eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Kielce: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 28310 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych. Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 137.000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) 2.130,00 zł (przystępując do części I zamówienia - konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy I), 2) 450,00 zł (przystępując do części II zamówienia - konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy II), 3) 640,00 zł (przystępując do części III zamówienia - konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy III)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., oraz 1) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej jedną usługę (umowę), której przedmiotem było prowadzenie przez okres co najmniej jednego roku serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego co najmniej: a) 2 sztuk kserokopiarek firmy Ricoh i/lub Gestetner i/lub Kyocera Mita - przystępując do I części zamówienia; b) 2 sztuk kserokopiarek firmy Sharp - przystępując do II części zamówienia; c) 1 sztuki kserokopiarki firmy OCE - przystępując do III części zamówienia, 2) posiadają autoryzację gwaranta - firmy Sharp lub złożą oświadczenie, iż wstępują w prawa i obowiązki gwaranta kserokopiarek Sharp wynikające z karty gwarancyjnej ww. urządzeń, ustawy Kodeks Cywilny oraz instrukcji obsługi urządzeń- przystępując do II części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz zrealizowanych należycie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizowanych usług (umów), których przedmiotem było prowadzenie przez okres co najmniej jednego roku serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego co najmniej: a) 2 sztuk kserokopiarek firmy Ricoh i/lub Gestetner i/lub Kyocera Mita - przystępując do I części zamówienia; b) 2 sztuk kserokopiarek firmy Sharp - przystępując do II części zamówienia; c) 1 sztuki kserokopiarki firmy OCE - przystępując do III części zamówienia; z podaniem nazwy i siedziby zleceniodawcy, terminu realizacji usługi, nazwy oraz liczby urządzeń objętych serwisem. Zamawiający na równi z wykazem wykonanych usług dotyczących konserwacji i napraw urządzeń firm Ricoh, Gestetner i Kyocera Mita będzie honorował usługę konserwacji i napraw urządzeń firm: Nashuatec, Rex Rotary, Danka Infotec, Savin. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie (np. referencje). Powyższe dokumenty tj. wykaz jak również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, Wykonawca musi przedstawić odpowiednio dla części zamówienia na którą składa ofertę. 5) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada autoryzację gwaranta - firmy Sharp lub przejmie prawa i obowiązki gwaranta kserokopiarek Sharp zgodnie z kartą gwarancyjną ww urządzeń, ustawą Kodeks Cywilny oraz instrukcją obsługi kserokopiarek Oświadczenie składają wyłącznie wykonawcy przystępujący do części II zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście: pok. 419 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach (IV piętro) Pocztą: po przesłaniu pisemnego zapotrzebowania na adres Zamawiającego lub pod nr tel./faksu (041) 3356-749, (041) 344-50-72.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w pokoju nr 419 w budynku przy ul. Kolberga 2a w Kielcach (IV piętro) lub przesłać na adres: ZUS Oddział Wojewódzki w Kielcach ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy I (Gestetner, Ricoh, Kyocera Mita).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy I (Gestetner, Ricoh, Kyocera Mita).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy II (Sharp).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy II (Sharp).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy III (OCE).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek z grupy III (OCE)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.