eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Wymiana hydrantów na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w ramach realizacji projektu pn.Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-23

Hrubieszów: Wymiana hydrantów na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II
Numer ogłoszenia: 283902 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 56, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana hydrantów na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana hydrantów na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II. Roboty budowlane to: wykonanie i oddanie do eksploatacji zgodnie z przepisami, w tym: techniczno- budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej przewidzianej w umowie wymienionych hydrantów w ilości 30 sztuk zlokalizowanych na terenie miasta Hrubieszowa w ulicach: ul. Grotthusów, ul. Batalionów Chopskich, ul. Wesoła, ul. Dwernickiego, ul. Grabowiecka, ul. Nowe Osiedle, ul. Zygmunta Augusta, ul. Rubinowa, ul.Kochanowskiego, ul. Reja ul.Lipowa, ul.Świerkowa, ul. Wyspiańskiego. Zakres robót Wykonawcy obejmował będzie: 1) roboty przygotowawcze (opracowanie organizacji ruchu, uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót - ponoszenie opłat za zajęcie pasa) i zabezpieczające (zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas prowadzenia robót oraz zabezpieczenie miejsce prowadzenia robót pod względem bhp oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób trzecich), 2) roboty ziemne (wykop, odpowiednie zagęszczenie podłoża po zasypaniu wykopów) demontaż istniejących hydrantów nadziemnych, montaż nowych hydrantów nadziemnych, dokonanie ich włączenia do istniejącej sieci wodociągowej, 3) zapewnienie wszystkich materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną w tym: hydranty nadziemne zabezpieczone w przypadku złamania z podwójnym zamknięciem, zasuwy kołnierzowe, obudowy zasuw, króćce żeliwne kielichowo- kołnierzowe i inne (tj. np. śruby, uszczelki), kruszywo do obsypania hydrantu itd.) 4) prace porządkowe i roboty odtworzeniowe (w tym odtworzenie nawierzchni, chodników, trawników, itp.). 5) Szczegółowy opis robót i ich elementów zawarty jest w schemacie podłączenia hydrantu do sieci oraz przedmiarze robót załącznik nr 12 do SIWZ. 6) Po wymianie hydrantu, przed zasypaniem wykopu należy powiadomić przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru w celu kontroli poprawności działania oraz skuteczności odwodnienia. 7) Dokonanie oznakowania hydrantów tabliczkami. 8) Po zakończeniu zadania Wykonawca na własny koszt przeprowadza badanie szczelności, a także próby jakości wody a dokumentację przekazuje Zamawiającemu. 9) Prace związane z likwidacją starych urządzeń hydrantów zasuw wykonać przy ścisłej współpracy z PGKiM Spółka z o.o. w Hrubieszowie. Armaturę (hydranty i inne części z demontażu należy przekazać do PGKiM spółka z o.o. oraz sporządzić protokół z ich przekazania) Lokalizacja hydrantów do wymiany/Kat. Drogi/Usytuowanie/umieszczenie 1. ul.Grotthusów w ok. nr.12, powiatowa,w chodniku 2. ul.Grotthusów w ok. nr.28, powiatowa,w chodniku 3. ul.Grotthusów w ok. nr.54, powiatowa,w chodniku 4. ul.Grotthusów w ok. nr.72, powiatowa,w chodniku 5. ul. Batalionów Chłopskich w ok. nr.10,powiatowa,pobocze/zieleniec 6. ul. Batalionów Chłopskich w ok. nr.16,powiatowa,pobocze/zieleniec 7. ul. Batalionów Chłopskich w ok. nr.32,powiatowa,pobocze/zieleniec 8. ul. Batalionów Chłopskich w ok. nr.54,powiatowa,pobocze/zieleniec 9. ul. Grabowiecka ok. nr.3,powiatowa,pobocze/zieleniec 10. ul. Grabowiecka w ok.nr.9,powiatowa,pobocze/zieleniec 11. ul. Grabowiecka w ok. SKLEP,powiatowa,pobocze/zieleniec 12. ul. Wesoła w ok. nr.15,powiatowa,pobocze/zieleniec 13. ul. Wesoła w ok. nr.43,powiatowa,pobocze/zieleniec 14. ul. Wesoła w ok. nr.50,powiatowa,pobocze/zieleniec 15. ul. Dwernickiego w ok. nr.11,powiatowa,pobocze/zieleniec 16. ul. Dwernickiego w ok. nr.21,powiatowa,pobocze/zieleniec 17. ul. Dwernickiego w ok. nr.39,powiatowa,pobocze/zieleniec 18. ul. Dwernickiego w ok. nr.81,powiatowa,pobocze/zieleniec 19. ul. Dwernickiego w ok. nr.93,powiatowa,pobocze/zieleniec 20. ul. Dwernickiego przy skrz.z Rubinową,powiatowa,pobocze/zieleniec 21. ul. Reja naprzeciw nr3,miejska,pobocze/zieleniec 22. ul. Reja w ok. Nr 34,miejska,pobocze/zieleniec 23. ul. Lipowa obok Domu Weselnego (34),miejska,pobocze/zieleniec 24. ul. Świerkowa naprzeciw nr 37,miejska,pobocze/zieleniec 25. ul. Zygmunta Augusta 44,miejska,pobocze/zieleniec 26. ul. Wyspiańskiego 1,miejska,pobocze/zieleniec 27. ul. Wyspiańskiego 7,miejska,pobocze/zieleniec 28. ul. Kochanowskiego 20,miejska,pobocze/zieleniec 29. ul. Nowe Osiedle 37,miejska,pobocze/zieleniec 30. ul. Rubinowa w ok. nr.30,miejska,pobocze/zieleniec.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w myśl art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 prawidłowo ukończone roboty budowlane odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. budową sieci wodociągowej wraz z hydrantami o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na następujące stanowisko: kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń bez ograniczeń w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców (Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców) załącznik nr 8. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 9 jeżeli dotyczy 4. Informacja w sprawie obowiązku podatkowego wynikającego z art. 91 ust.3a ustawy pzp - załącznik nr 10

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: 1) Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania 2) Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do rozpatrzenia odwołania, jeżeli wystąpi. 3) Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Zmiany treści Umowy związanej ze zmianą podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie; Wspólne Biuro Zarządzania Zaopatrzenia w Wodę, ul.3-go Maja 15, 22-500 Hrubieszów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urząd Miejski w Hrubieszowie ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie zadania pochodzi ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013. Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego. Działanie 1. 3. Poprawa dostępności regionu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.