eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28583 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Gdańsk: sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny, krajowy numer identyfikacyjny 162000000, ul. ul. Narutowicza  42686, 80233   Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 347 27 40, e-mail Bieniek@pg.gda.pl, faks +48 58 348 60 79.
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.dzp.pg.gda.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.dzp.pg.gda.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny, ul G.Narutowicza 1/12, 80-233 Gdańsk, budynek Chemii A, pok.312


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny: ZP/25/008/D/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1- (odczynniki chemiczne) szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 6 do siwz oraz w formularzu rzeczowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz Część 2 - (odczynniki do HPLC i do analizy ACS) szczegółowy opis znajduje się w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do siwz Część 3 - (bibuła filtracyjna, papierki wskaźnikowe) ) szczegółowy opis znajduje się w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do siwz Część 4 - (akcesoria laboratoryjne) szczegółowy opis znajduje się w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2c do siwz

II.5) Główny kod CPV: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne
Dodatkowe kody CPV:38437000-7, 19520000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 25


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Opcjonalnie-pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dstawy40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
)zmiany obowiązujących stawek podatkowych- w przypadku zmiany stawki podatku Vat, ceny jednostkowe zmienią się proporcjonalnie, a umowa będzie aneksowana.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Odczynniki chemiczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aceton czda 1l, ( zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 2000 Amoniakalna woda czda 1l,( zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 120 Amonu chlorek czda 1kg,( zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 10 Amonu nadsiarczan czda 1kg,(zgodnie z zapisami w załączniku nr 6 do siwz) 5 Amonu rodanek cz 1 kg, (zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 6 Amonu siarczan czda 1 kg, (zgodnie z zapisami zw zał. nr 6 do siwz) 12 Amonu wodorowęglan czda 1kg, (zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 6 Benzaldehyd cz.1l, (zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 12 Butanol - 1 czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 30 Butanol-2 czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 6 Chlorobenzen czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 40 Chloroform czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 1100 Cykloheksan czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 60 Czterochloroetylen cz. 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 24 Czterohydrofuran czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 200 Dioksan czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 16 Dwumetylosulfotlenek czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 12 Dwumetyloformamid czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 100 Formaldehyd 36-38% czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 12 Eter etylowy czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 800 Eter naftowy 40/60 czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 600 Etylowy alkohol 96% czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 260 Etylowy alkohol bezw. 99,8% czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 120 Etylu octan czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 600 Etylu octan cz. 18 l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 20 Gliceryna czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 40 Glikol etylenowy czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 40 Glukoza czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 20 Heksan frakcja z nafty cz. 20l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 35 Ksylen czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 60 Kwas aminooctowy czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 20 Kwas azotowy czda 5l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 50 Kwas borowy czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 12 Kwas cytrynowy czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 20 Kwas mrówkowy czda 1l 80%,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 10 Kwas octowy lodowaty czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 200 Kwas orto-fosforowy 85% czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 40 Kwas siarkowy czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 220 Kwas solny 0,1n odważka analityczna,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 200 Kwas solny czda 5l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 120 Kwas trójchlorooctowy czda 1 kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 5 Magnezu chlorek 6-cio wodny czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 10 Manganu azotan czda 500 g.,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 20 Metanol czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 1800 Metylenu chlorek czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 1000 Octowy bezwodnik czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 24 Perhydrol czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 100 Potasu chlorek czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 15 Potasu fosforan I zas. bezw.czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 6 Potasu jodek czda 500g,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 20 Potasu nadmanganian czda 250g,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 5 Potasu octan czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 5 Potasu węglan bezw.czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 10 Potasu wodorotlenek 0,1n odważka analityczna,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 80 Potasu wodorotlenek czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 50 Propanol - 2 czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 250 Propanol-1 czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 10 Sacharoza czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 12 Silikonowy smar do celów laboratoryjnych 50g.,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 100 Sodu chlorek czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 100 Sodu fosforan I zas. 2 wodny czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 6 Sodu tiosiarczan 5-cio wodny czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 10 di-Sodu wersenian czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 6 Sodu wodorosiarczyn r-r 40% cz.1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 16 Sodu wodorotlenek 0,1n odważka analityczna,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 120 Sodu wodorotlenek czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 120 Sodu wodorowęglan czda 1kg,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 20 Srebra azotan 0,1n odważka anal.,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 40 Srebra azotan czda 250g,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 12 Toluen czda 1l,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 300 Wapnia chlorek bezw. czda 1kg granulki,(zgodnie z zapisami w zał. nr 6 do siwz) 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 25
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: odczynniki do HPLC i do analizy ACS

