eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa nawierzchni do gry w in line hokey wraz z wymianą wyposażenia hali lodowiska przy ul. Śląskiej 35 w Świdnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 2847 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Świdnica: Dostawa nawierzchni do gry w in line hokey wraz z wymianą wyposażenia hali lodowiska przy ul. Śląskiej 35 w Świdnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363814-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 65270200000, ul. ul. Śląska  35, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8521262, 8532536, faks 074 8521262, 8532536, e-mail dyrektor@sosir.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa nawierzchni do gry w in line hokey wraz z wymianą wyposażenia hali lodowiska przy ul. Śląskiej 35 w Świdnicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

P29/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: DOSTAWA NAWIERZCHNI DO GRY W INLINE HOKEY WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA HALI LODOWISKA PRZY UL.ŚLĄSKIEJ 35 w ŚWIDNICY , w ramach inwestycji : pod nazwą: Modernizacja Lodowiska obejmująca budowę miejsc postojowych, wentylacji mechanicznej remont oświetlenia i nagłośnienia przebudowę części pomieszczeń obiektu lodowiska Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ulicy Śląskiej 33 w Świdnicy. 1.1 Dostawa realizowana będzie na podstawie dokumentacji technicznej Archikon Robert Kryśpiak , 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 29 zawierającej: 1.2 Szczegółowy zakres dostawy określa zestawienie rzeczowe dostawy, opis techniczny dostawy i montażu, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.osir.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. 1.3 Zakres dostawy obejmuje dostawę fabrycznie nowych : 1. 1) dostawę i montaż nawierzchni do gry w Inline Hokey wraz z podkładem technologicznym, z liniami pola gry, polami bramkowymi i strefami wznowienia gry w ramach Światowych Igrzysk Sportowych 2017 2) wykonanie osłon o wysokości 1,60-2,00 m ponad górną krawędź poręczówki band zabezpieczających strefy za bramkowe na obu końcach boiska; osłony mocowane do istniejącej konstrukcji band hokejowych, 3) wykonanie osłon o wysokości co najmniej 0,80-1,00 m ponad górną krawędź band zabezpieczających na całej długości długich boków boiska z wyłączeniem strefy boksów dla zawodników; osłony mocowane do istniejącej konstrukcji band hokejowych, 4) dostawa i montaż siatek zabezpieczających pola za bramkowe o długości 40 m i wysokości 4 m każda - 2szt. 5) wykonanie boksów dla zawodników, boksów kar i boksu sędziowskiego z nawierzchnią jak do gry w Inline Hokeya oraz osłonami zabezpieczającymi, 6) dostawa i montaż ławek do boksów zawodników - 8 szt. długości 2 m każda, 7) dostawa i montaż ławek do boksów kar i sędziów - 3 szt. długości 2 m każda, 8) dostawa 2 sztuk bramek zgodnych z przepisami Międzynarodowej Federacji Inline Hokeya oraz 2 sztuk bramek uniwersalnych, które będą wykorzystane poza turniejami i zawodami sportowymi do celów treningowych i rekreacyjnych, 9) dostawa 1000 sztuk krążków do gry w Inline Hokeya z logo Światowych Igrzysk Sportowych 2017 10) dostawa i montaż do zaplecza szatniowego: ławo-wieszaków (lxbxh=200x165x40 cm) - 10 szt. 11) dostawa i montaż do zaplecza biura zawodów: - krzeseł konferencyjnych (stal+sklejka) kolor czarny - 30 szt. - stołu konferencyjnego 100x360x76 cm (stelaż z drewna klejonego, blat fornirowany), kolor drewno malowane na ciemny palisander - 1 szt. - biurek 100x60x76 cm (płyta wiorowa+laminat) z podręczną szufladą i półką w kolorze jasnoszarym - 