eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milówka › Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Milówka: Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce
Numer ogłoszenia: 282956 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Milówce , ul. Sportowa 15, 34-360 Milówka, woj. śląskie, tel. 033 8637180, faks 033 8637180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum-milowka.yoyo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż podnośnika platformowego śrubowego Cibes typ A5000 lub platformy o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych (przeznaczonej do transportu pionowego osób niepełnosprawnych) wraz z szybem windowym o odpowiednich wymiarach do umieszczenie w istniejącym szybie murowanym w stanie surowym (bez podszybia). W budynku istnieje szyb wymurowany w kształcie prostopadłościanu o wymiarach: podstawa 170cm*181 cm całkowita wysokości 488cm. Wykonawca po montażu i zmontowaniu windy winien podłączyć ją do istniejącej instalacji elektrycznej (do szybu doprowadzony jest przewód elektryczny 5-ożyłowy o średnicy 30 mm).Ponadto należy uruchomić urządzenie oraz przygotować stosowne dokumenty dopuszczające do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. Wszystkie stosowane materiały i rozwiązania techniczne muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i przepisami . Wymagania funkcjonalne windy: udźwig min. 400 kg i min. 4 osoby, ilość przystanków: 2, ilość frontów: 2 szt., wysokość podnoszenia około 3,7 m drzwi otwierane automatycznie. Zadanie obejmuje: - wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szkoły i zapewniający całkowite bezpieczeństwo uczniom, - dostawa windy z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, - montaż, - sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej rejestracja, - dopuszczenie do eksploatacji i uzyskanie pozytywnej decyzji z UDT, - wykonanie prób odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, - dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, - przeszkolenie wytypowanych pracowników Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu, - inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania w/w przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie pobiera się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych . - W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga niezalegania Wykonawcy z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub uzyskania zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie XVIII SIWZ metodą spełnia-niespełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczeniach i dokumenty na potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty- na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych -załącznik Nr 1 ; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika Nr 2; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;. 5. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia , który został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznik Nr 3; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy - Pzp;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum-milowka.yoyo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce; ul.Sportowa 15; 34-360 Milówka- sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce; ul.Sportowa 15; 34-360 Milówka- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.