eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługi szkoleniowe dla osadzonych (znak sprawy DKw-220/16/2011)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Włocławek: Usługi szkoleniowe dla osadzonych (znak sprawy DKw-220/16/2011)
Numer ogłoszenia: 283157 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273563 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2355055, faks 054 2354063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla osadzonych (znak sprawy DKw-220/16/2011).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na terenie Zakładu Karnego we Włocławku, przy ul. Bartnickiej 10, kursu Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności (Nomenklatura CPV: 80530000-8)2) Ilość kursów: 1 3) Ilość osób do przeszkolenia: 12 4) Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie niezbędnych uprawnień do wykonywania wyuczonego zawodu. 5) Kurs odbywać się będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 27.12.2011 r. 6) Miejscem kursu będzie: a) zajęcia teoretyczne (76 godzin dydaktycznych dla jednego kursu) - teren Zakładu Karnego we Włocławku, b) zajęcia praktyczne (66 godzin dydaktycznych dla jednego kursu) - teren między budynkiem administracji Zakładu Karnego we Włocławku, a garażami. 7) Zajęcia teoretyczne i praktyczne kursu odbywać się będą w zgodzie z porządkiem organizacyjnym jednostki, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dydaktycznych dziennie (1 godzina dydaktyczna = 45 min). 8) Zagadnienia dotyczące kursu: a) towar jako przedmiot obrotu magazynowego; b) funkcje magazynów, ich wyposażenie i organizacja; c) gospodarka materiałowa jako element sprawnego zarządzania; d) dokumentacja i ewidencja obrotu materiałowego; e) typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka; f) czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy w jej trakcie oraz po pracy z wózkami, w tym wymiana butli gazowej; h) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości o dozorze technicznym; i) wiadomości z zakresu BHP; j) praktyczna nauka jazdy. 9) Przed rozpoczęciem kursu wykonawca zapewnia uczestnikom kursu wszelkie badania lekarskie uprawniające kursantów do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, przeprowadzenie badań lekarskich odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 10) Wykonawca ubezpiecza uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem. 11) Przed rozpoczęciem kursu, wykonawca zapoznaje uczestników z szczegółowym programem kursu oraz przedstawia im harmonogram realizowanych zajęć. 12) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji kursu przedstawia program kursu zawodowego, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: a) nazwę i zakres kursu; b) czas trwania i sposób organizacji kursu; c) wymagania wstępne dla uczestników kursu; d) cele kursu ; e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; f) treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; h) sposób sprawdzania efektów kursu; i) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki kursu; j) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.); k) prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji; ankiet oceny kursu i wykładowcy dla uczestników i absolwentów kursu, dodatkową listę obecności podpisywaną przez poszczególnych uczestników kursu. 13) Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia niniejszego kursu, w tym artykuły biurowe, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania dla każdego uczestnika (wartość materiałów użytych w procesie szkolenia nie może przekroczyć 40% wartości szkolenia). 14) Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia niezbędne urządzenia (wózki jezdniowe z napędem silnikowym), narzędzia, sprzęt, paliwo, materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń. 15) Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach do prowadzenia niniejszego kursu. 16) Wykonawca przeprowadza wśród uczestników kursu ocenę merytorycznego i technicznego przebiegu kursu m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej. Niezależnie od tego Wykonawca przedstawia Zamawiającemu opis, w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kursu oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację. 17) W przypadku zajęć praktycznych, wykonawca przed rozpoczęciem realizacji kursu wyszczególnia na piśmie sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 18) Wykonawca odpowiada za przeszkolenie kursantów w zakresie BHP oraz za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. 19) Kurs należy zakończyć egzaminem i oceną nabytych umiejętności oraz wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu, w terminie nie póżniejszym niż do dnia zakończenia realizacji zamówienia zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz certyfikatu w zakresie zdobytych uprawnień. Egzaminy sprawdzające przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela zamawiającego. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 20) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 21) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 22) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 23) Wykonawca określa numery telefonów kontaktowych i faksu oraz innych danych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13524,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9936,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.