eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa mebli (włącznie z biurowymi) i wyposażenia dla Przychodni Specjalistycznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rudzie Śląskiej ul. Niedurnego 50d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Ruda Śląska: Dostawa mebli (włącznie z biurowymi) i wyposażenia dla Przychodni Specjalistycznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rudzie Śląskiej ul. Niedurnego 50d
Numer ogłoszenia: 285959 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Specjalistyczna - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3401372, faks 032 3401372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli (włącznie z biurowymi) i wyposażenia dla Przychodni Specjalistycznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rudzie Śląskiej ul. Niedurnego 50d.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (zakup, transport, wniesienie i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) mebli (włącznie z biurowymi) i wyposażenia dla Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w Rudzie Śląskiej ul. Niedurnego 50d, szczegółowo przedstawionego w rozdziale II SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się kwotę wadium w wysokości 6000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły -spełnia- -nie spełnia- na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 1.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, który złożył dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie dokumentów w powyższym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW - szczegółowo opisany w Rozdziale I pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział I Pkt 6 specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psruda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Specjalistyczna SP ZOZ ul. Lipa 2 41-703 Ruda Śląska I piętro - biuro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Przychodnia Specjalistyczna SP ZOZ ul. Lipa 2 41-703 Ruda Śląska I piętro - biuro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.