Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Biskupiec: dowóz uczniów do szkół gminy Biskupiec w roku szkolnym 2006/2007 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Szkół i Przedszkoli, do kontaktów: Cecylia Pilip, al. Niepodległości 4, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 715 40 60, fax 089 715 12 47, e-mail: zasp@tlen.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 02. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz uczniów do szkół gminy Biskupiec w roku szkolnym 2006/2007. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół gminy Biskupiec i powrót do miejscowości zamieszkania uczniów po zakonczeniu zajęć szkolnych według załączonych rozkładów jazdy do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powyższe usługi będą wykonywane własnymi środkami transportu wykonawcy. Dowóz odbywa się w dniach nauki szkolenej. Wykonawca będzie wykonywał również dodatkowe okazjonalne przewozy uczniów za odrębnym wynagrodzeniem, np. wycieczki szkolne, wyjazdy na basen, do kina, teatru, zawody sportowe itp. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren miasta i gminy Biskupiec. Kod NUTS: PL62. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2006; data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 2 896 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za wykonaą usługę zostanie dokonana na konto wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz nie podkleganie wykluczeniu w myśli przepisów art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 2 ustawy Pzp. stan prawny - wymagane zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: wymagane oświadczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% ocena techniczna - 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZaSP-341/2/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.07.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.07.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 12 miesięcy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Trasa nr 2 Pzrewóz dzieci szkolnych na trasie nr 2 - 239 km/dziennie. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Trasa nr 3 Pzrewóz dzieci szkolnych na trasie nr 3 - 185 km/dziennie. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Trasa nr 4 Pzrewóz dzieci szkolnych na trasie nr 4 - 192 km/dziennie. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Trasa nr 5 Pzrewóz dzieci szkolnych na trasie nr 5 - 189 km/dziennie. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Trasa nr 6 Pzrewóz dzieci szkolnych na trasie nr 6 - 188 km/dziennie. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Trasa nr 7 Pzrewóz dzieci szkolnych na trasie nr 7 - 123 km/dziennie. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Trasa nr 8 Pzrewóz dzieci szkolnych na trasie nr 8 - 165 km/dziennie. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Trasa nr 9 Pzrewóz dzieci szkolnych na trasie nr 9 - 20 km/dziennie. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów i obiektów będących własnością gminy Biskupiec
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
- dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej dzieci zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Wronki od 02 września 2024r. do 20 grudnia 2024r.
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok, na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Węgrowie i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego, specjalistycznego i drogowego z podziałem na 3 zadania dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- "Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kozy do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.