eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › modernizacja budynku Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Łodzi, polegająca na wymianie pokrycia dachowego na budynku szkoły, modernizacji sali baletowej nr 109 oraz wymianie stolarki okiennej w salach lekcyjnych nr 102, 104, 107, 108 i w pokoju nauczycie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28346

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: modernizacja budynku Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Łodzi, polegająca na wymianie pokrycia dachowego na budynku szkoły, modernizacji sali baletowej nr 109 oraz wymianie stolarki okiennej w salach lekcyjnych nr 102, 104, 107, 108 i w pokoju nauczycielskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Feliksa Parnella, do kontaktów: Gradowska Elżbieta, 91-052 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6131028, fax 042 6131027, e-mail: osblodz@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.osblodz.@neostrada.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa, Szymańska Jadwiga, ul. Wrocławska 3/5, 91-052 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6131020, fax 042 6131027, e-mail: osblodz@neostrada.pl, www.osblodz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Łodzi, polegająca na wymianie pokrycia dachowego na budynku szkoły, modernizacji sali baletowej nr 109 oraz wymianie stolarki okiennej w salach lekcyjnych nr 102, 104, 107, 108 i w pokoju nauczycielskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Feliksa Parnella w Łodzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Łodzi, polegająca na wymianie pokrycia dachowego na budynku szkoły, modernizacji sali baletowej nr 109 oraz wymianie stolarki okiennej w salach lekcyjnych nr 102, 104, 107, 108 i w pokoju nauczycielskim. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje m.in.: wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu, wykonanie poziomych pomostów na dachu, wykonanie daszków zabezpieczających, rozebranie rynny z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie obróbek z blachy nie nadającej się do użytku - pasa pod- i nadrynnowe, obróbki wykuszy, rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającego się do użytku, wymianę deskowania o gr. 19 mm, impregnację grzybobójczą desek i płyt metodą opryskiwania, przemurowanie kominów z cegieł, uzupełnienie tynków zewnętrznych o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów na kominach; ołacanie połaci dachowych łatami z tarcicy nasyconej, obróbki blacharskie z blachy powlekanej - pas podrynnowy, obrobienie boków i przodów wykuszy; pokrycie dachów o nachyleniu do 85% blachą powlekaną dachówkową na łatach. Zamówienie obejmuje m.in. demontaż boazerii ze ścian i sufitu, demontaż luster, zabudowanie powierzchni ścian za lustrami płytą kartonowo-gipsową, tynkowanie ścian i sufitów, gipsowanie ścian i sufitów, przygotowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną (z atestem), malowanie kratek drewnianych na grzejnikach, malowanie grzejników żeliwnych, montaż nowych 6 luster z oblistwowaniem. Zamówienie obejmuje m.in. demontaż okien drewnianych w salach lekcyjnych oraz w pokoju nauczycielskim, w tym też okna balkonowego, montaż nowych okien PCV w salach lekcyjnych oraz pokoju nauczycielskim, w tym jednego nowego balkonowego okna PCV, montaż parapetów zewnętrznych, wykonanie obróbek murarskich wewnątrz i na zewnątrz wymienionych okien. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny dokona powołana Komisja przetargowa na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w tym postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osblodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.06.2007, godzina 14:00, Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Feliksa Parnella w Łodzi, pokój nr 203 (II piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wymiana pokrycia dachowego na budynku szkoły. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje m.in.: wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu, wykonanie poziomych pomostów na dachu, wykonanie daszków zabezpieczających, rozebranie rynny z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie obróbek z blachy nie nadającej się do użytku - pasa pod- i nadrynnowe, obróbki wykuszy, rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającego się do użytku, wymianę deskowania o gr. 19 mm, impregnację grzybobójczą desek i płyt metodą opryskiwania, przemurowanie kominów z cegieł, uzupełnienie tynków zewnętrznych o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów na kominach; ołacanie połaci dachowych łatami z tarcicy nasyconej, obróbki blacharskie z blachy powlekanej - pas podrynnowy, obrobienie boków i przodów wykuszy; pokrycie dachów o nachyleniu do 85% blachą powlekaną dachówkową na łatach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje prace na dachu o nachyleniu połaci 85% na powiedzchni ok. 1086,46 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja sali baletowej nr 109. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje m.in. demontaż boazerii ze ścian i sufitu, demontaż luster, zabudowanie powierzchni ścian za lustrami płytą kartonowo-gipsową, tynkowanie ścian i sufitów, gipsowanie ścian i sufitów, przygotowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną (z atestem), malowanie kratek drewnianych na grzejnikach, malowanie grzejników żeliwnych, montaż nowych 6 luster z oblistwowaniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie prac na powierzchni ok. 171,50 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 14.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w salach lekcyjnych nr 102, 104, 107, 108 oraz w pokoju nauczycielskim. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje m.in. demontaż okien drewnianych w salach lekcyjnych oraz w pokoju nauczycielskim, w tym też okna balkonowego, montaż nowych okien PCV w salach lekcyjnych oraz pokoju nauczycielskim, w tym jednego nowego balkonowego okna PCV, montaż parapetów zewnętrznych, wykonanie obróbek murarskich wewnątrz i na zewnątrz wymienionych okien. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wymianę 18 sztuk okien PCV. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 14.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.