eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa Apteki Szpitalnej - zmiana funkcji użytkowych obiektu dla potrzeb zlokalizowania sal chorych Oddziału Chirurgii w Knurowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Knurów: Przebudowa Apteki Szpitalnej - zmiana funkcji użytkowych obiektu dla potrzeb zlokalizowania sal chorych Oddziału Chirurgii w Knurowie
Numer ogłoszenia: 283402 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Apteki Szpitalnej - zmiana funkcji użytkowych obiektu dla potrzeb zlokalizowania sal chorych Oddziału Chirurgii w Knurowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Apteki Szpitalnej - zmiana funkcji użytkowych obiektu dla potrzeb zlokalizowania sal chorych Oddziału Chirurgii w Knurowie przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało zawarte w dokumentacji projektowej, którą stanowią: I. Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik Nr 9: a. Architektury i konstrukcji b. Instalacji sanitarnych wod-kan c. Instalacji sanitarnych c.o. i wentylacji d. Instalacji sanitarnych gazy medyczne e. Instalacji elektrycznych f. Instalacji niskoprądowych g. Wyposażenia II. Przedmiar robót na wykonanie - Załącznik Nr 10: a. Robót budowlanych b. Instalacji sanitarnych wod-kan c. Instalacji sanitarnych c.o. i wentylacji d. Instalacji sanitarnych - przebudowa gazów medycznych e. Instalacji elektrycznych f. Instalacji niskoprądowych g. Wyposażenie - uwaga należy sporządzić kosztorys ujmując tylko poz. 7, 8, 9, 17 przedmiaru - pozostałe pozycje wyposażenia nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia III. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru - Załącznik Nr 11: a. Robót budowlanych b. Instalacji i sieci sanitarnych c. Instalacji gazów medycznych d. Instalacji elektrycznych e. Instalacji niskoprądowych Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane przy zachowaniu ciągłości pracy Szpitala. Roboty należy realizować z zachowaniem przepisów określających wymagania dla budynków użyteczności publicznej w tym dla szpitali: - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. 2006r., Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) - Ustawa Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r. (t.j. Dz.U. 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2006r., Nr 80, poz. 563 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz.U. 2003r., Nr 169, poz. 1650) - Ustawa z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych (Dz.U. 2003r., Nr 47, poz. 401). W celu prawidłowej realizacji zamówienia przed terminem składania ofert Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z terenem i uwarunkowaniami w jakich zamówienie będzie realizowane. Wykonawcy zobowiązani są do wcześniejszego pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym terminu dokonania wizji lokalnej terenu (pomieszczeń przeznaczonych do wykonania robót budowlanych). Zamawiający wymaga min. 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od dnia końcowego odbioru robót. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego. Zamówienie będzie rozliczane obmiarowo, tzn. wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn cen jednostkowych wykazanych w kosztorysach ofertowych Wykonawcy i obmiaru faktycznie wykonanych robót potwierdzonego przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia 100 dni kalendarzowych licząc od protokolarnego przekazania terenu robót. Teren robót zostanie przekazany po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5 150 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 40 1050 1298 1000 0022 1434 2384 z zaznaczeniem wadium w przetargu DZP/37/2009 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. w gwarancjach bankowych; 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu musi się znajdować na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenia przelewu) potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach ww. określonych kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć w Kasie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie w budynku administracji, ul. Niepodległości 8, 44-194 Knurów przed upływem terminu składania ofert tj. przed 08.09.2009r. godz. 10:00. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1. upłynął termin związania ofertą; 2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 4. wpłynął wniosek o zwrot wadium Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt. 8.1 SIWZ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1b, 8.2 SIWZ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt. 8.1b, 8.3 SIWZ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt. 8.1 SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt. 8.1, 8.2, 8.3 SIWZ. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 8.1, 8.2, 8.3 SIWZ, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655) - Załącznik nr 3; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1 a, c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a , c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a, c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dokumenty a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez Wykonawcę co najmniej dwoma robotami budowlanymi o wartości minimum 1 000 000,00 złotych brutto każda wykonanymi na obiektach szpitali i zakładów opieki medycznej - Załącznik nr 5. Uwaga: Przez obiekty szpitali i zakładów opieki medycznej (dział 12 klasa 1264 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) Zamawiający rozumie Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej Klasa obejmuje: Budynki instytucji świadczących usługi medyczne i chirurgiczne oraz pielęgnacyjne dla ludzi, Sanatoria, szpitale długoterminowego lecznictwa, szpitale psychiatryczne, przychodnie, poradnie, żłobki, ośrodki pomocy społecznej dla matki i dziecka, Szpitale kliniczne, Szpitale więzienne i wojskowe, Budynki przeznaczone do termoterapii, wodolecznictwa, rehabilitacji, stacje krwiodawstwa, laktaria, kliniki weterynaryjne, itp., Budynki instytucji ochrony zdrowia świadczące usługi zakwaterowania, z opieką lekarską i pielęgniarską dla ludzi starszych, niepełnosprawnych, itp. Klasa nie obejmuje: Domów opieki społecznej (bez opieki medycznej) dla ludzi starszych lub niepełnosprawnych, itp. (1130) - w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robot; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub dysponować będzie Wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do oferty załączyć należy aktualną kopię uprawnień budowlanych w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualny i ważny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.): a) kierownik budowy (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) legitymować się doświadczeniem zawodowym - w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy przy budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie lub rozbudowie, co najmniej jednego budynku, odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, 3) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę, 4) dokument potwierdzający posiadanie przez przyszłego kierownika robót ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej b) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - niniejsza osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: 1) posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę 3) dokument potwierdzający posiadanie przez przyszłego kierownika robót ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej c) kierownik robót z uprawnieniami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - niniejsza osoba powinna posiadać następujące uprawnienia: 1) posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę. 3) dokument potwierdzający posiadanie przez przyszłego kierownika robót ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób i podmiotów sporządzony według Załącznika nr 6 lub wykaz osób i podmiotów sporządzony według wspomnianego Załącznika nr 6 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.3 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane dokumenty a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 złotych. