eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › modernizacja stacji Góra Włodowska na linii kolejowej Nr 4 - E 65 odc. Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie (CMK)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-17

POZYCJA 28536

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: modernizacja stacji Góra Włodowska na linii kolejowej Nr 4 - E 65 odc. Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie (CMK) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Lublin - Wydział Realizacji Inwestycji, do kontaktów: inż. Maria Sadło Główny Inżynier tel.(081) 472 36 65 fax. (081) 472 36 66, ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5313665, e-mail: m.sadlo@pkp.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie, inż. Maria Sadło Główny Inżynier tel.(081) 472 36 65 fax. (081) 472 36 66, ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 472 36 65, fax (081) 472 36 66. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja stacji Góra Włodowska na linii kolejowej Nr 4 - E 65 odc. Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie (CMK). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a/ przebudowa układu torowego z zabudową 15 szt. rozjazdów i wymianą nawierzchni torowej; b/ przebudowa sieci trakcyjnej do V=200/250km/h. związana z przebudową stacji; c/ zabudowa zewnętrznych urządzeń srk typu EBILOCK; d/ dostosowanie nastawni do zabudowy wewnętrznych komputerowych urządzeń srk typu EBILOCK; e/ przebudowa urządzeń EOR związanych z zabudową rozjazdów; f/ budowa stacji transformatorowych ( 2szt.) i oświetlenie stacji; g/ przebudowa łączności; h/ Koordynacja robót związanych z dostawą i zabudową urządzeń typu EBILOCK (dostawca BOMBARDIER Katowice). z obsługą geodezyjną, geotechniczną i geologiczną w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót, a także dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej sporządzonej zgodnie z wymogami prawa budowlanego i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawcze oraz zapewnienie 80 przejazdów na budowę zespołu nadzoru inwestorskiego (dla 6 osób) na trasie siedziba Zamawiającego - budowa - Siedziba Zamawiającego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Linia kolejowa Nr 4 E 65 (CMK) stacja Góra Włodowska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.21 - Stacje kolejowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.21 - Roboty budowlane w zakresie stacji kolejowych Oryginalny kod CPV: 45.22.11.22 - Wiadukty kolejowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.22 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów kolejowych Oryginalny kod CPV: 45.23.41.16 - Budowa torów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.16 - Budowa torów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wykonanie robót budowlano - montażowych przebudowy stacji Góra Włodowska. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 600000PLN, gwarancja zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości brutto zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: fakturowanie miesięczne z terminem płatności 30 dni od dnia otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1.wykonawcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie określające podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdy z nich i zakres odpowiedzialności. 2.w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego,każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 4.wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 5.wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6.wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom wchodzących w zakres zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 mln zł netto (bez podatku VAT), w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż: 10 mln zł obejmujące przebudowę stacji. 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej i sst tj. a.koparka mała o poj. łyżki 0,25 - 0,4 m3 b.samochód samowyładowczy c.zagęszczarka wibracyjna d.urządzenie do wykonywania przepustów e.dźwig 20t f.dźwig EDK 300 g.urządzenie wymiany rozjazdów (UWR) h.podbijarka toru i.zgrzewarka szyn j.podbijarka rozjazdowa k.ładowarka l.zestaw wagonów samowyładowczych do przewozu tłucznia i transportu piasku. W przypadku dzierżawy sprzętu Wykonawca załączy projekt umowy dzierżawy na przedmiotowy sprzęt na czas trwania robót. 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przy wykonywanych robotach zatrudnią pracowników posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane - po jednej osobie w każdej branży tj. osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych zamówieniem. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany i odebrany zakres robót przewidzianych w harmonogramie do wykonania w danym miesiącu, dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych, w terminie 30 dni od otrzymania faktury, tj. posiadają środki finansowe lub dostęp do linii kredytowej w łącznej wysokości co najmniej 50% wartości oferty brutto. b) wykażą się średniorocznym obrotem z ostatnich trzech lat obrotowych o wartości min. 1,5 wartości oferty brutto. c) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość oferty (brutto) na cały okres realizacji zamówienia. 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 0)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego do SIWZ druku - zał. Nr 1), 1)oświadczenie określające podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdy z nich i zakres odpowiedzialności, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [wg załączonego druku - zał. Nr 2], 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 -8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 7)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu za 2002-2004 rok albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za lata 2002 - 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub dostęp do linii kredytowej, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w zł, 3)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres prowadzenia robót,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. nr B do SIWZ), 2)proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót od 15 września 2005, 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( dla każdej branży podać nr i specjalność uprawnień budowlanych - kserokopie uprawnień, także należy załączyć aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa) - na zał. Nr A do SIWZ, 4)wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca - wg zał. nr C do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IRIW2-423/P/04/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.07.2005, cena - 1220 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: przy otwarciu ofert mogą być obecni przedstawiciele Wykonawców. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.08.2005, godzina 11:00, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin I piętro sala Nr 132.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1.Dowód wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć pełnomocnictwo osób które podpisały gwarancję wadialną). 2.Oświadczenia wyszczególnione w treści formularza ofertowego, będącego częścią SIWZ. (zał. Nr 1 do SIWZ). 3. W przypadku jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.