eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa wywozu nieczystości stałych z nieruchomości Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Poznań: Usługa wywozu nieczystości stałych z nieruchomości Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 284405 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości stałych z nieruchomości Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z nieruchomości Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych wg następujących części: Część I - usługa wywozu nieczystości stałych z Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4, Część II - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5, Część III - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6, Część IV - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7, Część V - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8. 2. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania przedmiotowych usług zgodnie z odpowiednim regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy uchwalonym przez radę gminy zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2005r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zmianami), b) wywozu odpadów komunalnych wyszczególnionych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów za wyjątkiem odpadów niebezpiecznych wymienionych w ww. rozporządzeniu (Dz. U. z 2001r. nr 112, poz. 1206), c) bezpłatnego podstawienia odpowiedniej ilości, wielkości i rodzaju pojemników/kontenerów i ustawienia ich w miejscach do tego wyznaczonych, d) zapewnienia stałej konserwacji i sprawności technicznej - wymiany i naprawy uszkodzonych pojemników/kontenerów, oraz utrzymania ich w należytym stanie, e) wywozu nieczystości stałych według ustalonego harmonogramu, f) systematycznej dezynfekcji, g) terminowego opróżniania pojemników/kontenerów tj. do godz. 7:00, h) utrzymania czystości wokół pojemników/kontenerów po usunięciu nieczystości, i) przyjmowania i uwzględniania reklamacji i ich realizowania w terminie podanym przez Zamawiającego, 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w skutek nienależytego wykonania przedmiotu umowy bądź nie wykonania umowy. 4. Zamawiający będzie bardzo restrykcyjnie przestrzegał zasad terminowego wywozu nieczystości oraz utrzymania porządku wokół pojemników/ kontenerów zgodnie z zapisami umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego kontenery/pojemniki na odpady określone w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia zał. nr 4-8 najpóźniej do dnia 01.01.2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wywozu nieczystości stałych, Zamawiający żąda zezwolenia na odbiór odpadów komunalnych (ze względu na miejsce zbierania odpadów) wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 236 poz. 2008 ze zmianami);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmniejszenia częstotliwości zamawianej usługi wywozu nieczystości, 3) zmiany lokalizacji usługi wywozu nieczystości, 4) zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.), 5) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 456, budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno - Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - usługa wywozu nieczystości stałych z Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - usługa wywozu nieczystości stałych z Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - usługa wywozu nieczystości stałych z Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.