmniej 50 000 zł. b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień publicznych. 2.Udzielą na wykonane zamówienia gwarancji na okres 60 m-cy licząc od daty odbioru 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 4.Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współprace tych wykonawców. 5.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Oceniając zdolność Wykonawcy do wykonania zamówienia, Zamawiający bierze pod uwagę cechy podmiotowe Wykonawcy. Zamawiający bada, czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy , czy też podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek merytorycznych opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 jako podmiot niezdolny do wykonania tego zamówienia, oraz czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie przesłanek formalno - prawnych opisanych w pkt. VIII SIWZ. 7. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dostarczyć następujące dokumenty : 1. Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załączonym formularzem Oświadczenia.(załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, wspólników lub partnerów. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -rozliczeniowej , w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 50 000.00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składanie ofert. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000.00 zł. 10.Dowód wniesienia wadium. 11.Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczących wykonanaia robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia, wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączenie dokumentów, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 12.Wykaz osób i podmiotów z uwzględnieniem kierownictwa robót - zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 4a do SIWZ): , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno budowlanej i zaświadczenia o jego wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 13.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 12, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 14.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4b do SIWZ) 15.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 14, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 16.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 4c do SIWZ) 17. Wykaz podwykonawców z powierzonym zakresem robót (jeżeli będą uczestniczyć wg załącznika nr 4d do SIWZ). 18. Wykaz stawek kalkulacyjnych do robót dodatkowych i zamiennych - zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 5 do SIWZ): 19.Wypełniony formularz cenowy określający cenę oferty ( załącznik nr 6 do SIWZ); 20. Parafowany projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) 21. dokumenty dopuszczające wyrób do obrotu : certyfikat kwalifikacyjny obejmujący okna, oraz okucia lub aprobatę techniczną dopuszczającą wyrób do obrotu towarowego i stosowania w budownictwie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, pok. 214 II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, pok. 115 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.