eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesznowola › budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ulicy Lipowej i Ks. Słojewskiego w Magdalence - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28340

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lesznowola: budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ulicy Lipowej i Ks. Słojewskiego w Magdalence - I etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lesznowola, do kontaktów: sprawy formalne - Anna Kołakowska, Aneta Książek, Tomasz Dziubak - Wysokiński, sprawy techniczne - Maria Przygodzka, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340-42 wew. 113 - sprawy formalne, 7579340 do 42 wew. 207 - sprawy techniczne, fax 042 7579270, e-mail: rzp@lesznowola.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lesznowola.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ulicy Lipowej i Ks. Słojewskiego w Magdalence - I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Magdalenka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - wykonanie wykopów pod konstrukcję muru oporowego z gabionów z przewozem gruntu na odkład - grunt niespoisty - 2 907 m kw., - ułożenie warstwy wyrównawczej z pospółki pod murem oporowym - grubość 30 cm - 148 m sześc., - ułożenie geowłókniny o wytrzymałości min. 10 kN/m i gramaturze min. 200g /m kw. pod i za murem oporowym - powierzchnia ułożenia - 1343 m kw., - wykonanie muru oporowego z gabionów o wymiarach 1x1, 5x1 m, i 1x1, 5x1,5 m -1057 m sześc., - mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 10 - 15 cm z karczowaniem pni - 24 szt, - montaż studni ściekowej f 50 cm z osadnikiem głębokości 2,0 m z wykopem w gruncie kat. III i zasypaniem - 4 szt, - wykonanie warstwy podbudowy z pospółki, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 990 m kw., - ułożenie gabionów o wym. 1,0 x 1,5 x 1,0 m - 8 m sześc., - ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm szarej, układane na podsypce z piasku grub. 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 977 m kw., - ułożenie obrzeży betonowych 8 x30 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 683 m, - ułożenie krawężników betonowych 15 x30 x 100 cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu sekcja III. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych: - ust. 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a mianowicie: - wykonawca wykaże, że dysponuje kierownictwem robót w specjalności: drogowej i konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał ( rozpoczął i zakończył ), co najmniej 2 zamówienia obejmujące swoim zakresem budowę: drogi, ulicy, ciągu pieszo - jezdnego, parkingu lub chodnika o nawierzchni z kostki brukowej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 600 000,00 zł (słownie zł: jeden milion sześćset tysięcy złotych); wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. - ust. 3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - ust. 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz "Oferta" według wzoru załączonego do SIWZ podpisany przez przedstawiciela uprawnionego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe kierownictwa robót w specjalności: drogowej i konstrukcyjno - budowlanej, oraz musi posiadać aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 (dotyczy podmiotów zbiorowych) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz co najmniej 2 robót budowlanych, wykonanych ( rozpoczętych i zakończonych ), w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące swoim zakresem budowę: drogi, ulicy, ciągu pieszo - jezdnego, parkingu lub chodnika o nawierzchni z kostki brukowej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 600 000,00 zł ( jeden milion sześćset tysięcy złotych ). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych. 10. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia - sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik do SIWZ. 11. Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego w SIWZ przedmiaru robót. 12. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np.: jako Konsorcjum (Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy). 14. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy (Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze osobistym - w Kasie u zamawiającego, przy przesyłce pocztowej - przekazem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 12:15, Sala konferencyjna Urzędu Gminy Lesznowola (pok. nr 113), ul. Gminnej Rady Narodowej 60.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.