Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-27
Opole: Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 285222 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na 8 części: 1) Część nr 1: Dostawa i uruchomienie ultrabooka dla Instytutu Fizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 2) Część nr 2: Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, zestawu komputerowego i telefonu dla Centrum Partnerstwa Wschodniego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, 3) Część nr 3: Dostawa i uruchomienie 2 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biura ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ, 4) Część nr 4: Dostawa i uruchomienie 2 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biura ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ, 5) Część nr 5: Dostawa i uruchomienie notebooka dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ, 6) Część nr 6: Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ, 7) Część nr 7: Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1G, 8) Część nr 8: Dostawa i uruchomienie aparatu cyfrowego dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1H.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.55.21.10-1, 30.23.21.00-5, 30.23.00.00-0, 38.65.21.20-7, 38.65.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Pl. Kopernika 11a
45-040 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Pl. Kopernika 11a 45-040 Opole pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Fundusz projektu Internetowy Odkrywca Światów i Ty możesz zostać Kopernikiem DS./1363/4/W14/ŚK/213 (dotyczy części nr 1).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1: Dostawa i uruchomienie ultrabooka dla Instytutu Fizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: Dostawa i uruchomienie ultrabooka dla Instytutu Fizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2: Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, zestawu komputerowego i telefonu dla Centrum Partnerstwa Wschodniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2: Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, zestawu komputerowego i telefonu dla Centrum Partnerstwa Wschodniego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 32.55.21.10-1, 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3: Dostawa i uruchomienie 2 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biura ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3: Dostawa i uruchomienie 2 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biura ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4: Dostawa i uruchomienie 2 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biura ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4: Dostawa i uruchomienie 2 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biura ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5: Dostawa i uruchomienie notebooka dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5: Dostawa i uruchomienie notebooka dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6: Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6: Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 38.65.21.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7: Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7: Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1G.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8: Dostawa i uruchomienie aparatu cyfrowego dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8: Dostawa i uruchomienie aparatu cyfrowego dla Muzeum Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1H.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- dostawa dwóch aparatów fotograficznych z kartami pamięci - DE.dzp.272-202/24
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.