eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania - Przebudowa Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli realizowana w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat stalowowolski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Stalowa Wola: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania - Przebudowa Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli realizowana w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat stalowowolski
Numer ogłoszenia: 282834 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania - Przebudowa Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli realizowana w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat stalowowolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji zadania pn.Przebudowa Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli realizowana w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat stalowowolski. Przedmiotem robót objętych nadzorem inwestorskim jest przebudowa Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli tj. przebudowa warsztatów szkolnych, części budynku gospodarczego na potrzeby lakierni, przebudowa budynku auli oraz budowa kotłowni. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: Warsztaty szkolne: Zakres prac obejmuje przebudowę pomieszczeń warsztatów poprzez wyburzenie części istniejących ścian, wykonanie nowych ścian murowanych, ścian w metalowej konstrukcji nośnej i aluminiowych, zabudowę podcieni. Wyburzenie fragmentów ścian zewnętrznych w celu montażu okien , drzwi i bram. Wykonanie żelbetowych fundamentów pod nowe maszyny, przebudowę dachu, docieplenie budynku oraz wykonanie robót wykończeniowych i instalacje: centralnego ogrzewania, wod-kan, wentylacji i klimatyzacji, rozbudowę instalacji sprężonego powietrza. Zakres prac w warsztatach obejmuje również wykonanie instalacji elektrycznych tj. układ rozdzielczy, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych, sieć logiczna, instalacja odgromowa, sygnalizacji alarmowej i kontroli dostępu. Lakiernia: Zakres prac obejmuje wykonanie, w miejscu istniejącego pomieszczenia gospodarczego, malarni z żelbetową niecką pod kabinę lakierniczą ( wylewana na mokro), pomieszczenie dla boksu lakierniczego - budowa modułowa. Zakres prac obejmuje wymurowanie (w części) ścian zewnętrznych i ścian działowych oraz ocieplenie budynku, a także wykonanie przyłączy wody sanitarnej i przykanalik kanalizacji sanitarnej, instalacji gazu do lakierni, instalacji wewnętrznych: wod-kan, grzewczej, wentylacji, sprężonego powietrza i elektrycznej. Aula Zakres prac obejmuje przebudowę sceny, wykonanie nowego wejścia do budynku oraz schodów, wymianę stolarki okiennej i docieplenie budynku. Ponadto w zakres prac wchodzi: modernizacja systemu ogrzewania, montaż klimatyzacji i instalacja urządzeń audiowizualnych. Aula zostanie wyposażona w instalacje: wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej, elektryczną oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, siłową, odgromową i audio-wideo. Kotłownia Zakres robót obejmuje budowę budynku kotłowni w technologii tradycyjnej, konstrukcja dachu - blacha trapezowa oparta na dźwigarach. Fundamenty budynku żelbetowe, ściany z bloczków betonowych. Budynek wyposażony zostanie w instalacje wod.-kan. i kanalizacji, do budynku wykonany zostanie przyłącz kanalizacji i gazu ziemnego. Zakres prac obejmuje również roboty montażowe w węźle c.o. i c.w.u. oraz wykonanie instalacji elektrycznej tj: oświetlenia, gniazd wtyczkowych, zasilania i sterowania urządzeniami, połączeń wyrównawczych, aktywnego systemu bezpieczeństwa i ochrony od porażeń. Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim został opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego o wartości nadzorowanych robót budowlanych ( budowlanych i instalacyjnych) nie niższej niż 1 000000 zł brutto (każda robota budowlana) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia , powyższy warunek winien spełniać co najmniej jesden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami - inspektorami nadzoru inwestorskiego posiadającymi wymagane uprawnienia do sprawowania nadzoru inwestorskiego w budownictwie: 1) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( 1 osoba), 2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ( 1 osoba), 3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( 1 osoba). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia , powyższy warunek winien spełniać co najmniej jesden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy ( zał. nr 1), 2. Oświadczenie dotyczące art.22 ust 1 ( zał. nr 2).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy: 1.zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, 2. zmiana inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy), 3. zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem że wynagrodzenie brutto wykonawcy nie może być wyższe niż określone w § 6 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4.powierzenie podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek okoliczności wskazanej w pkt. 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Woloa, ul. Podleśna 15, pokój nr 310..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Woloa, ul. Podleśna 15, pokój nr 108 ( sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.