eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa do Kancelarii Senatu oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Warszawa: dostawa do Kancelarii Senatu oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 284914 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127333 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do Kancelarii Senatu oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów i bębnów) do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi. 1.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający, i rodzaj zamawianych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymienione tonery, tusze i bębny eksploatowane są w drukarkach, kopiarkach, faksach oraz urządzeniach wielofunkcyjnych, które użytkuje Kancelaria Senatu. 1.3. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, tzn. do produkcji których użyto materiałów nowych, nieregenerowanych i nierefabrykowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszów może być obudowa, która przed końcowym montażem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (np. nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku, takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające są nowe i nieregenerowane. 1.4. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać oryginalne, nienoszące znamion otwierania opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) i opisem jednoznacznie identyfikującym produkt, jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. Materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. 1.5. Na zaoferowane materiały eksploatacyjne zostanie udzielona gwarancja: na tonery - min. 12 miesięcy, na tusze - min. 6 miesięcy, natomiast na bębny na okres - min. 12 miesięcy - od daty dostawy. Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru. Udzielona gwarancja musi zawierać się w okresie gwarancji określonej przez producenta. 1.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały równoważne w stosunku do materiałów wzorcowych określonych w wykazie materiałów eksploatacyjnych, zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do określenia w Formularzu Cenowym - stanowiącym załącznik nr 2a do Formularza Oferty, będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ, czy oferowany materiał eksploatacyjny jest oryginalny, czy równoważny. 1.7. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dla oferowanych materiałów równoważnych, tj. dla tonerów i tuszów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, oświadczenie, że: - są fabrycznie nowe tzn., że do ich produkcji użyto materiałów nowych nieregenerowanych i nierefabrykowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, może być obudowa, która przed końcowym montażem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (np. nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku, takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające są nowe i nieregenerowane; - charakteryzują się nie gorszymi parametrami, tj. w szczególności wydajność toneru/kasety z tonerem mierzona wg zasad ISO/IEC 19752 (dla tonerów czarnych/monochromatycznych) i normy ISO/IEC 19798 (dla tonerów kolorowych) oraz dla wkładów z atramentem ISO 24711 - nie jest gorsza od oryginalnych tonerów producenta drukarek; 1.8. W przypadku materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów do kopiarek oraz bębnów do faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie potwierdzające, że wydajność oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych jest nie mniejsza niż materiałów oryginalnych. 1.9. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne są wysokiej jakości i kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego i zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 1.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za uszkodzenie drukarek, kopiarek, faksów lub urządzeń wielofunkcyjnych, powstałych w wyniku użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń drukarek komputerowych, kopiarek, faksów lub urządzeń wielofunkcyjnych, powstałych z wyżej wymienionej przyczyny, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia uszkodzeń na własny koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Jeżeli wykonanie naprawy będzie wiązało się z koniecznością przewiezienia uszkodzonych drukarek komputerowych, kopiarek, faksów lub urządzeń wielofunkcyjnych do serwisu, Wykonawca odbierze drukarki komputerowe, kopiarki, faksy lub urządzenia wielofunkcyjne i dostarczy je po naprawie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 1.11. Wszystkie materiały eksploatacyjne będą dostarczane do siedziby Kancelarii Senatu, Warszawa, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa. 1.12. Wykonawca odbierze na własny koszt, bez dodatkowego wynagrodzenia odpady po materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, w celu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Przekazanie zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie się odbywać w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego, pisemnie potwierdzonych przez Wykonawcę. 1.13. W czasie obowiązywania umowy Zamawiający ma prawo do zmiany liczby poszczególnych materiałów eksploatacyjnych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zmiany mogą polegać na zmniejszeniu, lub zwiększeniu liczby poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku zwiększenia liczby poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych, ich dostawa nie spowoduje przekroczenia wartości przedmiotu umowy. 1.14. Zmiany określone w pkt 1.13. wymagają pisemnego zawiadomienia Wykonawcy i obowiązują Wykonawcę od następnej dostawy partii materiałów eksploatacyjnych potwierdzonej pisemnie lub faksem na minimum 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58047,66

  • Oferta z najniższą ceną: 58047,66 / Oferta z najwyższą ceną: 88863,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.