2szt. - szafy 80x55x197 (płyta wiorowa + laminat) w kolorze jasnoszarym dostosowanym do koloru biurka - 2 szt. - krzeseł do biurka (stal+sklejka bukowa) kolor czarny, krzesło obrotowe na 5 nogach z kołkami - 2 szt.; 2. Opis rozwiązań konstrukcyjno materiałowych 1) Nawierzchnia do gry w Inline Hokey - modułowa nawierzchnia sportowa polipropylenowa z podkładem technologicznym (tłumiącym) zostanie zamontowana na betonowej płycie zasadniczej obiektu o powierzchni 30 m x 60m i promieniu łuków 8,5m oraz w boksach zawodników, kar i sędziów. Musi posiadać linie pola gry, pola bramkowe i strefy wznowienia gry spełniającymi wymogi Międzynarodowej Federacji Inline Hokeya oraz posiadać oznaczenie graficzne figur do rozgrywania zawodów wrotkarstwa figurowego w ramach Światowych Igrzysk Sportowych 2017. Zamawiający wymaga, aby nawierzchnia stanowiąca przedmiot zamówienia spełniała następujące warunki: - Przeznaczenie: do rozgrywek Inline Hokeya oraz prowadzenia zajęć sportowych w zakresie piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki, piłki nożnej, uni hokeja, jazdy na wrotkach i rolkach, tenisa ziemnego, badmintona, zajęć osób niepełnosprawnych w tym na wózkach. - Nawierzchnia musi być wykonana z modularnego polipropylenu do użytkowania w obiektach zamkniętych. - Wymagany wymiar płyt: - długość: 310-340 mm szerokość: 310-340 mm - wysokość: 11-13 mm - W zakres dostawy wchodzi również podkład tłumiąco ponieważ nawierzchnia zostanie ułożona na płycie betonowej obiektu sztucznego lodowiska w okresie poza jego mrożeniem - Nawierzchnia musi cechować się: szybkim czasem montażu, zatrzaskowym systemem łączenia płyt ze sobą (jedna płyta musi posiadać minimum 16 elementów zatrzaskowych) odpornością na uszkodzenia mechaniczne, łatwością mycia za pomocą ogólnie dostępnych środków utrzymywania czystości, nie wymagalnością konserwacji, odpornością na zmianę temperatur w zakresie od - 10?C do + 50?C odpornością na zmianę wilgotności małą powierzchnią magazynowania. brakiem uwarunkowań odnośnie magazynowania w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności - Zamawiający wymaga aby nawierzchnia posiadała stosowne atesty w tym atest higieny i świadectwo badań na niepalność. Nawierzchnia musi posiadać odpowiednią dokumentację certyfikacyjną dopuszczającą jej zastosowanie w zawodach Mistrzostw Świata lub Światowych Igrzysk Sportowych na poziomie zawodów seniorskich. - Wykonawca winien przewidzieć w swojej ofercie do stawę montaż podłogi: do 16 czerwca 2017 r. przed finałem mistrzostw Polski w In-Line hokey'a Montaż nie może rozpocząć się wcześniej niż 7 czerwca 2017 r. 3. Osłony zabezpieczające - słupkowe a) osłony zabezpieczające pola za bramkowe - osłony o wysokości 1,60 - 2,00 m ponad górną krawędź bandy, wykonane z pleksiglasu, poliwęglanu lub szkła hartowanego o grubości 12-15 mm odpornego na uderzenia krążka hokejowego; osłony dedykowane dla boisk hokejowych, montowane do istniejących band będących w posiadaniu Zamawiającego. Osłony powinny być przedłużone o 4 metry, mierząc od linii bramkowej, w kierunku stref neutralnych, b) osłony zabezpieczające boczną podłużną linię boiska - osłony o wysokości co najmniej 0,80 m ponad górną krawędź bandy, wykonane z pleksiglasu, poliwęglanu lub szkła hartowanego o grubości 12-15 mm odpornego na uderzenia krążka hokejowego; osłony dedykowane dla boisk hokejowych, montowane do istniejących band będących w posiadaniu Zamawiającego, osłony wykonać na całej długości wzdłuż band bocznych po obu stronach boiska, z wyłączeniem strefy ławek graczy. Uwaga: . Szczeliny pomiędzy panelami osłony powinny być zminimalizowane do 