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania - spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez Wykonawcę środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. 8.4 W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte materiały posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie - Załącznik nr 7; b) Oświadczenie Wykonawcy, że wykonana instalacja gazów medycznych i sygnalizacja alarmowa gazów medycznych jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004, Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i podstawowe jej zespoły takie jak: punkty poboru, strefowe zespoły kontrolne, sygnalizatory spełniają wymagania zawarte w normach zharmonizowanych i w Dyrektywie 93/42/EWG z 14.06.1993r. oraz posiadają deklarację zgodności wydaną przez producenta są oznakowane znakiem CE z numerem jednostki notyfikującej oraz zgłoszone w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - Załącznik nr 8. 8.5 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. b) Kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony wg załączonych przedmiarów i podpisany - uwaga należy sporządzić kosztorys ujmując tylko poz. 7, 8, 9, 17 przedmiaru w zakresie wyposażenia - pozostałe pozycje wyposażenia nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia, c) Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 4; e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy; f) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej; g) dowód wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 8.1, 8.2, 8.3 SIWZ, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655) - Załącznik nr 3; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1 a, c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a , c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a, c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dokumenty a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez Wykonawcę co najmniej dwoma robotami budowlanymi o wartości minimum 1 000 000,00 złotych brutto każda wykonanymi na obiektach szpitali i zakładów opieki medycznej - Załącznik nr 5. Uwaga: Przez obiekty szpitali i zakładów opieki medycznej (dział 12 klasa 1264 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) Zamawiający rozumie Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej Klasa obejmuje: Budynki instytucji świadczących usługi medyczne i chirurgiczne oraz pielęgnacyjne dla ludzi, Sanatoria, szpitale długoterminowego lecznictwa, szpitale psychiatryczne, przychodnie, poradnie, żłobki, ośrodki pomocy społecznej dla matki i dziecka, Szpitale kliniczne, Szpitale więzienne i wojskowe, Budynki przeznaczone do termoterapii, wodolecznictwa, rehabilitacji, stacje krwiodawstwa, laktaria, kliniki weterynaryjne, itp., Budynki instytucji ochrony zdrowia świadczące usługi zakwaterowania, z opieką lekarską i pielęgniarską dla ludzi starszych, niepełnosprawnych, itp. Klasa nie obejmuje: Domów opieki społecznej (bez opieki medycznej) dla ludzi starszych lub niepełnosprawnych, itp. (1130) - w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robot; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub dysponować będzie Wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do oferty załączyć należy aktualną kopię uprawnień budowlanych w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualny i ważny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.): a) kierownik budowy (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) legitymować się doświadczeniem zawodowym - w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy przy budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie lub rozbudowie, co najmniej jednego budynku, odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, 3) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę, 4) dokument potwierdzający posiadanie przez przyszłego kierownika robót ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej b) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - niniejsza osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: 1) posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę 3) dokument potwierdzający posiadanie przez przyszłego kierownika robót ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej c) kierownik robót z uprawnieniami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - niniejsza osoba powinna posiadać następujące uprawnienia: 1) posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę. 3) dokument potwierdzający posiadanie przez przyszłego kierownika robót ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób i podmiotów sporządzony według Załącznika nr 6 lub wykaz osób i podmiotów sporządzony według wspomnianego Załącznika nr 6 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.3 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane dokumenty a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 złotych. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania - spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez Wykonawcę środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. 8.4 W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte materiały posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie - Załącznik nr 7; b) Oświadczenie Wykonawcy, że wykonana instalacja gazów medycznych i sygnalizacja alarmowa gazów medycznych jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004, Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i podstawowe jej zespoły takie jak: punkty poboru, strefowe zespoły kontrolne, sygnalizatory spełniają wymagania zawarte w normach zharmonizowanych i w Dyrektywie 93/42/EWG z 14.06.1993r. oraz posiadają deklarację zgodności wydaną przez producenta są oznakowane znakiem CE z numerem jednostki notyfikującej oraz zgłoszone w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - Załącznik nr 8. 8.5 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. b) Kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony wg załączonych przedmiarów i podpisany - uwaga należy sporządzić kosztorys ujmując tylko poz. 7, 8, 9, 17 przedmiaru w zakresie wyposażenia - pozostałe pozycje wyposażenia nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia, c) Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 4; e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy; f) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej; g) dowód wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok. nr 21, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego , Budynek Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.