eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu na cmentarzach komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Warszawa: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu na cmentarzach komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie
Numer ogłoszenia: 285508 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie , ul. Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6339154, faks 022 6334491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmentarzekomunalne.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu na cmentarzach komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy, montażu i uruchomienia systemu monitoringu na cmentarzach komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Systemu Monitoringu Cmentarzy Komunalnych m. st. Warszawy w postaci: Lokalnych Sieci Monitoringu na terenie trzech cmentarzy komunalnych: Cmentarz Północny, Cmentarz Wojskowy, Cmentarz Południowy oraz Centrum Monitoringu wraz z podsystemem sterowania, przesyłu obrazu i archiwizacji danych według kodu CPV 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa . Wymagany zakres zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia, Rysunki Techniczne Schematy rozmieszczenia kamer, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Prac stanowiące załączniki nr 2, 3 i 7 do Specyfikacji. Na wykonane prace należy udzielić rękojmi na okres nie krótszy niż 1 rok. Okres gwarancji na w/w prace nie może być krótszy niż 2 lata. Wielkość zamówienia: 297.012,29 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Posiadający doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w zakresie systemów telekomunikacyjnych lub technicznych systemów ochrony obiektów o wartości nie mniejszej niż 360 000 zł brutto. Dokonanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę dostaw w okresie ostatnich 3 lat, załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie . Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmentarzekomunalne.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie ul. Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, pok. nr 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie ul. Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, pok. nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.