eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem do budynku A Oddziału ZUS w Jaśle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Jasło: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem do budynku A Oddziału ZUS w Jaśle
Numer ogłoszenia: 284720 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem do budynku A Oddziału ZUS w Jaśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do budynku A Oddziału ZUS w Jaśle przy ul. Rynek 18b , konstrukcja podjazdu stalowa , balustrady oraz poręcze podjazdu chromoniklowe , pomosty kraty typu Wema , nakrycie podjazdu daszkiem łukowym wykonanym z poliwęglanu mlecznego w ramkach aluminiowych, - demontaż istniejących i montaż nowych drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych wyposażonych w automat rozsuwu, - zagospodarowanie terenu , wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Szczegółowy opis zakresu robót stanowiący przedmiot zamówienia zawierają dokumentacja techniczna , kosztorysy nakładcze i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Dokumentacja techniczna obejmuje: - projekt zagospodarowania terenu , - architektoniczno- budowlany..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 171, poz.1058 z dn. 23.09.2008 r. ) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za mówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków o których mowa w pkt. 1 b , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń, metodą - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie pod-lega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo za-mówień publicznych , 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków o których mowa w pkt. 5.1 b SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej , zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS O/Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 22 , 38-200 Jasło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: ZUS Oddział w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12 pok. 22 , 38-200 lub za pośrednictwem poczty na adres: ZUS O/Jasło ul. Rynek 18b 38-200 Jasło.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.