eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › prace termomodernizacyjno-remontowe budynku mieszkalnego należącego do Wspólnoty Nieruchomości nr 386, położonego przy ul. Garncarskiej 2 w Stargardzie Szczecińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-30

POZYCJA 28364

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stargard Szczeciński: prace termomodernizacyjno-remontowe budynku mieszkalnego należącego do Wspólnoty Nieruchomości nr 386, położonego przy ul. Garncarskiej 2 w Stargardzie Szczecińskim

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością działające w imieniu i na rzecz Wspólnoty Nieruchomości nr 386 położonej przy ul. Garncarskiej 2 w Stargardzie Szczecińskim, do kontaktów: Aleksander Michalski, ul. A. Struga 29 (sekretariat pok.3), 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 578 47 50, fax (091) 577 15 35, e-mail: biuro@tbs.stargard.pl, www.tbs.stargard.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Aleksander Michalski, ul. A. Struga 29 pok. 12, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5782760 wew. 51, fax 091 5771535, e-mail: amichalski@tbs.stargard.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Renata Chabowska, ul. A. Struga 29 pok. 19, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5782760 wew. 41, fax 091 5771535, e-mail: rchabowska@tbs.stargard.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace termomodernizacyjno-remontowe budynku mieszkalnego należącego do Wspólnoty nieruchomości nr 386, położonego przy ul. Garncarskiej 2 w Stargardzie Szczecińskim. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do przeprowadzenia termomodernizacyji i remontu w budynku należącym do WN nr 386, wolno stojącym , 5-6 kondygnacyjnym o kubaturze 4 350 m3, mieszczącym 27 mieszkań. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Stargard Szczeciński ul. Garncarska 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do przeprowadzenia: 1.1.Prac termomodernizacyjnych polegających na: - wstawieniu okna w miejsce zlikwidowanego przeszklenia klatki schodowej, - wymianie na okna z PCV okien na klatce schodowej (z częściowym zamurowaniem otworów), pralni i w suszarni z montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz wymianie drzwi wejściowych do budynku na drzwi aluminiowe i wymianie konsoli domofonowej, - zabezpieczeniu szczeliny na uskoku, - ociepleniu ścian budynku styropianem i wykonaniu wyprawy elewacyjnej akrylowej, - ociepleniu stropodachu budynku i dachu nad klatką schodową (na istniejącym pokryciu papowym) i wykonaniu nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, - wykonaniu wentylacji grawitacyjnej w stropie nad klatką schodową, - wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - odmurowaniu i otynkowaniu ścian attyki oraz sadzeniu kratek wentylacyjnych w ścianie, - modernizacji instalacji c.o. obejmującej: demontaż zaworów, rurociągów, zbiornika odpowietrzającego oraz montaż samoczynnych zaworów odpowietrzających z zaworami odcinającymi, montaż zaworów podpionowych, montaż zaworów grzejnikowych, a także płukanie i regulację instalacji c.o. na gorąco. 1.2. Prac remontowych polegających na : - naprawie schodów i podestu wejścia do budynku, ułożeniu posadzki z terakoty, montażu poręczy przy schodach oraz wycieraczki, uchwytu na flagę i skrobaczki do obuwia, a także wymiana oprawy oświetleniowej i montaż numeru policyjnego, - wymianie pokrycia z papy i obróbek blacharskich daszku nad wejściem do budynku, - wysunięciu barierek portfenetrów do lica ocieplenia i ich malowaniu, - ociepleniu kominów ponad dachem i wymianie czap kominowych, - wykonaniu wyprawy mozaikowej na cokole budynku, - ociepleniu wełną mineralna stropu w korytarzu wejścia do budynku i suszarni, - wymianie okienek piwnicznych, - malowaniu klatki schodowej (parter i ostatnia kondygnacja) farbami emulsyjnymi i olejnymi, - odprowadzenie "do gruntu" wód opadowych z naświetli. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i co najmniej 3 letni staż na stanowisku kierownika budowy lub /i kierownika robót, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji c.o., d) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości min. 400 tys. zł. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia uważa się termomodernizacje oraz roboty budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane z późn. zm., w ramach których wykonane było docieplenie budynku wraz z wyprawą elewacyjną. e) Osiągnęli w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, łączny przychód ze sprzedaży netto w wysokości min. 1 mln złotych. f) Wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 120 tys. złotych. g) Udzielą pięcioletniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. W przypadku oferty złożonej wspólnie: - warunki wymienione w p.pkt. a i b muszą być spełnione przez każdego z partnerów, - warunki wymienione w p.pkt. c, d, e, f , g winny być spełnione przez partnerów łącznie. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. W celu potwierdzenia spełnienia formalnych warunków udziału w przetargu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. oraz szczegółowych warunków udziału, wykonawca winien przedłożyć: 1. Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy -Formularz nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla wykonawcy naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w uiszczaniu podatku i opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (podmiot zbiorowy), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o których mowa w rozdz. V lit. d) - Formularz nr 3 . 7.1. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót. 8. Wykaz osób przewidzianych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji zamówienia wraz z informacją odnośnie doświadczenia kierownika budowy- Formularz nr 4. 8.1. Kopie stosownych uprawnień budowlanych osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych. 8.2. Ważne (w dacie złożenia oferty) zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 9. Wykaz podwykonawców z zakresem wykonywanych przez nich czynności - Formularz nr 5. 10. Informację z banku obsługującego podstawowy rachunek bankowy wykonawcy potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości min. 120 tys. zł lub potwierdzającą zdolność wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości min. 120 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat) , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 12. Pełnomocnictwo/a w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty i /lub potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów nie wynika ze złożonego dokumentu rejestracyjnego. 13. Dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców wspólnie składających ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14 i 5 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.07.2006, cena - 27,86 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2006 godzina 14:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 14:10, Stargard Szczeciński ul. A. Struga 29 sala przetargów.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.