eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie od 01.02.2010 do dnia 31.03.2010 na terenie gminy Wielka Wieś

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-01

Wielka Wieś: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie od 01.02.2010 do dnia 31.03.2010 na terenie gminy Wielka Wieś
Numer ogłoszenia: 28494 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6956 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie od 01.02.2010 do dnia 31.03.2010 na terenie gminy Wielka Wieś.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie od 01.02.2010 do dnia 31.03.2010 na terenie gminy Wielka Wieś, którego celem jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w okresie zimowym tj od dnia 01.02.2010r do dnia 31.03 2010r. a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi . 1.Zakres usługi w szczególności obejmuje: przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez: zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżanie jezdni i poboczy dróg na terenie gminy, parkingów przy budynkach komunalnych oraz obiektów towarzyszących- zatok autobusowych, oraz placów komunalnych. likwidacja oblodzeń poprzez posypywanie nawierzchni dróg, placów i parkingów materiałem uszorstniającym dopuszczonym do ogólnego stosowania utrzymanie gotowości sprzętu oraz operatorów w okresie obowiązywania umowy przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego zapewnienie łączności z pracownikami obsługującymi sprzęt w trakcie w trakcie akcji utrzymania przejezdności dróg. Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych w rejonie skrzyżowań Wykonawca przystępuje do odśnieżania lub posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości w ciągu 1 godziny od zgłoszenia przez Gminę o takiej potrzebie lecz nie później niż w czasie do 2 godzin od wystąpienia zjawiska utrudniającego ruch na drodze. W przypadku dróg nie objętych ryczałtem, Wykonawca podejmuje zimowe ich utrzymanie po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Do likwidacji oblodzeń Wykonawca wykorzystuje materiał do posypywania dróg dopuszczony do ogólnego stosowania. Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia . Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg. Wykonawca wykupi stosowną polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych. W celu wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do posiadania takiej ilości sprzętu aby móc prowadzić akcję zimową równocześnie na terenie całej gminy oraz bazy sprzętowo- materiałowej zlokalizowanej na terenie Gminy Wielka Wieś . Stosowny sprzęt nie powinien powodować uszkodzeń nawierzchni dróg oraz nie powinien stwarzać zagrożenia dla użytkowników. 2.Szczegółowe zasady prowadzenia prac, ich zakres oraz sposób rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: 2.1 W okresie od dnia 01.03.2010 roku do dnia 31.03.2010 roku płatne za 1 km odśnieżania brutto- po telefonicznym zgłoszeniu zlecającego: 24 km dróg utrzymanych całodobowo zgodnie z 3 standardem utrzymania dróg według zasad określonych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ do 30 km dróg utrzymywanych całodobowo zgodnie z 4 standardem utrzymania dróg wg w/w załącznika 2.2 W okresie od 01.02.2010r do 28.02.2010r a) 24 km dróg utrzymanych całodobowo zgodnie z 3 standardem utrzymania dróg według zasad określonych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - płatne ryczałtowo do 40 km dróg utrzymywanych całodobowo zgodnie z 4 standardem utrzymania dróg wg w/w załącznika płatne za 1 km odśnieżania brutto po telefonicznym zgłoszeniu zlecającego 3 Wynagrodzenie miesięczne ryczałtowe wypłacane Wykonawcy za wykonanie zamówienia, o którym mowa w punkcie 1.2 a) będzie pomniejszone o 60% w przypadku braku czynnego wykonywania zakresu zamówienia, tj. prowadzenia prac zimowego utrzymania dróg, w zakresie jak wyżej przez okres 21 dni w danym miesiącu. Przez brak czynnego wykonywania zamówienia jest rozumiany brak wyjazdu sprzętu na drogi. O wyjeździe sprzętu na drogi decyduje Zamawiający po wcześniejszym przeanalizowaniu konieczności rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg. 4 Ilość dróg objęta przetargiem jest wielkością orientacyjną (przewidywaną) i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb i wysokości środków posiadanych przez Zamawiającego. 5 Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu pracowników, sprzętu i materiałów eksploatacyjnych na teren Gminy Wielka Wieś, a jedynie cenę ryczałtową za wykonanie zimowego utrzymania dróg...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Projektowo-Usługowo- Handlowa JUVENT s.c. Bogdan Cielecki, Krzysztof Tokarczyk, ul. Pradnicka 10, 30-002 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.