eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Ochrona osób i mienia, monitorowanie, serwisowanie i konserwacja systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Zielona Góra: Ochrona osób i mienia, monitorowanie, serwisowanie i konserwacja systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego
Numer ogłoszenia: 285062 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247356 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3291700, 3291860, faks 068 3291713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia, monitorowanie, serwisowanie i konserwacja systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy i zawarcie umowy na ochronę fizyczną, monitorowanie, serwisowanie i konserwację systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej jednostek organizacyjnych, tj.: 1. Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 2. Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, 3. Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, 4. Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, 5. Prokuratury Rejonowej we Wschowie, ul. Garbarska 11, 6. Prokuratury Rejonowej w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, 7. Prokuratury Rejonowej w Żarach, ul. Górnośląska 17. II. Usługa ochrony fizycznej obiektów i pełnienia służby w elektronicznym centrum nadzoru w Prokuraturze Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej jednostkach organizacyjnych: 1. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy należy utrzymywanie ładu i porządku publicznego, strzeżenie mienia i wyposażenia obiektu, dokonywanie okresowych obchodów tego obiektu oraz obserwację monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie obiektu i przynależnego terenu zewnętrznego a także reagowanie na sygnały alarmów, ze szczególnym uwzględnieniem: -ochrony i zabezpieczenia obiektu przed wejściem na jego teren osób nieupoważnionych, -reagowanie na wezwania pracownika Zamawiającego w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa, -prowadzenie stanowiska informacji oraz udzielenie informacji interesantom i kierowanie ich do określonych pracowników lub właściwych komórek merytorycznych, -stała ochrona i dozór budynku, terenów do niego przynależących oraz parkingu, -podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, -bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego, -powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach, które miały miejsce lub mogą mieć miejsce, a stanowiących zagrożenie dla osób, mienia oraz bezpieczeństwa. W sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji policji, straży pożarnej lub innych odpowiednich służb. W pierwszej kolejności pracownik ochrony ma obowiązek niezwłocznie wezwać w/w służb, a następnie zawiadomić kierownika danej jednostki, -aktywowanie i dezaktywowanie systemów sygnalizacji włamaniowej, napadu lub pożaru. Dozór i obsługa urządzeń alarmowych, ostrzegawczych i innych, a w przypadku włączenia się alarmu sprawdzenie przyczyny, -prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne zdarzenia z zakresu wykonywanych czynności, -kontrolowanie stanu pomieszczeń oraz zabezpieczeń, z uwzględnieniem zamykania pomieszczeń biurowych oraz wszystkich okien po zakończeniu pracy zamawiającego. Ewentualne nieprawidłowości oraz przyczyny ich powstania należy odnotować w książce dyżuru, a w razie potrzeby zawiadomić osobę wskazaną przez Zamawiającego, -wydawanie, odbiór i zabezpieczenie kluczy do pomieszczeń służbowych. Prowadzenie ewidencji kluczy. -otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na teren posesji, -pracownik ochrony włącza i wyłącza oświetlenie w warunkach pogodowych ograniczających widoczność, -wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia wskazanych przez Zamawiającego. 2. Pracownicy służby ochrony zobowiązani są do dochowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych wraz z zachowaniem wszystkich rygorów wynikających z obowiązujących przepisów prawa. W przypadku zaś naruszenia przez pracownika Wykonawcy tajemnicy wynikającej z wykonywanych obowiązków służbowych, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika ze służby ochrony w ramach wykonywanej usługi. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z kserokopią licencji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a każdorazowe zmiany osób winny być wcześniej (najpóźniej dzień przed zmianą) zgłoszone kierownikowi jednostki, w której zmiana nastąpi oraz Zamawiającemu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które będą wynikały z zaniedbania pracownika ochrony w czasie dyżuru lub z jego świadomego działania. III. Usługa monitorowania systemów alarmowych wraz z interwencją własnych grup w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej jednostek organizacyjnych, obejmuje: - prowadzenie całodobowego monitorowania systemów alarmowych, - monitorowanie sygnałów alarmowych z wykorzystaniem dwóch torów transmisji, - prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych emitowanych z obiektów prokuratur, - niezwłoczne podjęcie odpowiednich działań przez grupę interwencyjną w przypadku odebrania sygnału alarmowego z obiektów Zamawiającego, - powiadomienie osób upoważnionych przez Zamawiającego, - udostępnianie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego. VII Usługa konserwacji i serwisu systemów zabezpieczenia elektronicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i jednostek jej podległych, obejmuje: - wykonywanie konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych z częstotliwością dwa razy w roku, - Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z istniejącymi systemami zabezpieczenia technicznego w obiektach Zamawiającego przed przygotowaniem oferty, w celu określenia kosztów wykonania konserwacji. Zamawiający udostępni do wglądu obiekty, w których będą wykonywane konserwacje po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, - do zakresu konserwacji należy: -sprawdzenie transmisji wizji; -sprawdzenie toru zasilającego kamery; -sprawdzenie i regulacja kamer; -sprawdzenie poprawności działania urządzeń systemu CCTV; -sprawdzenie poprawności działania systemu CCTV; -sprawdzenie linii dozorowanych urządzeń alarmowych; -sprawdzenie linii zasilających; -sprawdzenie poprawności współpracy systemu z elementami monitorowania; -sprawdzenie urządzeń alarmowych; -sprawdzenie połączeń kablowych; -sprawdzenie i czyszczenie czujek; -sprawdzenie prawidłowości działania SSWiN; -sprawdzenie urządzeń Rejestratora Czasu Pracy; -sprawdzenie prawidłowości działania systemu RCP; -sprawdzenie urządzeń kontroli dostępu; -sprawdzenie poprawności działania kontroli dostępu, Po zakończeniu konserwacji Wykonawca sporządzi protokół opisujący stan techniczny systemu i urządzeń poddanych konserwacji. 9. W przypadku powstania awarii Wykonawca, w ramach obowiązującej umowy, zobowiązany jest do jej usunięcia. Koszty części niezbędnych do usunięcia awarii, ponosi Zamawiający natomiast wszystkie pozostałe koszty ponosi Wykonawca. 10. Wszystkie ewentualne opinie i ekspertyzy stanu technicznego urządzeń objętych umową będą wykonywane bezpłatnie. 11. Wykonawca udziela każdorazowo 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy oraz na wymienione części. W ramach gwarancji Wykonawca niezwłocznie bezpłatnie usunie wadę, a w razie konieczności dokona wymiany wadliwie działających części. 12. W przypadku konieczności dokonania wymiany części, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz tych części i podzespołów wraz z ich wyceną, w celu akceptacji wymiany za ustaloną cenę. 13. Kierownicy jednostek lub upoważnione przez nich osoby mają prawo sprawdzić sprawność grupy szybkiego reagowania co najmniej raz w miesiącu. 14. Usługi będą realizowane w siedzibach prokuratur okręgu zielonogórskiego, zgodnie z ustalonym harmonogramem konserwacji i zgodnie z zapotrzebowaniem na naprawy przekazywanym Wykonawcy za pomocą faksu, telefonicznie lub drogą elektroniczną. 15. Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość i należytą staranność świadczonej usługi, a także za terminowe wykonanie zamówienia. 16. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu zleconej usługi, z terminem płatności faktury VAT 21 dni od daty jej otrzymania wraz z protokołem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HERTZ Systems Ltd Sp. z o.o., Al. Zjednoczenia 118 A, 65-120 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303471,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 314800,05

  • Oferta z najniższą ceną: 314800,05 / Oferta z najwyższą ceną: 350988,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.