eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową, wymiana sieci wodociągowej w ul. Śniadeckich i Wodnej w Żninie, realizowanej jako część I etapu przedsięwzięcia pn. Rewitalizacja obszaru miejskiego Żnina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Żnin: Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową, wymiana sieci wodociągowej w ul. Śniadeckich i Wodnej w Żninie, realizowanej jako część I etapu przedsięwzięcia pn. Rewitalizacja obszaru miejskiego Żnina
Numer ogłoszenia: 284251 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żninie , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031301, faks 052 3031103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl, www.bip.gmina.znin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową, wymiana sieci wodociągowej w ul. Śniadeckich i Wodnej w Żninie, realizowanej jako część I etapu przedsięwzięcia pn. Rewitalizacja obszaru miejskiego Żnina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową, i wymianę sieci wodociągowej w ul. Śniadeckich i Wodnej oraz ułożenie kanalizacji sanitarnej w ul. 700-lecia w Żninie. Zakres rzeczowy będący przedmiotem zamówienia: sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej średnicy 200mm z rur PVC, łącznej dł. 259 mb, - kanalizacja deszczowa średnicy 300-400mm PVC, łącznej długości 273 mb, - urządzenia do podczyszczania wód opadowych: osadnik o przepływie wirowym, separator lamelowy, wylot do odbiornika typu brzegowego, - sieć wodociągowa o średnicy od 110mm do 250mm PE o łącznej długości 386 mb, - przyłącza kanalizacyjne 13szt/68,50m, przyłącza deszczowe 25 szt/139,50 mb, - przyłącza wodociągowe 20 szt/144,0 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, - spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej,- - udokumentują wykonanie tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia min. dwóch zadań związanych z budową kanalizacji sanitarnej, deszczowej w terenie zurbanizowanym o zwartej zabudowie. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostarczy n/w dokumenty: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, - kosztorys ofertowy, - rzeczowo-finansowy harmonogram, - polisę ubezpieczeniową, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia / min. 2 zadania związane z budową kanalizacji w terenie zurbanizowanym o zwartej zabudowie /, - wykaz kadry kierowniczej, która będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia / kserokopia uprawnień do sprawowania tej funkcji w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów/..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39 88-400 ŻNIN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39 88-400 ŻNIN.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.