eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Remont uszkodzonego obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1425 S Wieprz-Juszczyna-Jeleśnia w km 9+800 na potoku Juszczynka w Juszczynie, Gmina Radziechowy-Wieprz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Żywiec: Remont uszkodzonego obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1425 S Wieprz-Juszczyna-Jeleśnia w km 9+800 na potoku Juszczynka w Juszczynie, Gmina Radziechowy-Wieprz.
Numer ogłoszenia: 284130 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żywiecki - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8620572, faks (033) 862 05 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont uszkodzonego obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1425 S Wieprz-Juszczyna-Jeleśnia w km 9+800 na potoku Juszczynka w Juszczynie, Gmina Radziechowy-Wieprz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont uszkodzonego obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1425 S Wieprz-Juszczyna-Jeleśnia w km 9+800 na potoku Juszczynka w Juszczynie, Gmina Radziechowy-Wieprz. Zakres robót obejmuje: - wykonanie tymczasowego podparcia lub poszerzenia przejezdnej części mostu na czas remontu; - ustawienie oznakowania na czas robót; - rozbiórka pomostu drewnianego; - oczyszczenie i renowacja powierzchni podpór; - wykonanie konstrukcji oporowych z koszy siatkowo-kamiennych przy skrzydłach przyczółków; - poszerzenie nasypu przy obiekcie; - renowacja konstrukcji stalowej ustroju nośnego; - wykonanie łączników do zespolenia płyty pomostowej z dźwigarami stalowymi; - wykonanie płyty żelbetowej pomostu zespolonej z istniejącymi dźwigarami stalowymi; - ułożenie izolacji z papy zgrzewalnej na płycie betonowej pomostu; - przykrycie szczelin dylatacyjnych papą; - ułożenie krawężników kamiennych 20x20cm; - wykonanie betonowych kap z gzymsami monolitycznymi na moście i przyczółkach; - montaż bariero-poręczy przy zewnętrznych krawędziach obiektu oraz barier ochronnych na dojazdach; - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej jezdni wraz z podbudową; - umocnienie skarp koryta potoku przy obiekcie koszami siatkowo-kamiennymi; - humusowanie skarp i obsianie trawą. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: przedmiarem robót, stanowiącym załącznik Nr 5 do Specyfikacji, inwentaryzacją i oceną stanu technicznego oraz koncepcją remontu (opis techniczny), stanowiące załącznik Nr 6 do Specyfikacji, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik Nr 7 do Specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 4.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu, na konto: Getin Bank 30 1560 1023 0000 9140 0001 6384. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu przy ul. Leśnianka 102 a, I piętro. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub mostowej, będącą członkiem właściwej Izby samorządu zawodowego. b) co najmniej 2 osobami (które będą wykonywać przedmiot zamówienia) posiadającymi aktualne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 132, poz. 839), c) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali remont lub budowę mostu o wartości stanowiącej minimum 70% ceny ofertowej. d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty. 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) udzielą Zamawiającemu minimum 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej rękojmi liczony będzie od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy. 4) wnieśli wadium. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał co najmniej 1 robotę, której przedmiotem był remont lub budowa mostu, a wartość każdej z robót wynosiła minimum 70% ceny oferty, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 3 do Specyfikacji); 2) dokumenty potwierdzające, że roboty określone w pkt 1) zostały wykonane należycie; 3) dokumenty potwierdzające, że osoby które wykonywać będą przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, w tym aktualny dokument potwierdzający przynależność osób wskazanych w części IV ust. 1 pkt 1 a) do właściwej Izby samorządu zawodowego; 4) potwierdzających, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania ruchem, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 132, poz. 839). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, - oświadczenie o udzielonym okresie rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), a także - jeżeli wynika to ze złożonego oświadczenia - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw; 4) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) sporządzony - w oparciu o przedmiar robót - kosztorys ofertowy, 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym pełnomocnictwem. 6. Zaleca się aby każda ze stron oferty była ponumerowana i zaparafowana przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.zywiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Żywcu, 34-300 Żywiec, ul. Leśnianka 102a I piętro, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Żywcu,34-300 Żywiec, ul. Leśnianka 102a I piętro, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.