Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-27
Tereszpol: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Tereszpol z możliwością składania ofert częściowych na części:
Część I: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w meble i doposażenie toalet do potrzeb dzieci i personelu.
Część II: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne oraz sprzęt BHP.
Część III: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w sprzęt do utrzymania czystości i doposażenie kuchni.
Numer ogłoszenia: 284512 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tereszpol , Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa 234, 23-407 Tereszpol, woj. lubelskie, tel. 084 6876005, faks 084 6876005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugtereszpol.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Tereszpol z możliwością składania ofert częściowych na części: Część I: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w meble i doposażenie toalet do potrzeb dzieci i personelu. Część II: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne oraz sprzęt BHP. Część III: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w sprzęt do utrzymania czystości i doposażenie kuchni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Tereszpol z możliwością składania ofert częściowych na części: Część I: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w meble i doposażenie toalet do potrzeb dzieci i personelu. Część II: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne oraz sprzęt BHP. Część III: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w sprzęt do utrzymania czystości i doposażenie kuchni. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Samorządowych w Tereszpol-Kukiełkach. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-06-015/14..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3, 39.16.10.00-8, 44.40.00.00-4, 31.73.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu oceny spełnienia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie, do ofert należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugtereszpol.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tereszpol, 23-407 Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa 234, fax: (84) 6876632, Tel. (84) 6876631, email: gmina@tereszpol.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tereszpol, 23-407 Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa 234, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-06-015/14..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w meble i doposażenie toalet do potrzeb dzieci i personelu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie dotyczy wyposażenia dwóch oddziałów przedszkolnych w meble i doposażenie toalet do potrzeb dzieci i personelu. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Samorządowych w Tereszpol-Kukiełkach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 31.73.00.00-2, 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne oraz sprzęt BHP..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie dotyczy wyposażenia dwóch oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne oraz sprzęt BHP. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Samorządowych w Tereszpol-Kukiełkach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3, 44.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w sprzęt do utrzymania czystości i doposażenie kuchni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie dotyczy wyposażenia dwóch oddziałów przedszkolnych w sprzęt do utrzymania czystości i doposażenie kuchni. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Samorządowych w Tereszpol-Kukiełkach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.00.00-2, 44.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- Dostawa zabawek, gier oraz innych pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
więcej: Sprzęt elektrotechniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.