eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 87 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Koszalin: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 87 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 282854 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. , pl. Wolności 2-3, 75-622 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3462030, faks 094 3465781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbskoszalin.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 87 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 87 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie - ZADANIE A (działki nr 9/102 i 9/138 obręb 12 m. Koszalina). 1. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: a) Wykonywanie czynności zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami: - reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy. b) Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej na etapie realizacji inwestycji (roboty dodatkowe, uzupełniające, zaniechane): - sprawdzanie zgodności przedmiarów robót z Projektem Budowlanym, - określanie rodzaju robót do wykonania na podstawie protokołów typowania robót do sporządzania kosztorysów inwestorskich na roboty nie wymagające opracowywania Projektów Budowlanych. c) Uczestniczenie w czynnościach kontrolnych, przeprowadzanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego po zakończeniu budowy, związanych z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. d) Wykonywanie czynności związanych z ujawnianiem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi nadzorowanej inwestycji, e) Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za wykonywanie robót zgodnie z przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz za należytą staranność w wykonywaniu prac, jej właściwą organizację, bezpieczeństwo i jakość. 2. Czynności związane z wykonywaniem funkcji nadzoru inwestorskiego prowadzone powinny być zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami i następującymi wymaganiami Zamawiającego: - podjęcie czynności inspektora nadzoru nastąpi, po podpisaniu umowy z wykonawcą przedmiotowego zadania inwestycyjnego i przekazaniu placu budowy, - czynności związane ze sprawdzeniem dokumentacji technicznej z przedmiarem robót nie mogą trwać dłużej niż 7 dni, - inspektor nadzoru obowiązany jest sprawować czynności określone Prawem Budowlanym, jednak w przypadkach wymagających jego obecności obowiązany jest do stawienia się na placu budowy natychmiast, jednak nie w czasie dłuższym niż 24 godziny od chwili wezwania. 3. Dane techniczne budynku nr 8-10 wraz z infrastrukturą techniczną a) Dane ogólne budynku nr 8-10 - kubatura budynku - 24.440,20 m3 - powierzchnia zabudowy budynku - 1.655,33 m2 - powierzchnia użytkowa budynku - 4.488,40 m2 - powierzchnia całkowita - 8.276,65 m2 - powierzchnia netto budynku - 6.411,23 m2 - powierzchnia komunikacji i klatek schodowych - 913,47 m2 - powierzchnia lokali mieszkalnych - 4.449,79 m2 - powierzchnia pomieszczeń przynależnych do lokali mieszkalnych (komórki lokatorskie) - 707,16 m2 - powierzchnia lokali usługowo-handlowych - 38,61 m2 - powierzchnia gospodarcza i pomocnicza - 302,20 m2 b) Struktura i powierzchnie: - Mieszkania: 1-pokojowe - łącznie 680,88 m2, 18 szt. o powierzchni od 33,60 m2 do 42,57 m2, 2-pokojowe (małe) - łącznie 622,57 m2, 13 szt. o powierzchni od 42,67 m2 do 50,72 m2, 2-pokojowe (duże ) - łącznie 2.622,10 m2, 48 szt. o powierzchni od 52,48 m2 do 58,70 m2, 3-pokojowe - łącznie 524,24 m2, 8 szt. o powierzchni od 65,27 m2 do 65,81 m2, razem: 87 mieszkań o łącznej powierzchni 4.449,79 m2 - Lokal H-U: 1 szt. o powierzchni 38,61 m2 c) Sieci i przyłącza na dz.9/102 i 9/138 oraz roboty drogowe: - Sieć wodociągowa i przyłącze dz.9/102 - Sieć sanitarna i przykanaliki dz.9/102 - Sieć deszczowa i przyłącza dz.9/102 - Sieć deszczowa i przyłącza dz.9/138 - Oświetlenie zewnętrzne dz.9/102 - Oświetlenie zewnętrzne dz.9/138 - Ciągi pieszo jezdne i chodniki na dz. 9/102 - Parking (118 miejsc parkingowych) i chodnik na dz. 9/138.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000.00 zł. 2. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 5. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form: - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz.1158, ze zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy rachunek Zamawiającego: Koszalińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego spółki z o.o. w: Banku Ochrony Środowiska S.A. O/Koszalin nr 56 1540 1043 2001 8101 3228 0002 z dopiskiem: Nadzór inwestorski - osiedle Unii Europejskiej w Koszalinie etap II ZADANIE A.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie KTBS pokój nr 110, a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 1-5 Prawa Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. posiadają uprawnienia lub zatrudniają osoby mające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dysponują lub będą dysponować inspektorami nadzoru w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3. osoby, o których mowa w pkt.2, posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz wymagane uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonywali usługi o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia tj. sprawowali nadzór inwestorski w ostatnich 3-ch latach tj. 2006-2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to z okresu prowadzenia działalności, nad budową co najmniej 80 mieszkań w budownictwie mieszkaniowym wielorodzinnym. (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie) 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykażą się w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, rocznymi przychodami netto ze sprzedaży na poziomie minimum 300.000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to z okresu prowadzenia działalności (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie), - Wykonawcy, którzy przedstawią informację z banku/ spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym /ej wykonawca posiada rachunek, o wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku musi wykazać się każdy z podmiotów), - Wykonawcy, którzy przedstawią sprawozdania finansowe za okres 2006-2008 r. wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku musi wykazać się każdy z podmiotów). 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawa Zamówień Publicznych, 7. nie zalegają z wpłatami na podatki, opłaty oraz składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 8. wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej specyfikacji, 9. złożą oświadczenie o zaakceptowaniu wzoru umowy, 10. złożą oświadczenie o zrzeczeniu się wszelkich roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku odmowy udzielenia kredytu przez Bank Gospodarstwa Krajowego, 11. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł, Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Dokumenty powinny być dostarczone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące załącznik do oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Dowód wpłaty wadium 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert 5. Aktualne zaświadczenia właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Dla podmiotów zbiorowych - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. l pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w związku z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji 9. Oświadczenie finansowe za lata 2006-2008 zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji potwierdzone bilansem i rachunkiem zysków i strat lub innymi dokumentami określającymi obroty, zysk oraz zobowiązania i należności 10. Sprawozdania finansowe za okres 2006 - 2008r wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności 11. Informacja z banku / spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, o wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej wykonawcy 12. Kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 13. Wykaz obiektów nadzorowanych w ostatnich trzech latach tj. 2006-2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to z okresu prowadzenia działalności, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji -, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa w zakresie nadzoru inwestorskiego została wykonana należycie 14. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z załączoną kopią uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji 15. Umowa regulująca współpracę podmiotów gospodarczych występujących wspólnie 16. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku podmiotów gospodarczych występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tbskoszalin.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 75-622 Koszalin, Plac Wolności 2-3, pokój 03-05.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 08:30, miejsce: 75-622 Koszalin, Plac Wolności 2-3, pokój 110 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.