eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Śrem: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej
Numer ogłoszenia: 28290 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdow.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym JW. 4430 Śrem. w oparciu o łącza cyfrowe ISDN w sposób ciągły umożliwiający realizację połączeń lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych oraz infolinii. 3. Wymagania stawiane wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie jakości, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi dla przedmiotu zamówienia, określonymi przez ITU-T. b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji usług. c. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. d. Wykonawca zapewni jednakową stawkę za połączenie dla wszystkich lokalizacji. e. Wykonawca dostarczy biling do każdej faktury w wersji elektronicznej w cenie usługi. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części. Część Nr 1 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Malbork; Część nr 2 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Lidzbark Warmiński; Część Nr 3 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Lipowiec; Część Nr 4 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Mińsk Mazowiecki; Część nr 5 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Grójec; 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w SIWZ oraz spełniać niżej wymienione warunki: 5.1 Dla części nr 1÷5 zamawiający wymaga aby : 5.1.1 świadczenie usług telefonii publicznej w oparciu o ISDN odbywało się w sposób ciągły umożliwiający realizację połączeń lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych oraz infolinii na trakcie cyfrowym (sygnalizacja DSS1 lub R2) o parametrach przedstawionych w Tabeli nr 1 znajdującej się w SIWZ 5.1.2 w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej świadczone były usługi dodatkowe: CLIP - prezentacja numeru; COLP - prezentacja numeru abonenta dołączonego; MCID - identyfikacja połączeń złośliwych. 5.1.3 wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił bezpośrednie połączenie z numerami wewnętrznymi DDI - ilość zgodnie z Tabelą nr 1 w pkt. 5.1.1; 5.1.4 wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił rozliczanie sekundowe abonentów wewnętrznych centrali zamawiającego, według jednakowych stawek opłat za połączenie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia; 5.1.5 wykonawca zaoferował zamawiającemu plan taryfowy, dla którego dla połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci telefonii komórkowych realizowana będzie taryfikacja sekundowa bez opłat za inicjację połączenia; 5.1.6 wykonawca zapewnił bezpłatną realizację połączenia do służb alarmowych (Policji 997, Straży Pożarnej 998, Pogotowia Ratunkowego 999, numeru alarmowego 112) w przedmiotowych lokalizacjach lub miejscowości najbliższej przedmiotowym lokalizacjom; 5.1.7 wykonawca zapewnił ciągłość świadczenia usługi i aby wykonawca na dzień rozpoczęcia świadczenia usług dysponował Punktem Styku Sieci - połączenia publicznej sieci telekomunikacyjnej z siecią wojskowego systemu telekomunikacyjnego w lokalizacji dla której złoży ofertę. Usługa świadczona jest z wykorzystaniem sygnalizacji DSS1 lub R2; 5.1.8 koszty przeniesienia numerów DDI od dotychczasowego operatora lub ich uruchomienia poniósł Wykonawca; 5.1.9 wykonawca do dnia 15-go każdego miesiąca w ramach opłaty abonamentowej dostarczał w formie elektronicznej, na wskazany adres poczty elektronicznej, comiesięczne szczegółowe wykazy połączeń z wyszczególnieniem abonentów wewnętrznych centrali zamawiającego jeżeli umożliwiają to warunki techniczne; 5.1.10 szczegółowy wykaz połączeń w formie elektronicznej był w formacie xsl (EXCEL) stałe kolumny. Pliki muszą zawierać szczegółowe informacje dotyczące wykonanych rozmów: datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS (data i godzina mogą występować w osobnych polach); numer abonenta A - wykonującego połączenie (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); numer abonenta B - docelowego (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); czas połączenia w sekundach lub w formacie HH:MM:SS; kwota netto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 1 grosz); kwota brutto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 0,01zł); rekord taryfikacyjny może zostać uzupełniony o dodatkowe, opcjonalne pola zawierające np. opis kierunku lub inne informacje. 5.1.11 wykonawca za wykonaną usługę do 15-go dnia każdego miesiąca dostarczy oryginał faktury VAT dla każdej części oddzielnie (w przypadku kilku części realizowanych w jednym Rejonie Odpowiedzialności - na jednej fakturze) z 30-to dniowym terminem płatności od daty dostarczenia do użytkownika na adres podany umowie; 5.1.12 faktura korygująca zostanie wystawiona maksymalnie do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze; 5.1.13 w przypadku awarii lub usterki wykonawca zobowiązuje się usunąć ją na własny koszt w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia; 5.1.14 koszty związane z dojazdem na świadczenie usług serwisowych ponosi wykonawca. 6. Zamawiający określa akceptowalny poziom błędu naliczenia czasu rozmowy (kosztów rozmowy) pomiędzy taryfikacją Operatora a taryfikacją Użytkownika do wysokości 3%, w przypadku niezgodności Użytkownik powoła komisję wewnętrzną w celu wyjaśnienia różnicy i prześle wnioski w formie reklamacji w terminie 14 dni roboczych do Operatora..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony gdy wykonawca przedłoży zaświadczenie o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 224 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne lub zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w przepisach tej ustawy (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) 3.4. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy Warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4430 Śrem ul. Sikorskiego 2 63-100 Śrem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 10:00, miejsce: JW 4430 Śrem ul. Sikorskiego 2 63-100 Śrem budynek nr 1 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla zadania 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla WT Malbork ul.17 Marca 20 82-200 Malbork.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla zadania nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dlaSKiT LIDZBARK WARMIŃSKI ul. Kalinowskiego 1 11-100 Lidzbark Warmiński.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla zadania nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dlaWT Lipowiec 12-100 Szczytno Lipowiec 138.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla zadania nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla WT Mińsk Maz. 05-300 Mińsk Maz. Barcząca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla zadania nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla WT GRÓJEC 05-600 Grójec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.