eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › modernizacja przystanków autobusowych - Będzin. Roboty remontowo-budowlane (Będzin) - zadanie 5 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28306

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Będzin: modernizacja przystanków autobusowych - Będzin. Roboty remontowo-budowlane (Będzin) - zadanie 5 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Będzina, do kontaktów: Jacek Pawełek, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, fax (032) 267 62 19, e-mail: wim@um.bedzin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bedzin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Będzin, Jacek Pawełek, ul. 11 Listopada 20 pok.117, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 267-91-34, fax (032) 267-91-34, e-mail: wim@um.bedzin.pl, www.bedzin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja przystanków autobusowych - Będzin. Roboty remontowo-budowlane (Będzin) - zadanie 5 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Będzin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: -modernizację przystanków autobusowych - Będzin; -roboty remontowo-budowlane (Będzin) - zadanie 5 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - wg dokumentacji, którą stanowią szkice, rysunki, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres obejmuje: modernizację 48 przystanków autobusowych: a)wykonanie nowej nawierzchni peronów i ciągów pieszych (demontaż istniejącej nawierzchni, wykonanie koryta, ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej-betonowej)-2.481,10 m2; b)wymiana krawężnika betonowego (demontaż istniejącego i montaż nowego)-756,40 mb; c)wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej - w miejscu zatrzymywania się autobusów - pasy szer. 0,5 - 1,0 m - po montażu krawężników.(cięcie asfaltu, rozebranie nawierzchni, ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa, wiążąca i ścieralna)-722,84 m2; d)wymiana obrzeża betonowego (demontaż istniejącego i montaż nowego)- 627,40 mb; e)wykonanie oznakowania miejsc dla osób niepełnosprawnych - malowanie na nawierzchni peronu symbolu o powierzchni 0,76m2.-48 szt. Z tego : Część I - 15 przystanków autobusowych. Część II - 23 przystanki autobusowe. Część III - 10 przystanków autobusowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium stosownie do art.45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.)w wysokości: -3000,00 zł. - dla Części I, (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) -4000,00 zł. - dla Części II, (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) -3500,00 zł. - dla Części III. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 )2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien wpłacić je na konto: ING Bank Śląski S.A O/Będzin nr 44 1050 1142 1000 0023 0074 0087 z dopiskiem Wadium na : Modernizacja przystanków autobusowych- Będzin.Roboty remontowo-budowlane ( Będzin) - zadanie 5 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego- część..... 3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 ul. 11 Listopada 20 ,42-500 Będzin. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.06.2007 r. godz. 09:00. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:a) upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 9.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. 1.2.wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymaga się wykazania co najmniej dwóch robót potwierdzonych dokumentami ( np. referencjami ) stwierdzającymi należyte ich wykonanie, o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót -75% ceny ofertowej.Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty budowlane w zakresie remontów lub budowy dróg lub chodników o nawierzchni z kostki brukowej i asfaltobetonu o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót -75% ceny ofertowej. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część to warunek zapisany w niniejszym punkcie należy spełnić dla każdej części zamówienia oddzielnie. 1.3. dysponują: 1.3.1. min.1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej oraz należącą do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 1.3.2.jedną osobą uprawnioną do obsługi geodezyjnej budowy, 1.3.3.jedną osobą uprawnioną do kierowania ruchem drogowym podczas wykonywaniarobót drogowych. 1.4. dysponują dla każdej części zamówienia osobno niżej wymienionymi urządzeniami: -Koparko-ładowarka od 0,25 m3 - minimum 1 szt. -Samochód samowyładowczy co najmniej 5 t- minimum 1 szt. -Zagęszczarka min 60 kg- minimum 1 szt. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część to warunek zapisany w części III. 2)( dot. opisu warunków udziału w postępowaniu) pkt 1.3.1, 1.3.2 1.3.3 niniejszego ogłoszenia należy zwielokrotnić - dwukrotnie dla dwóch części, trzykrotnie dla trzech części. 1.5. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej - przy składaniu oferty na jedną część zadania -10.000,00 zł, - przy składaniu oferty na dwie części zadania -20.000,00 zł, - przy składaniu oferty na trzy części zadania -30.000,00 zł, 1.6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn wymienionych poniżej: 1.6.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części III.2)( dot. opisu warunków udziału w postępowaniu) pkt 1.1 - 1.5 niniejszego ogłoszenia. 1.6.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, albo nie uzupełnili ich na wezwanie zamawiającego; 4)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 1.7. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia winni spełniać następujące warunki: 1.7.1.Wykonawcy ustanowią sposób reprezentacji poprzez wyznaczenie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i dołączą do oferty dokument pełnomocnictwa, 1.7.2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp oraz że posiada uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. 1.7.3.Wykonawcy łącznie muszą wykazać, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.7.4. oferta musi być opisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 1.7.5.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły \spełnia / nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu i potwierdził ich treść niżej wymienionymi dokumentami: 1.Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualnymi (ą): 2.1.zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w części III.2) )( dot. opisu warunków udziału w postępowaniu) pkt 1.6 ppkt 1.6.1.4) - 1.6.1.8) niniejszego ogłoszenia wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3.informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w części III.2) )( dot. opisu warunków udziału w postępowaniu) w pkt 1.6 ppkt 1.6.1.9) niniejszego ogłoszenia wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.Wymaga się wykazania co najmniej dwóch robót potwierdzonych dokumentami(np. referencjami)stwierdzającymi należyte ich wykonanie, o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót -75% ceny ofertowej. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty budowlane w zakresie remontów lub budowy dróg lub chodników o nawierzchni z kostki brukowej i asfaltobetonu o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót -75% ceny ofertowej. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część to warunek zapisany w niniejszym punkcie należy spełnić dla każdej części zamówienia oddzielnie. 4.Wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: -do pełnienia funkcji kierownika budowy, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, -do kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydanych przez właściwą Komendę Policji, -do obsługi geodezyjnej budowy, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające zawodowe uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 5. Wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz winien zawierać: dla każdej części zamówienia następujące urządzenia: -Koparko-ładowarka od 0,25 m3- minimum 1 szt. -Samochód samowyładowczy co najmniej 5 t- minimum 1 szt. -Zagęszczarka min 60 kg - minimum 1 szt. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w części III.2)( dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach...) pkt 1; 2 ppkt 2.1. i ppkt 2.3. niniejszego ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.1.Zamiast dokumentu o .którym mowa w części III.2) ( dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach...) pkt 2 ppkt.2.2 niniejszego ogłoszenia składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w części III.2) ( dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach...) pkt 1.6 ppkt 1.6.1.4) - 1.6.1.8) niniejszego ogłoszenia - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III.2) ( dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach...) pkt 1 i 2 niniejszego ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty wymienione w części III.2)( dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach...) oprócz wykazów wymienionych w części III.2) ( dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach...) pkt. 3, 4 i 5 niniejszego ogłoszenia mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. 9.Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 20 , za zaliczeniem pocztowym lub przelewem na konto ING Bank Śląski S.A nr 89 1050 1142 1000 0023 0073 8404. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 10:00, Urząd Miejski w Będzinie przy ul. 11 Listopada 20 w sali 101.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.Projekt pn.\ Modernizacja infrastruktury autobusowej transportu publicznego na terenie gmin Będzin, Dąbrowa Górnicza, numer 701200-233. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Modernizacja przystanków autobusowych- Będzin. Roboty remontowo-budowlane( Będzin) - zadanie 5 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1) Krótki opis: Modernizacja 15 przystanków autobusowych dla części I . 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00, 45.11.11.00, 45.11.12.00, 45.23.33.00, 45.23.31.00. 3) Wielkość lub zakres: -wykonanie nowej nawierzchni peronów i ciągów pieszych(demontaż istniejącej nawierzchni, wykonanie koryta, ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej-betonowej)-742,40 m2; -wymiana krawężnika betonowego (demontaż istniejącego i montaż nowego)- 251,70 mb; -wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej w miejscu zatrzymywania się autobusów o szer. 0,5 - 1,0 m - po montażu krawężników,(cięcie asfaltu, rozebranie nawierzchni, ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa, wiążąca i ścieralna)-174,55 m2; -wymiana obrzeża betonowego (demontaż istniejącego i montaż nowego)-214,00 mb; -wykonanie oznakowania miejsc dla osób niepełnosprawnychmalowanie na nawierzchni peronu symbolu o powierzchni 0,76 m2-15 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja przystanków autobusowych- Będzin. Roboty remontowo-budowlane( Będzin) - zadanie 5 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1) Krótki opis: Modernizacja 23 przystanków autobusowych dla części II. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00, 45.11.11.00, 45.11.12.00, 45.23.33.00, 45.23.31.00. 3) Wielkość lub zakres: -wykonanie nowej nawierzchni peronów i ciągów pieszych(demontaż istniejącej nawierzchni, wykonanie koryta,ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej-betonowej)-985,00 m2; -wymiana krawężnika betonowego (demontaż istniejącego i montaż nowego)-250,10 mb; -wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej w miejscu zatrzymywania się autobusów o szer. 0,5 - 1,0 m - po montażu krawężników,(cięcie asfaltu, rozebranie nawierzchni,ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa, wiążąca i ścieralna)-233,10 m2; -wymiana obrzeża betonowego (demontaż istniejącego i montaż nowego)-215,00 mb;-wykonanie oznakowania miejsc dla osób niepełnosprawnychmalowanie na nawierzchni peronu symbolu o powierzchni 0,76 m2-23 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Modernizacja przystanków autobusowych- Będzin. Roboty remontowo-budowlane( Będzin) - zadanie 5 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1) Krótki opis: Modernizacja 10 przystanków autobusowych dla części III . 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00, 45.11.11.00, 45.11.12.00, 45.23.33.00, 45.23.31.00. 3) Wielkość lub zakres: -wykonanie nowej nawierzchni peronów i ciągów pieszych(demontaż istniejącej nawierzchni, wykonanie koryta,ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej-betonowej)-753,70m2; -wymiana krawężnika betonowego (demontaż istniejącego i montaż nowego)-254,60 mb; -wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej w miejscu zatrzymywania się autobusówo szerokości 0,5 - 1,0 m po montażu krawężników (cięcie asfaltu, rozebranie nawierzchni, ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa, wiążąca i ścieralna)-315,19 m2; -wymiana obrzeża betonowego (demontaż istniejącego i montaż nowego)-198,40 mb; -wykonanie oznakowania miejsc dla osób niepełnosprawnych- malowanie na nawierzchni peronu symbolu o powierzchni 0,76 m2-10 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.