Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Świerzawa: Zakup mikrobusu na potrzeby dowozu osób niepełnosprawnych na zajęcia w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Świerzawie oraz Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wojcieszowie i inne działania integrujące niepełnosprawnych ze społeczeństwem
Numer ogłoszenia: 28549 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , pl. Wolności 60, 59-540 Świerzawa, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.Świerzawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu na potrzeby dowozu osób niepełnosprawnych na zajęcia w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Świerzawie oraz Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wojcieszowie i inne działania integrujące niepełnosprawnych ze społeczeństwem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Samochód wielofunkcyjny osobowy fabrycznie nowy do przewozu osób niepełnosprawnych z najazdem na wózek inwalidzki 2.Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem - diesel 3.Moc silnika pow. 115 KM 4.Ładowność 9 osób 5.Bezpieczeństwo i zabezpieczenia: - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - 3 punktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa - immobilizer 6.Wyposażenie wewnętrzne: - wspomaganie układu kierowniczego - opony zimowe - komplet z felgami stalowymi - przednia szyba podgrzewana (dopuszcza się ogrzewanie przedniej szyby za pomocą nawiewów ciepłego powietrza) - system parkowania np. parktronic - czujniki z osprzętem 7.Wyposażenie wewnętrzne : - ABS + ASR + ESP + MSR - klimatyzacja dwustrefowa manualna - przednie szyby sterowane elektrycznie - szyby boczne przyciemniane - dodatkowe ogrzewanie postojowe (fabryczne lub wmontowane przez dealera pojazdu ) - światła przeciwmgielne przednie - lusterka boczne sterowane elektrycznie - centralny zamek sterowany pilotem - - autoalarm - filtr przeciwpyłowy kabiny - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - obrotomierz - dodatkowe gniazdo zasilania 12 V w kabinie - instalacja radiowa CD z antena i dwoma głośnikami - oświetlenie przedziału ładunkowego - tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone - suwane drzwi boczne - regulacja wysokości reflektorów - kolory wszystkie (pożądany srebrny metalik o ile nie wymaga dopłaty ) - koło zapasowe - gaśnica - trójkąt odblaskowy 8. Zakres budowy: - podłoga ze sklejki wodoodpornej pokrytej wykładziną gumową , antypoślizgową - tapicerowany przedział pasażerski - podsufitka welurowa - tapicerowanie schowka nad kabiną kierowcy - szyby boczne przyciemniane - przesuwane okno dla pasażerów - 2 potrójne zestawy foteli , pasy bezwładnościowe trzypunktowe - trzeci rząd siedzeń składany i demontowany - dodatkowa przestrzeń ładunkowa umożliwiająca przewóz dorosłej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim (po złożeniu trzeciego rzędu siedzeń ) i zamocowaniu pasami wózka o długości min. 1,45 m . - zestaw do zamocowania wózka inwalidzkiego (szyny, pasy, pasy bezpieczeństwa, pojemnik na pasy) - najazdy do wprowadzania wózka do pojazdu - uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach bocznych - przednie i tylne fartuchy przeciwbłotne - fotel kierowcy z regulacją wysokości - wycieraczka tylnej szyby - zbiornik paliwa 80 litrów - podwójny przedni fotel pasażera - kierunkowskazy w kolorze białym 9. Świadectwo homologacji pojazdu koniecznej do przewozu osób niepełnosprawnych 10. Oznaczenie samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ( samochód inwalidzki przód i tył ) Oferowany pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.), samochód musi posiadać świadectwo homologacji z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych, lub homologację na samochód bazowy i potwierdzenie przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez stację kontroli pojazdów. Koszt dostawy pojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca czyli dostawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże iż: 1. zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostawy, których okres obejmował wykonanie w ciągu trzech lat co najmniej jedną dostawę zakończoną lub dostawa ciągłą realizowaną i odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia o wartości 90 000,00PLN potwierdzonej dowodami, że dostawy są wykonywane lub zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa w ust.1 są : .- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert -. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa w pkt.1 W przypadku wykazania wartości wykonanych dostaw w walutach innych niż PLN - należy podać kwotę w PLN, przeliczając kwotę wartości wykonanych dostaw rozliczanych w innych walutach niż PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 15 luty 2014r. Spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
1. zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostawy, których okres obejmował wykonanie w ciągu trzech lat co najmniej jedną dostawę zakończoną lub dostawa ciągłą realizowaną i odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia o wartości 90 000,00PLN potwierdzonej dowodami, że dostawy są wykonywane lub zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa w ust.1 są : .- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert -. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa w pkt.1 W przypadku wykazania wartości wykonanych dostaw w walutach innych niż PLN - należy podać kwotę w PLN, przeliczając kwotę wartości wykonanych dostaw rozliczanych w innych walutach niż PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 15 luty 2014r;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Świadectwo autoryzacji producenta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierzawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Świerzawa Plac Wolności 60 59-540 Świerzawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Świerzawa Plac Wolności 60 59-540 Świerzawa sekretariat pok.nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach programu celowego pn. Program wyrównywania różnic między regionami II ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego dla Pozaszkolnej Placówki Specjalistycznej Młodzieżowego Ośrodka Edukacyjno-Wypoczynkowego ,,Zatoka Uklei'' w Gawrych Rudzie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up dla IUNG PIB w Puławach
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
- Zakup samochodu osobowego do egzaminowania w zakresie kategorii "B+E" prawa jazdy
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby Urzędu Miasta w Szczecinku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.