eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Wykonanie projektów systemów odprowadzania wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-31

Raszyn: Wykonanie projektów systemów odprowadzania wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn
Numer ogłoszenia: 284759 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239781 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów systemów odprowadzania wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakres prac obejmuje: opracowanie dokumentacji geotechnicznej i projektowej, kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami, operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg oraz pozwolenia na budowę kanalizacji odrębnie dla każdej z ulic objętej zadaniami: Zadanie nr 1: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy i Dawidy Bankowe w ulicach: A) Starzyńskiego - długości 1700m - od ul. Boryny do końca (w kierunku ul. Warszawskiej), B) Kwiatów Polnych - długości 335m - odprowadzenie wód zgodnie z koncepcją Oleńki + Szlachecka- 355m+436m - odprowadzenie wód do rzeki Raszynki Parlamentarnej - 111m - odprowadzenie wód zgodnie z koncepcją Zadanie nr 2: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Podolszyn Nowy, Łady, Dawidy Bankowe w ulicy: Długiej - długości 2886m - odprowadzenie wód do Raszynki, stawu i rowu R-70 Szlachecka - długości 435 m - odprowadzenie wód do rzeki Raszynki Zadanie nr 3: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Falenty Nowe, Falenty Duże w ulicach: Falencka 1 +Róży - długości 510m +317m - do rowu przy ul. Róży, Falencka 2 - długości 650m - do studzienki w ul. Willowej, Willowa - długości 1110m - do rowu R-36, Sekretna przez Dz. Nr 73/1 - długości 435m - do rowu R-36. Zadanie nr 4: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty Nowe w ulicach: - Rozbrat - długości 529m, - Jabłoniowa - długości 205m. Zgodnie z koncepcją do ul. Falenckiej. Zadanie nr 5: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy Bankowe w ulicy: - Miklaszewskiego - długości 1788m. Zgodnie z koncepcją Zadanie nr 6: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Jaworowa w ulicy: - Objazdowa - długości 726m. Odprowadzenie wód do istniejącej studni w ul. Warszawskiej. Zadanie nr 7: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Puchały w ulicy: - Centralna - długości 1000m - od kanału przy wsi Michałowice. Zadanie nr 8: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Rybie w ulicy: - Strzałkowej - długości 100m - odprowadzenie wód do Kanału Załuskiego przez teren prywatny UWAGA: Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego posiadają tereny objęte zadaniami: - zadanie nr 1 - ul. Starzyńskiego, Kwiatów Polskich, Oleńki, Parlamentarna, Szlachecka; - zadanie nr 2 - ul. Długa; - zadanie nr 5 - ul. Miklaszewskiego; - zadanie nr 8 - ul. Strzałkowa. natomiast w przypadku: - zadania nr 3 - zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko ul. Willową, Sekretną i część ul. Falenckiej. - zadania nr 4 - zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko ul. Rozbrat; - zadania nr 7 - brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, - zadanie nr 6 - brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Opracowania mają na celu wyznaczenie tras projektowych kanałów i określenie warunków wykonania i montażu w/w sieci wraz z towarzyszącymi im obiektami tj. studzienkami kanalizacyjnymi, wpustami deszczowymi, przejściami przez przeszkody. Projektowana kanalizacja deszczowa oraz wpusty deszczowe zlokalizowane w ulicach nie mogą wywierać wpływu na istniejące drzewostany, powierzchnie ziemi, glebę oraz wody powierzchniowe i podziemne. Przyjęte w projektach rozwiązania opracować zgodnie z koncepcją rozwoju sieci kanalizacji sanitarnej na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg o nawierzchni szczelnej na terenie wsi: Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Falenty Nowe, Podolszyn Nowy, Rybie oraz ul. Centralna we wsi Puchały. 2.1.2 Wykonanie dokumentacji powinno być poprzedzone wykonaniem koncepcji rozwiązań projektowych w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokumentacja powinna być sporządzona w wersji papierowej i elektronicznej oddzielnie dla każdej z ulic objętych poszczególnymi zadaniami i powinna zawierać: a) aktualne podkłady geodezyjne, b) decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku braku dla danego obszaru zatwierdzonego planu zagospodarowania przestrzennego), c) niezbędne uzgodnienia ZUD, d) projekt budowlano-wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1133/- w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w formatach: PDF oraz SHP (ESRI Shape) lub MAP lub DWG, e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje musza uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, f) przedmiary robót (z wyodrębnieniem zakresu robót w ulicach składających się na każde zadanie), przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z ich wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, g) kosztorys inwestorski (z wyodrębnieniem zakresu robót w ulicach składających się na każde zadanie), opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389/ - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej, h) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej i 1 egzemplarza w formie elektronicznej. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dopełnienie wszelkich formalności w celu uzyskania zarówno pozwoleń wodnoprawnych jak i pozwoleń na budowę. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie projektów kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy i Dawidy Bankowe w ulicach: Starzyńskiego - od ul. Boryny, Kwiatów Polnych, Oleńki, Szlacheckiej, Parlamentarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMA Zakład Projektowania i Realizacji Inwestycji s.c. Jan Kozłowski, Bartłomiej Kozłowski, Katarzyna Kozłowska, ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41943,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41943,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie projektów kanalizacji deszczowej we wsiach: Podolszyn Nowy, Łady, Dawidy Bankowe w ulicach: Długa, Szlachecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Projektowe DARM Sp. z o.o., Gorlicka 13/61, 02-130 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32595,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32595,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232470,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie projektów kanalizacji deszczowej we wsiach Falenty Nowe, Falenty Duże w ulicach: Falencka 1, Falencka 2, Róży, Willowa, Sekretna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMA Zakład Projektowania i Realizacji Inwestycji s.c. Jan Kozłowski, Bartłomiej Kozłowski, Katarzyna Kozłowska, ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 211540,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonanie projektów kanalizacji deszczowej we wsi Falenty Nowe w ulicach: Rozbrat, Jabłoniowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych INKOM Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19177,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wykonanie projektów kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy Bankowe w ulicy Miklaszewskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Inżynierii Wodno-Ściekowej AQUA- PROJECT, ul. Chodkiewicza 15, 85-065 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonanie projektów kanalizacji deszczowej we wsi Jaworowa w ulicy Objazdowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych INKOM Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19177,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50820,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Wykonanie projektów kanalizacji deszczowej we wsi Puchały w ulicy Centralnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych INKOM Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19177,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10455,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10455,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Wykonanie projektów kanalizacji deszczowej we wsi Rybie w ulicy Strzałkowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych INKOM Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.