Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Poznań: Adaptacja obiektu przy ul. Bułgarskiej 19 na potrzeby Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 28413 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8584740, fax 061 8584738.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbp.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja obiektu przy ul. Bułgarskiej 19 na potrzeby Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja obiektu przy ul. Bułgarskiej 19 na potrzeby Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu. Roboty: rozbiórkowe, murarsko-tynkarskie, posadzkowe, stolarskie, malarskie, instalacyjne (wymiana urządzeń sanitarnych), roboty elektryczne i sieć teleinformatyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: rysunki rzutów parteru i I piętra, projekt budowlany - branża elektryczna, przedmiar robót na roboty budowlane, przedmiar robót na roboty elektryczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania szczegółowe określone obowiązującym prawem budowlanym oraz polskimi normami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. RP z 2007 nr 223, poz. 1655): posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.RP z 2007 nr 223, poz. 1655).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie oferenta (wypełniony zał. nr 7) o spełnieniu wymagań zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wypełniony zał. nr 8 - doświadczenie zawodowe); potencjał kadrowy - niezbędny do wykonania zamówienia - wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami obowiązującego Prawa budowlanego, które będą wykonywać zamówienie z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności i staż pracy. Przedłożony wykaz powinien zawierać, co najmniej: 1 osobę jako kierownika budowy, 1 osobę jako kierownika robót elektrycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacji E i D do 1kV (wypełniony zał. nr 9 - potencjał kadrowy). DOKUMENT - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pbp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna al. Niepodległości 34 61-714 POZNAŃ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna ul. Bułgarska 19 60-320 POZNAŃ I piętro, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.04.2008.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. Kossaka 106 (wejście B)
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje z zakresu tworzenia angażujących kursów e learningowych oraz dostępnych materiałów dydaktycznych i wideo dla nauczycieli akademickich ...
- Sukcesywna dostawa produktów sypkich
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Usługa najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Boruty
- BZP.271.54.2024 "Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na mieszkanie".
- "Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią"
- Remont budynku gospodarczo-biurowego na szkółce leśnej "Mały Borek"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.