Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-26
Zgierz: Naprawa i serwisowanie sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych -nr sprawy 85/ZP/14
Numer ogłoszenia: 283752 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i serwisowanie sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych -nr sprawy 85/ZP/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa i serwisowanie sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada Certyfikat w zakresie projektowania, produkcji i obsługi sprzętu spadochronowego wydany przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego (w zakresie zadań 1÷10,13-15). W zakresie zadania 11 i 12 Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej lub kilku usług (umów) odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. naprawie i serwisowaniu sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych o wartości nie mniejszej niż: Dla zadania nr 1 - 4.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 2 - 30.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 3 - 15.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 4 - 2.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 5 - 3.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 6 - 20.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 7 - 5.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 8 - 7.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 9 - 20.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 10 - 30.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 11 - 25.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 12 - 5.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 13 - 15.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 14 - 14.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 15 - 22.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Brak takiego dokumentu spowoduje, że zamówienie zostanie uznane za niezrealizowane. W przypadku złożenia oferty na kilka zadań, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz jednej lub kilku usług (umów), przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej jednej lub kilku usług (umów o wartości nie mniejszej niż 34.000,00 złotych brutto 4.000,00 + 30.000,00). Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie wszystkich zadań na które Zamawiający żąda wykazu jednej lub kilku usług (umów) tj. na zadania nr 1-15 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej jednej lub kilku usług (umów o wartości nie mniejszej niż 217.000,00 złotych brutto) Do wykazu Wykonawca dołączy/dokumenty potwierdzające, że wykazana usługa została wykonana należycie (załącznik nr 5 do SIWZ). Dowodami są: a) poświadczenie wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane b) oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a) W przypadku, gdy Zamawiający (JW. 2573 Zgierz/31 WOG Zgierz) jest podmiotem, na rzecz którego usługa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których mowa powyżej. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Konstantynowska 85 95-100 Zgierz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Konstantynowska 85 95-100 Zgierz budynek nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana (dokompletowanie) sprężyn spadochronu AD-95.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wymianie (dokompletowaniu) sprężyn spadochronu AD-95 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów AD-95.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na naprawie, przeglądzie i serwisowaniu spadochronów AD-95 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów AZ-95.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów AZ-95 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów AD-2000M.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów AD-2000M zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów S-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów S-4 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów FENIKS/ FENIKS 2/FENIKS 2S/FENIKS FUTURE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów FENIKS/ FENIKS 2/FENIKS 2S/FENIKS FUTURE zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów NAA/PARATEC/SPECON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów NAA/PARATEC/SPECON zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów L-2 KADET.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądzu i serwisowania spadochronów L-2 KADET zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie zasobnika towarowego ZT-100 z systemem US-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania zasobników towarowych ZT-100 z systemem US-1 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ekspertyza spadochronów AD-2000/AD-2000M.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy spadochronów AD-2000/AD-2000M zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie twardego hełmu lotniczego THL5R/THL5R/NV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu twardego hełmu lotniczego THL5R/THL5R/NV zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie pasywnego noktowizora lotniczego PNL-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu pasywnego noktowizora lotniczego PNL-3 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie automatów spadochronowych CYPRES/CYPRES 2/ CYPRES 25/ CYPRES Vigil.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu spadochronów CYPRES/CYPRES 2/ CYPRES 25/ CYPRES Vigil zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie automatów spadochronowych KAP3-P1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu automatów spadochronowych KAP3-P1 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Naprawa przegląd i serwisowanie spadochronów AD-2000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu spadochronów AD-2000 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Budowa Gminnego Przedszkola w miejscowości Dąbrówka Strumiany
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie
- KURSOWE KSZTAŁCENIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA JW. 7392 NOWY GLINNIK I JW. 4395 LEŹNICA WIELKA - II SEMESTR 2024 - 2025 R.
- Dostawa narzędzi jednorazowych i wielorazowych do neuromonitoringu i termolezji
- Dostawa wyposażenia, aparatury oraz narzędzi medycznych
- "Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagrożeń awarią) w budynkach i na terenach stanowiących własność MTBS Sp.z o.o.
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Obsługa szaletów miejskich
- 70/ZP/24 Remonty i konserwacje budynków , sieci wodociągowej , zbiornika p.poż i wyłączników w Nowym Glinniku , Łodzi , Gałkówku i Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.