eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Remont pomieszczeń na I piętrze w budynku administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Busko-Zdrój: Remont pomieszczeń na I piętrze w budynku administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 285246 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231498 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń na I piętrze w budynku administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń na I p. w budynku administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju w zakresie (w nw. opisie podano nr pozycji w przedmiarach robót budowlanych): Pokój I-go Zastępcy Burmistrza: - Zdjęcie paneli boazeryjnych ze ścian, poz. 1. - Wymiana wykładziny dywanowej i jej podbudowy na posadzkę Tarkett z wykonaniem podbudowy dla tej wykładziny, poz. od 2 do 13. - Malowanie ścian i sufitów, poz. od 14 do 21. - Montaż desek odbojowych naściennych, poz. 22. - Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki, poz. 23. Pokój II-go Zastępcy Burmistrza: - Zdjęcie paneli boazeryjnych ze ścian, poz. 1. - Wymiana wykładziny dywanowej i jej podbudowy na posadzkę Tarkett z wykonaniem podbudowy dla tej wykładziny, poz. od 2 do 13. - Wymiana drzwi do pomieszczenia pomocniczego, poz. od 14 do 17. - Malowanie ścian i sufitów, poz. od 18 do 24. - Montaż desek odbojowych naściennych, poz. 25. - Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki, poz. 26. Sekretariat: - Zdjęcie paneli boazeryjnych ze ścian, poz. 1. - Wymiana wykładziny dywanowej i jej podbudowy na posadzkę Tarkett z wykonaniem podbudowy dla tej wykładziny, poz. od 2 do 13. - Wymiana drzwi wejściowych drewnianych do sekretariatu i pokoju I-go Z-cy Burmistrza, poz. 14 i od 16 do 18. - Wymiana drzwi wejściowych aluminiowych gabinetu Burmistrza, poz. 15, 19 i 20 - Wymiana sufitu podwieszonego z płyt gipsowych na płyty Thermatex, poz. 21i 28. - Malowanie ścian, poz. od 22 do 26. - Zabudowanie rur płytami STG na ruszcie stalowych, poz. 27. - Montaż desek odbojowych naściennych, poz. 29. - Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki, poz. 30. Sala konferencyjna: - Zdjęcie paneli boazeryjnych ze ścian, poz. 1. - Wymiana posadzki z parkietu na nowy z wymianą podbudowy w starej części budynku, poz. od 2 do 5 i od 10 do 17. - Przesunięcie i powiększenie wejścia, poz. od 6 do 9 i od 18 do 21. - Malowanie ścian i sufitów, poz. od 22 do 28. - Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt Thermatex, poz. 29. - Montaż desek odbojowych naściennych, poz. 30. - Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki, poz. 21. Korytarz: - Zdjęcie paneli boazeryjnych ze ścian, poz. 1. - Wymiana wykładziny dywanowej i jej podbudowy na posadzkę Tarkett z wykonaniem podbudowy dla tej wykładziny, poz. od 2 do 13. - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych (w.c. i sala konferenc.), poz. 14. - Wymiana sufitu podwieszonego z płyt gipsowych na płyty Thermatex, poz. 15 i 22. - Malowanie ścian, poz. od 16 do 20. - Zabudowanie rur i nieużywanych drzwi płytami STG na ruszcie stalowych, poz. 21. - Montaż desek odbojowych naściennych, poz. 23. - Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki, poz. 24. Sanitariaty: - Wymiana sufitu podwieszonego z płyt Thermatex, poz. 1 i 35. - Wymiana posadzki terakotowej, poz. 2, 25 i 28. - Rozebranie ścianek działowych, poz. 3. - Malowanie ścian, poz. 4, 20, 21, 29, 30. - Wymiana istniej. okna PCV na dwa mniejsze, poz. 5, 23 i 24. - Demontaż armatury sanitarnej, poz. 6 i 7. - Demontaż rurociągów, poz. 8 i 9. - Demontaż opraw żarowych, poz. 10. - Przesunięcie hydrantu, poz. 11. - Poszerzenie otworu na drzwi i wykucie otworu na drugie drzwi wejściowe, poz. 12, 13 i 14. - Przesunięcie grzejnika c.o., poz. 15. - Skucie płytek ze ścian, poz. 16. - Wykonanie ścianek działowych, poz. 17. - Wykonanie tynków wew. i gładzi na ścianach, poz. 18 i 20. - Montaż listew progowych aluminiowych i kratek wentylacyjnych, poz. 19 i 22. - Licowanie ścian płytkami glazurowanymi, poz. 26 i 27. - Dostarczenie i montaż ościeżnic, drzwi i odbojów, poz. od 31 do 34. - Montaż rurociągów wod.-kan. i podejść pod przybory: poz. od. 36 do 41. - Montaż armatury sanitarnej: poz. od 42 do 44. - Montaż opraw oświetleniowych i przełączników; poz. od 45 do 46. - Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki, poz. 47. oraz - wymianę instalacji: - oświetlenia elektrycznego, - gniazd wtykowych, - komputerowej zasilającej i LAN, - teletechnicznej (tel., fax.), - monitoringu wizyjnego wewnętrznego, - nagłaśniającej w wyżej wymienionych pomieszczeniach w zakresie, o którym mowa przedmiarze robót elektrycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza, ul. Partyzantów 22, 28-100 Busko - Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152679,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170048,55

  • Oferta z najniższą ceną: 170048,55 / Oferta z najwyższą ceną: 170048,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.