eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Urzędu Skarbowego w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Chorzów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Urzędu Skarbowego w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 284330 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chorzowie , ul. Armii Krajowej 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497311, 312, faks 032 2464743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Urzędu Skarbowego w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czarny atramentowy wkład drukujący do drukarek HP Deskjet 930c - 4 szt. 2. Trójkolorowy atramentowy wkład drukujący do drukarek HP Deskjet 710c - 4szt. 3. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 1100/3200 - 1szt. 4. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 1000w/1005w/1200/1220/3300 - 3 szt. 5. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 1300 - 1 szt. 6. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 1320 -15 szt. 7. Kaseta z czarnym tonerem do drukarek HP LaserJet CP 1515n - 3 szt. 8. Kaseta z błekitnym tonerem do drukarek HP LaserJet CP 1515n - 1 szt. 9. Kaseta z żółtym tonerem do drukarek HP LaserJet CP 1515n - 1 szt. 10. Kaseta z purpurowym tonerem do drukarek HP LaserJet CP 1515n - 1 szt. 11. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 2100/2200 - 2 szt. 12. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 2300 - 2 szt. 13. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 2420/2430 - 9 szt. 14. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet P2015 - 3 szt. 15. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 3005dn - 5 szt. 16. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 4250/4350- 15 szt. 17. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet P4014dn P4015dn P4515X - 12 szt. 18. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 2550/2820/2840 - 2 szt. 19. Kaseta z błękitnym tonerem do drukarek HP LaserJet 2550/2820/2840 - 1 szt. 20. Kaseta z żółtym tonerem do drukarek HP LaserJet 2550/2820/2840 - 1 szt. 21. Kaseta z purpurowym tonerem do drukarek HP LaserJet 2550/2820/2840 - 1 szt. 22. Kaseta z tonerem do drukarek HP LaserJet 4000/4050 - 12 szt. 23. Kaseta z czarnym tonerem do urządzenia wielofunkcynego HP Color LaserJet seria 4730 - 1 szt. 24. Kaseta z błękitnym tonerem do urządzenia wielofunkcynego HP Color LaserJet seria 4730 - 1 szt. 25. Kaseta z żółtym tonerem do urządzenia wielofunkcynego HP Color LaserJet seria 4730 - 1 szt. 26. Kaseta z purpurowym tonerem do urządzenia wielofunkcynego HP Color LaserJet seria 4730 - 1 szt. 27. Bęben obrazowy do drukarek HP LaserJet 2550/2820/2840 28. Grzałka utrwalająca do urządzenie wielofunkcyjnego HP Color LaserJet 4730 (220V) - 1 szt. 29. Zespół przenoszenie obrazu do urządzenie wielofunkcyjnego HP Color LaserJet 4730 - 1 szt. 30. Zestaw konserwacyjny automatycznego podajnika dokumentów do urządzenia wielofunkcyjnego HP Color LaserJet 4730 - 1 szt. 31. Kaseta z tonerem do drukarek LEXMARK T644DTN - 6 szt. 32. Kaseta z tonerem do drukarek LEXMARK T640DN - 6szt. 33. Toner do drukarki Kyocera Mita FS1800+ - 4 szt. 34. Toner do drukarki Lexmark T 620 - 4 szt. 35. Taśma do drukarki Star Za-250 - 2 szt. 36. Taśma do drukarki OKI 3321 Microline - 12 szt. 37. Toner do kserokopiarki Toshiba 1360 - 7 szt. 38. Toner do kserokopiarki Minolta Dialta Di 470 - 7 szt. 39. Toner do kserokopiarki Kyocera Mita KM 1525 - 5 szt. 40. Toner do kserokopiarki Infotec 4182 MF - 4 szt. 41. Tusz do kserokopiarki Ricoh Priport VT 3500 - 1000 ml - 4 szt. 42. Matryca do kserokopiarki Ricoh Priport VT 3500 - 320 mmx125m - 1 szt. 43. Tusz do faxu Canon B 155 - 2 szt. 44. Toner do faxu Panasonic KX-FL613D- 2 szt. 45. Urządzenie bębnowe do faxu Panasonic KX-FL613D- 2 szt. 46. Toner do faxu Panasonic KXFL 503- 2 szt. 47. Toner do kserokopiarki Konica Minolta- 5 szt. 48. Kaseta do drukarek Tally Mannessman MT360/ T2055/T2155- 5 szt. 49. Taśma do drukarki Dymo 1000 - 12 mm/7m czarno-biała- 3 szt. 50. Toner do kserokopiarki Bizhub 190f - 4 szt. 51. Toner do kserokopiarki DEVELOP ineo213- 18 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub; c. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz przedstawimy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 dostawy odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust.1. pkt a-d i niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadziespełnia / nie spełnia W przypadku niespełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie zgodnie ze wzorem wykazu wykonanych dostaw stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; g. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że wskazane w załączniku nr 3 dostawy zostały wykonane należycie. Treść przedstawionych przez Wykonawcę referencji lub innych dokumentów, powinna być spójna z wykazem dostaw oraz umożliwić Zamawiającemu w sposób jednoznaczny zidentyfikowanie dostaw wpisanych w wykazie wykonanych dostaw; h. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów dostawczych, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/chorzow.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD SKARBOWY W CHORZOWIE ul. Armii Krajowej 5 41-506 Chorzów pok. 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD SKARBOWY W CHORZOWIE ul. Armii Krajowej 5 41-506 Chorzów pok. 106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.