eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaborze › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim do placówek oświatowych w roku szkolnym 2013 / 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Zaborze: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim do placówek oświatowych w roku szkolnym 2013 / 2014
Numer ogłoszenia: 283230 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Gminne nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Jezioro 2, 32-600 Zaborze, woj. małopolskie, tel. 0-33 8440219, faks 0-33 8440219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim do placówek oświatowych w roku szkolnym 2013 / 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na organizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Oświęcim, na trasie dom - szkoła/ - dom wraz z opieką podczas przewozu do szkół specjalistycznych placówek oświatowych oraz ich odwozie po zajęciach szkolnych w okresie od 02.09.2013 r. - 27.06.2014 r. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części: część 1 - dowóz dzieci słabosłyszących do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego dla dzieci Niedosłyszących i Słabosłyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17.w zakresie: - 1 dziecko z miejsca zamieszkania tj Broszkowice ul. Zgodna 6; 32 - 600 Oświęcim - 1dziecko z miejsca zamieszkania tj. ul Bagienna 3; 32 - 615 Grojec - 1dziecko z miejsca zamieszkania tj. ul. Beskidzka 48; 32 - 615 Grojec W zakresie tej części zamówienia usługa przewozu ma być świadczona środkiem transportu sprawnym technicznie, przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego. Część 2: 1) dowóz dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 w zakresie: - 1 dziecko z miejsca zamieszania Łazy, ul. Puściny 2; 32 - 615 Grojec - 1 dziecko z miejsca zamieszkania ul. Skotnica 61; 32 - 615 Grojec - 1 dziecko z miejsca zamieszkania Zaborze, ul. Cisowa 2; 32 - 600 Oświęcim - 1 dziecko z miejsca zamieszkania Zaborze, ul. Pod Dębem 27; 32 - 600 Oświęcim - 1 dziecko z miejsca zamieszkania Zaborze, ul. Węgielnik 33; 32 - 600 Oświęcim 2) dowóz dziecka do Miejskiego Przedszkola Nr 14 w Oświęcimiu, ul. Broniewskiego 12 w zakresie: - 1 dziecko z miejsca zamieszkania Zaborze, ul. Borowiec 46a; 32 - 600 Oświęcim W zakresie części 2 zamówienia usługa przewozu ma być świadczona środkami transportu sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego. W szczególności wykonawca powinien posiadać minimum 2 pojazdy samochodowe do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 pojazd wyposażony w windę z podnośnikiem elektrycznym umożliwiającym przewóz szóstki dzieci w tym 1 na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem. ( zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu). 3.Dzieci mają być dowiezione do placówki zgodnie z ustalonym planem lekcyjnym i odwiezione po zajęciach lekcyjnych. 4.Samochody wożące dzieci muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb wożących niepełnosprawnych uczniów z możliwością posadzenia dziecka w foteliku samochodowym dostosowanym do wieku i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). 5.Przewóz dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych (ferie zimowe, letnie oraz zimowa i wiosenna przerwa świąteczna) zgodnie z organizacją pracy w danej szkole z zastrzeżeniem ust. 6. 6.W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego Wykonawca może świadczyć usługę przewozu w inny dzień (tj. odpracowanie w sobotę dnia wolnego). 7.W przypadku odpracowania dnia wolnego przez szkoły, szczegóły należy ustalić z dyrektorem właściwej placówki oświatowej. 8.Harmonogram dowozu uczniów zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązujących w danej placówce, 9.Zamawiający informuje, że ilość dni przewozu dziecka w okresie realizacji zamówienia wynosi ok.196 dni. 10.Zamawiający zastrzega, iż podana ilość dni przewozu, o których mowa wyżej jest wielkością orientacyjną i może ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 11.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za przewozy zrealizowane. 12.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby kursów i liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu. 13.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. 14.Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy. 15.Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia. 16.W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów (tj. godziny odbioru dziecka z domu z i z placówki) oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą. 17.Wszystkie czynności organizacyjne Wykonawcy w zakresie przygotowania do świadczenia usługi przewozu winny zakończyć się najpóźniej na 2 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia przewozów. 18.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych zamówieniem z należytą starannością, w szczególności do: 1)terminowego wykonania wszystkich czynności organizacyjnych w zakresie przygotowania realizacji przewozów, 2)zapewnienia prawidłowej opieki przewożonym dzieciom uwzględniającej stopień i rodzaj ich niepełnosprawności, w tym wykonywania przewozów przez osoby posiadające uprawnienia do przewozu osób niepełnosprawnych, nie karane i przeszkolone z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 3)zapewnienia pomocy przy wsiadaniu dziecka do samochodu i wysiadaniu dziecka z samochodu, 4)zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu osób, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu samochodu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, 5)zapewnienia możliwości przejazdu razem z dzieckiem jego rodzica/opiekuna prawnego w celu sprawowania przez niego osobiście opieki nad dzieckiem podczas dowozu, 6)zapewnienia bezproblemowego kontaktu telefonicznego ze sobą rodziców i opiekunów prawnych dziecka, 7)ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy, 19.Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad: 1)czas oczekiwania ucznia na odebranie go z placówki po skończeniu zajęć - max 30 minut, 2)kierowca zobowiązany jest do powiadomienia rodziców o opóźnieniach (kontakt telefoniczny kierowcy z rodzicem lub opiekunem niezwłocznie w czasie wystąpienia opóźnienia lub innego zdarzenia), 20.W razie wystąpienia przejściowych okoliczności niezależnych od Wykonawcy a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych umową, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż jego pojazd oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego, kierowcy, opiekuna zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi i naliczy Wykonawcy karę za nienależyte wykonanie obowiązków umownych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielnie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 z późn. zm.), Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana godnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w części IX SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie części 1 zamówienia: wykonawca musi dysponować min. 1 środkiem transportu umożliwiającym przewóz trójki dzieci wraz z opiekunem Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. W zakresie części 2 zamówienia Wykonawca musi dysponować minimum 2 pojazdami samochodowymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 pojazd wyposażony w windę z podnośnikiem elektrycznym umożliwiający przewóz szóstki dzieci w tym 1 na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem (zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana godnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w części IX SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w w/w zakresie; 2)Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana liczby kursów i liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu; 2) zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia 3) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 6)zmniejszenia ilości dni, w których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej ilości podanej w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.g2zaborze.republika.pl oraz www.oswiecim-gmina.pl ( zakładka zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Gminne Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2; 32 - 600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2; 32 - 600 Oświęcim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.