eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › przebudowa i modernizacja budynku DOW NFZ przy ul. Dawida 2 III etap



Ogłoszenie z dnia 2006-05-30

POZYCJA 28380

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przebudowa i modernizacja budynku DOW NFZ przy ul. Dawida 2 III etap

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, do kontaktów: Wacek Agnieszka, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, fax (071) 7979318, e-mail: przetargi@nfz-wroclaw.pl, www.nfz-wroclaw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja budynku DOW NFZ przy ul. Dawida 2 III etap. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Grupa 451 Przygotowanie terenu pod budowę. - roboty rozbiórkowe (demontaż): - świetlików stalowych, murków, posadzek przy oknach piwnicznych, krat okiennych, istniejących zadaszeń, częściowo schodów, nawierzchni chodników i obrzeży trawnikowych w atrium i na zewnątrz, nawierzchni parkingów i obrzeży, opaski wokół budynku, ogrodzenia z siatki na linkach, elementów betonowych ogrodzenia, muru oporowego przy zejściu do piwnicy, bram i furtek, rynien, obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, wywiezienie gruzu, kopanie rowów, itp. Grupa 452 Roboty inżynieryjne i budowlane. - wykonanie zadaszenia z poliwęglanu na konstrukcjach stalowych wejście główne, zejście do piwnicy (z tyłu budynku), - zieleń w atrium i na zewnątrz plantowanie powierzchni gruntu, ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem z przykryciem nasion po wysiewie humusem, wykonanie niskich kompozycji roślinnych w atrium, prześwietlenie i wycinka suchych drzew i krzewów na zewnątrz, - remont parkingów, chodników i drogi dojazdowej wymiana nawierzchni na kostkę brukową, - kładzenie rynien, obróbki blacharskie murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, - odwodnienie wokół budynku, wykonanie opaski z płyt betonowych 50x50 x7 cm., - odwodnienie w atrium, wymiana studzienek kanalizacyjnych, udrożnienie, naprawa instalacji w atrium i przy wejściu do piwnicy, wyłożenie podłoża w atrium płytkami lastrykowo-mozaikowymi o wymiarach 50x50x7 cm., Grupa 453 Roboty w zakresie instalacji budowlanych. - położenie od rozdzielni ZK przy schodach wejściowych do rozdzielni wewnątrz budynku kabla energetycznego, podłączenie, remont słupów oświetleniowych wokół budynku, naprawa instalacji, montaż nowych opraw rtęciowych, układanie na budynku na gotowym podłożu przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej, montaż łączników bryzgoszczelnych bakelitowych jednobiegunowych, montaż gniazd wtyczkowych, montaż lamp halogenowych, - wyprowadzenie zaworu gazu na zewnątrz budynku z tyłu budynku przy zejściu do piwnicy, - inne wynikające z projektu i technologii robót instalacyjnych, - uzupełnienie zaprawą murarską ubytków w ścianach zewnętrznych, osiatkowanie i otynkowanie metalowej ościeżnicy drzwi do atrium, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi ściany na zewnątrz i od strony atrium, - roboty elewacyjne ściany na zewnątrz i od strony atrium, tynk barwiony, panele nad wejściem do budynku, - wykonanie nowego ogrodzenia budynku od strony ul. Joannitów, Dyrekcyjnej, Dawida, panele o wys. około 2,10 m. i szer. 3 m osadzone na słupkach stalowych, remont części ogrodzenia istniejącego, - wykonanie i montaż bramy przesuwnej systemowej wjazdowej od strony ul. Dyrekcyjnej i 2 furtek systemowych dla pieszych na parkingach od strony ul. Dyrekcyjnej i Dawida, Grupa 454 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. - malowanie ścian, komina, krat i balustrad, konstrukcji stalowych zadaszeń, ogrodzenia, słupów oświetleniowych, rynien, rur spustowych, - kładzenie płytek na schodach zewnętrznych wejście główne, zejście do piwnicy ( z tyłu budynku ), płytki kamionkowe GRES, - remont podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z balustradami, malowanie balustrad, - inne budowlano - wykończeniowe wynikające z projektu i technologii robót budowlanych, np. balustrady na schodach wejściowych do budynku, przy schodach do piwnicy, - wykonanie doświetlaczy okien piwnicznych z rusztem ocynkowanym, wycieraczek do obuwia ze stali nierdzewnej na schodach wejściowych do budynku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław ul. Dawida 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotówkach równowartość 130 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 24 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; e) osiągnęli w pracach budowlanych w ciągu każdego z ostatnich 3 lat obrót roczny co najmniej kwocie 1 500 000 zl; f) posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany uczestniczył w co najmniej trzech przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania analogicznych jak zamówione roboty, g) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500000 zł; h) zobowiążą się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku; i) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami oraz dokumentami wymienionymi w pkt.10.: 1. informacje ogólne o wykonawcy Formularz Nr 1, 2. informacja o wartości robót wykonawcy Formularz nr 2, 3. informacje o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata oraz dowody posiadania kapitału obrotowego (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania) Formularz Nr 3 4. informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót Formularz Nr 4, Nr 5 i Nr 6, 5. program i harmonogram robót Formularz Nr 7, 6. informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością doświadczenie wykonawcy Formularz Nr 8, Za zadanie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy uważać budowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej. 7. propozycje zlecania robót podwykonawcom Formularz Nr 9, 8. Zestawienie kosztów zadania wg załącznika Nr 10 . 9. Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych tj. stawkę roboczogodziny, koszty pośrednie, koszty zakupu oraz zysk wg załącznika Nr 11, 10. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz.645, par. 1 ust.1): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% termin realizacji - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.07.2006, godzina 10:15.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.