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Acetonitryl do chromatografi cieczowej HPLC, Reag. PhEur. Czystość >=99.9%, pozostałości po odparowaniu <=2.0mg/l, zawartość wody <=0.02%, Kolor <=10Hazen, kwasowość <=0.0002meq/g,zasadowość <=0.0002meq/g. Filtrowany przez filtr 0.2 um. Odpowiedni do UPLC, UHPLC, Ultra HPLC. Zgodny z Reag.PhEur i ASC. 160 Dichlorometan do chromatografii cieczowej HPLC, czystość >=99.9%, pozostałości po odparowaniu <=5.0mg/l, kwasowość <=0.0002meq/g, zasadowość <=0.0002meq/g, zawartość wody <=0.01%. Filtrowany przez filtr 0.2 um. Stabilizowany 2-metylo, 2 butenem. 24 n-heksan do chromatografii cieczowej , czystość >=98.0%, pozostałości po odparowaniu <=1.0mg/l, kwasowość <=0.0002meq/g, zasadowość <=0.0002meq/g, zawartość wody <=0.01%. Filtrowany 80 metanol do chormatografii cieczowej, czystość >=99.9%, pozostałości po odparowaniu <=2.0mg/l, kwasowość <=0.0002meq/g, zasadowość <=0.0002meq/g, zawartość wody <=0.02%. Filtrowany przez filtr 0.2 um. Zgodny z Reag.PhEur., ACS Odpowiedni do UPLC, UHPLC, Ultra HPLC 180 n-heksan do analizy , zgodny z ACS czystość >=99.0%, pozostałości po odparowaniu <=0,001%, kwasowość <=0.0002meq/g, zasadowość <=0.0002meq/g, zawartość wody <=0.005%. aromaty (jako benzen) <=0,01%, związki siarki (jako S) <=0,005%, Al <=0,00005% B <=0,000002%, Ba <=0,00001%, Ca <=0,00005%, Cd <=0,000005%, Co <=0,000002%, Cr <=0,000002%, Cu <=0,000002%, Fe <=0,00001%, Mg <=0,00001%, Mn <=0,000002%, Ni <=0,000002%, Pd <=0,00001%, Sn <=0,00001%, Zn <=0,00001% 48
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 25
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: bbuła filtracyja i papierki wskaźnikoe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bibuła filtracyjna jakościowa średnia wym.+- 45x56 cm (opak. 100 arkuszy) Bibuła filtracyjna jakościowa miękka wym.+- 58x58 cm (opak. 100 arkuszy) Papierki wskaźnikowe ph 1-14 (dł. 5m, szer. 7 mm) Bibuła filtracyjna jakościowa średnia wym.+- 45x56 cm (opak. 100 arkuszy) Bibuła filtracyjna jakościowa miękka wym.+- 58x58 cm (opak. 100 arkuszy) Papierki wskaźnikowe ph 1-14 (dł. 5m, szer. 7 mm)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 25
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Akcesora laboratoryjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówki wirówkowe typu Eppendorf poj. 0,5ml, z dnem stożkowym, z płaskim wieczkiem na zawiasie, z podziałką i polem do opisu z zamknięciem Safe Lock, bezbarwne, wykonane z PP, autoklawowalne 50 opak./ 1000 szt w opak. Probówki wirówkowe typu Eppedorf o poj.1,5ml, z dnem stożkowymi płaskim wieczkiem na zawiasie, z podziałką i polem do opisu, bezbarwne, wykonane z PP, autoklawowalne 400 opak./ 500 szt. w opak. Probówki wirówkowe typu Eppendorf o poj. 2ml, z dnem soczewkowym i płaskim wieczkiem na zawiasie z podziałką i polem do opisu, bezbarwne, wykonane z PP o podwyższonej przezroczystości, autoklawowalne 150 opak/ 500 szt. w opak. Probówki do PCR poj. 0,2ml, wieczko płaskie, bezbarwne 100 opak /1000 szt. w opak. Końcówki typu Eppendorf poj. do 200ml,do automatycznych pipet laboratoryjnych, klasa superior, bezbarwne, wykonane z PP, w torbie foliowej 450 opak/ 1000 szt. w opak. Końcówki typu Gilson poj. do 200ml, bezbarwne, do automatycznych pipet laboratoryjnych , klasa Superior, bezbarwne, wykonane z PP, w torbie foliowej 450 opak /1000 szt. w opak. Końcówki typu Eppendorf poj. do 1000ml, bezbarwne, do automatycznych pipet laboratoryjnych, klasa Superior, z PP, w torbie foliowej 550 opak /500 szt. w opak. Końcówki typu Eppendorf poj. do 5000ml, bezbarwne w torbie foliowej 400 opak /200 szt. w opak. Mikrokońcówki typu Gilson Pipetman poj od 0,5ml do 10ml, znaczniki pojemności: 2 i 10 ml , bezbarwne, wykonane z PP, w torbie foliowej 250 opak / 1000 szt. w opak. Szalki Petriego śr.90 mm, wys.16 mm, bez wentylacji, aseptyczne 80 opak./ 600 szt. w opak. Kuwety pół-micro, o poj.0,5-2,5ml, dwuścienne, z PS 100opak./ 100 szt. w opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38370000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 25
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.