3-5 mm . Miejsca zakończeń osłon powinny zostaną zabezpieczone okładzinami zabezpieczającymi graczy przed kontuzjami. . Nie zezwala się na żadne części ruchome i otwierane wmontowane w osłony 4. Siatki ochronne W strefach końcowych ponad bandami i osłonami muszą być zainstalowane siatki ochronne o wysokości 4m i szerokości 40m w kolorze czarnym z włókien poliamidowych o maksymalnym rozmiarze oczka 40 x 40mm. 5. Boksy dla zawodników Wykonanie boksów dla zawodników z nawierzchnią jak do gry w Inline Hokeya o wymiarach: 2 boksy o długości 10 m i szerokości 2,2m. Wysokość boksu jak wysokość band 1,2m wykonany o konstrukcji stalowej ocynkowanej, z wypełnieniem wewnętrznym płytą PEHD o min grubości 5mm, z przerwą odległościową między boksami 4-6m. Każdy boks musi posiadać 1 bramkę do wejścia zewnętrznego i 2 bramki do wyjścia na boisko. 6. Boksy kar i sędziów Wykonanie boksów kar i boksu sędziowskiego z nawierzchnią jak do gry w Inline Hokeya z platformą podłogową wraz osłonami zabezpieczającymi o wymiarach: 2 boksy kar o długości 4 m i szerokości 2,5m, 1 boks sędziów o długości 6m i szerokości 2,5m. Wysokość boksu jak wysokość band 1,2m wykonany o konstrukcji stalowej ocynkowanej, z wypełnieniem wewnętrznym płytą PEHD o min grubości 5mm,. Z boksów kar po jednej bramce wejście/wyjście na boisko. Boks sędziowski z bramką zewnętrzną bez wyjścia na boisko. Boksy muszą posiadać osłony zabezpieczające osłony o wysokości co najmniej 0,80 m ponad górną krawędź bandy, wykonane z pleksiglasu, poliwęglanu lub szkła hartowanego o grubości 10-15 mm odpornego na uderzenia krążka hokejowego. 7. Ławki do boksów Dostawa i montaż ławek z oparciami do boksów zawodników - 8 szt. długości 2 m każda dedykowane jak dla hokeja. Dostawa i montaż ławek do boksów kar i sędziów - 3 szt. długości 2 m każda, dedykowane jak dla hokeja. 8. Bramki do gry Dostawa 2 sztuk bramek zgodnych z przepisami Międzynarodowej Federacji Inline Hokeya oraz 2 sztuk bramek uniwersalnych, które będą wykorzystane poza turniejami i zawodami sportowymi do celów treningowych i rekreacyjnych, dla Inline Hokeya i hokeja. 9. Krążki do gry Dostawa 1000 sztuk krążków do gry w Inline Hokeya z logo Światowych Igrzysk Sportowych 2017 - wzór logo dostarcza Zamawiający 10. Wyposażenie dodatkowe: - Dostawa i montaż do zaplecza szatniowego: ławo-wieszaków (lxbxh=200x165x40 cm) - 10 szt. - Dostawa i montaż do zaplecza biura zawodów: *krzeseł konferencyjnych (stal+sklejka) kolor czarny - 30 szt. - stołu konferencyjnego 100x360x76 cm (stelaż z drewna klejonego, blat fornirowany), kolor drewno malowane na ciemny palisander - 1 szt. - biurek 100x60x76 cm (płyta wiorowa+laminat) z podręczną szufladą i półką w kolorze jasnoszarym - 2szt. - szafy 80x55x197 (płyta wiorowa + laminat) w kolorze jasnoszarym dostosowanym do koloru biurka - 2 szt. - krzeseł do biurka (stal+sklejka bukowa) kolor czarny, krzesło obrotowe na 5 nogach z kołkami - 2 szt.; - Wykonawca zamówienia zainstaluje przedmiot zamówienia na terenie obiektu w terminie odrębnie uzgodnionym oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie montażu, demontażu i użytkowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 37400000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT416197.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gamak sp. z o.o.,  biuro.gamak@gmail.com,  ul. Towarowa 9,  44-337,  Jastrzębie Zdrój,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 476379.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 476379.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 476379.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.