Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Lublin: Wykonanie modernizacji i adaptacji istniejącego budynku gospodarczego - Szopy na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice - II etap - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 285207 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" , ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 532-98-40, 532-96-37, faks 0-81 532-98-40, 532-96-37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardzienice.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji i adaptacji istniejącego budynku gospodarczego - Szopy na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice - II etap - 3 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i adaptacji istniejącego budynku gospodarczego - szopy na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice - II etap - 3 zadania. 2 Zakres robót obejmuje: 2.1 Zadanie Nr 1 - wykonanie instalacji zbiornikowej i przyłącza gazowego na gaz propan, przyłącza wodociągowego wraz z przebudową wodociągu, przykanalika kanalizacji sanitarnej do budynku gospodarczego; 2.2 Zadanie Nr 2 - wykonanie przyłączy energetycznych do budynku gospodarczego; 2.3 Zdanie Nr 3 - wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz drzwi przesuwnych scenograficznych z profili aluminiowych ciepłych w budynku gospodarczym;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 zadanie Nr 1: 1.1.1 Dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), a także posiadającą ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.1.2 Wykazanie się, wykonaną w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co najmniej 1 robotą budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy sieci gazowych lub/i wodociągowych lub/i kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda odpowiadająca swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia; 1.2 zadanie Nr 2: 1.2.1 Dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektroenergetycznych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), a także posiadającą ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2.2 Wykazanie się, wykonaną w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co najmniej 1 robotą budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda odpowiadająca swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia. 1.3 zadanie Nr 3: 1.3.1 Dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), a także posiadającą ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3.2 Wykazanie się, wykonaną w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co najmniej 1 robotą budowlaną w zakresie wymiany stolarki okiennej i/lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł brutto każda odpowiadająca swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.2 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.3 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (zał. nr 2.) 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy zadania Nr 1. 3.2 Uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektroenergetycznych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy zadania Nr 2. 3.3 Uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy zadania Nr 3. 3.4 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy wykaz winien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy sieci gazowych lub/i wodociągowych lub/i kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda odpowiadającą swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dotyczy zadania Nr 1. 3.5 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy wykaz winien zawierać co najmniej 1 robotę budowlana w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, odpowiadającą swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dotyczy zadania nr 2. 3.6 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy wykaz winien zawierać co najmniej 1 robotę budowlana w zakresie wymiany stolarki okiennej i/lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda, odpowiadającą swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dotyczy zadania nr 3. 3.7 W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt od 3.4 do 3.6 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu opisanego w pkt. 2.1 należy złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1 Dokument wymagany w pkt. 2.1 winien złożyć każdy wykonawca. 6.2 Oświadczenie wymagane w pkt. VI.1.1. oraz pozostałe dokumenty wymagane w pkt. Od 3.1 do 3.6. oraz 4.1. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gardzienice.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OPT Gardzienice, ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 12:00, miejsce: OPT Gardzienice ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin (I piętro - biuro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji zbiornikowej i przyłącza gazowego na gaz propan, przyłącza wodociągowego wraz z przebudową wodociągu, przykanalika kanalizacji sanitarnej do budynku gospodarczego;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji zbiornikowej i przyłącza gazowego na gaz propan, przyłącza wodociągowego wraz z przebudową wodociągu, przykanalika kanalizacji sanitarnej do budynku gospodarczego;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przyłączy energetycznych do budynku gospodarczego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przyłączy energetycznych do budynku gospodarczego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz drzwi przesuwnych scenograficznych z profili aluminiowych ciepłych w budynku gospodarczym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz drzwi przesuwnych scenograficznych z profili aluminiowych ciepłych w budynku gospodarczym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.