eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Usługa doradcza w zakresie przygotowania metodyki dla wdrożenia budżetu zadaniowego w Urzędzie Miasta Siemiatycze i w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach oraz wdrożenie aplikacji do Planowania i Realizacji Budżetu Zadaniowego w Urzędzie Miasta i Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Siemiatycze: Usługa doradcza w zakresie przygotowania metodyki dla wdrożenia budżetu zadaniowego w Urzędzie Miasta Siemiatycze i w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach oraz wdrożenie aplikacji do Planowania i Realizacji Budżetu Zadaniowego w Urzędzie Miasta i Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 285096 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siemiatycki , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 65 66 500, faks 85 65 66 501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradcza w zakresie przygotowania metodyki dla wdrożenia budżetu zadaniowego w Urzędzie Miasta Siemiatycze i w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach oraz wdrożenie aplikacji do Planowania i Realizacji Budżetu Zadaniowego w Urzędzie Miasta i Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa w zakresie przygotowania metodyki dla wdrożenia budżetu zadaniowego w UM Siemiatycze i SP Siemiatycze oraz usługa wdrożenia aplikacji do Planowania i Realizacji Budżetu Zadaniowego w UM i SP w Siemiatyczach, tj. dostarczenie licencji i instalacja systemu/usługa wdrożeniowa, wsparcie techniczne w okresie początkowych prac z aplikacją w liczbie godzin nie mniejszej niż 20 dla każdej z jednostek (w tym wprowadzenie danych budżetowych obu jednostek do systemów), serwis gwarancyjny do 31 grudnia 2013 r. oraz szkolenia wdrożeniowe dla użytkowników.W UM Siemiatycze planuje się instalację oprogramowania dla 6 użytkowników, w SP Siemiatycze dla 11 użytkowników. Usługa doradcza to min. 50 godzin doradztwa dla obu jednostek w siedzibie UM i SP w wymiarze nie więcej niż 6 godzin dziennie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia usługi doradczej w liczbie godzin zgodnej z zaoferowaną w formularzu ofertowym (nie mniej niż 50 dla obu JST), b)dostarczenia licencji oraz instalacji systemu/prace wdrożeniowe w Urzędzie Miasta i Starostwie Powiatowym, c)przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników systemu, d)wsparcia technicznego polegające na osobistej asyście i instruktażu stanowiskowym w ciągu pierwszego roku użytkowania systemu w liczbie godzin zgodnej z zaoferowaną w formularzu ofertowym (nie mniej niż po 20 godzin dla każdej z jednostek) oraz bieżącego wsparcia w formie telefonicznej i mailowej, e)zapewnienia serwisu gwarancyjnego do dnia 31 grudnia 2013 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy dla każdej części zamówień uzupełniających, nie więcej jednak niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 79.41.20.00-5, 72.26.60.00-7, 72.61.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: a)co najmniej 1 usługę wdrożenia aplikacji do planowania i realizacji budżetu zadaniowego dla jednostki administracji samorządowej - dotyczy części II, b)co najmniej 1 usługę wdrożenia aplikacji do planowania i realizacji budżetu zadaniowego dla jednostki administracji samorządowej - dotyczy części III.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującymi osobami: a)co najmniej 2 osoby, które w okresie ostatnich 5 lat przygotowywały metodykę wdrożenia budżetu zadaniowego w co najmniej 2 jednostkach administracji publicznej, w tym co najmniej w 1 jednostce administracji samorządowej - dotyczy części I, b)co najmniej 1 osoba, która w okresie ostatnich 5 lat wdrażała aplikację do planowania i realizacji budżetu zadaniowego w co najmniej 2 jednostkach administracji publicznej, w tym co najmniej w 1 jednostce administracji samorządowej - dotyczy części II, c)co najmniej 1 osoba, która w okresie ostatnich 5 lat wdrażała aplikację do planowania i realizacji budżetu zadaniowego w co najmniej 2 jednostkach administracji publicznej, w tym co najmniej w 1 jednostce administracji samorządowej - dotyczy części III.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Wykonawca został wybrany do realizacji umowy w przypadku, wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)zmiany organizacji prawnej Wykonawcy, 2)uzasadnionej zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem zawodowym, które wymagane było przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ, 3)zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana postanowień umowy, o których mowa może nastąpić w okresie obowiązywania umowy, na podstawie uzasadnionego, pisemnego wystąpienia jednej ze stron niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe,ul. Legionów Piłsudskiego 3,17-300 Siemiatycze p.229, IIp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3, Punkt Obsługi Klienta - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa doradztwa w zakresie przygotowania metodyki dla wdrożenia budżetu zadaniowego w UM Siemiatycze i SP Siemiatycze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby w ramach zakresu prac doradczych Wykonawca zrealizował następujące czynności: - określenie etapów konstruowania budżetu zadaniowego, - zdefiniowanie celów, zadań, podzadań i działań dla poszczególnych JST i podległych im jednostek organizacyjnych - określenie mierników dla realizacji poszczególnych celów, - zdefiniowanie właścicieli poszczególnych zadań, -określenie horyzontów czasowych dla pomiaru realizacji poszczególnych zadań budżetowych, -sposoby weryfikacji budżetu w zależności od osiąganych wskaźników, -opracowanie procesu pomiaru z podziałem na poszczególne jednostki i stanowiska, - ustalenie kosztów realizacji zadań, - opracowanie procedur obieg dokumentów związanych z budżetem zadaniowym, - zasady korelowania budżetu zadaniowego z klasycznym, - metody monitorowania wykonania budżetu zadaniowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Liczba godzin doradztwa - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wdrożenia aplikacji do Planowania i Realizacji Budżetu Zadaniowego dla Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części II zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania następujących czynności: a)dostarczenia licencji oraz instalacji systemu/prace wdrożeniowe dla 11 użytkowników w Starostwie Powiatowym, b)przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników systemu (min. 4 dni szkoleniowe po min 6 h dziennie), c)wsparcia technicznego polegające na osobistej asyście i instruktażu stanowiskowym w ciągu pierwszego roku użytkowania systemu w liczbie godzin zgodnej z zaoferowaną w formularzu ofertowym (nie mniej niż 20 godzin) oraz bieżącego wsparcia w formie telefonicznej i mailowej, d)zapewnienia serwisu gwarancyjnego do dnia 31 grudnia 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.60.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Liczba godzin wsparcia technicznego - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wdrożenia aplikacji do Planowania i Realizacji Budżetu Zadaniowego dla Urzędu Miasta Siemiatycze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części III zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania następujących czynności: -dostarczenia licencji oraz instalacji systemu/prace wdrożeniowe dla 6 użytkowników w Urzędzie Miasta, - przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników systemu (min. 4 dni szkoleniowe po min 6 h dziennie), - wsparcia technicznego polegające na osobistej asyście i instruktażu stanowiskowym w ciągu pierwszego roku użytkowania systemu w liczbie godzin zgodnej z zaoferowaną w formularzu ofertowym (nie mniej niż 20 godzin) oraz bieżącego wsparcia w formie telefonicznej i mailowej, - zapewnienia serwisu gwarancyjnego do dnia 31 grudnia 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.60.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Liczba godzin wsparcia technicznego - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.